Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Advertisements

Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
Zasady realizacji przedsięwzięć OC przez instytucje państwowe, przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne oraz organizacje społeczne działające na.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
System edukacji w Polsce
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Rozwiązywanie problemów alkoholowych w gminie
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Krajowe Centrum Europass
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Dyrektor Naczelny: Jakub Stojek, ,
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Wybory parlamentarne 2015 Z kalendarza wyborczego wynika, że: * do 7 września był czas na zawiadomienie PKW o utworzeniu komitetu wyborczego - mogły je.
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
„MŁODY OBYWATEL”.
kształcących w zawodach
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Młodzieżowa Rada Miejska Miasta Dąbrowa Górnicza
Europejskie praktyki zawodowe uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku gwarancją sukcesu na rynku pracy.
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Egzamin ucznia klasy ósmej
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Młodzieżowa Rada Miasta w Pruszkowie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2015
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Forum Komisji Dialogu Społecznego
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Zapis prezentacji:

Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji Topolówka 2019

Działanie PU w kierunku rozwoju samorządności uczniów” Hasłem przewodnim kampanii wyborczej na prezydenta PU 37 kadencji jest: „Współdziałanie między organami szkoły. Działanie PU w kierunku rozwoju samorządności uczniów”

Podstawą działania samorządu uczniowskiego w III Liceum Ogólnokształcącym im. Bohaterów Westerplatte w Gdańsku nazwanym Parlamentem Uczniowskim. jest prawo uczniów do aktywności w szkole i w środowisku lokalnym.

Parlament Uczniowski nadaje naszemu Liceum wymiar instytucji demokratycznej i obywatelskiej.

W tym roku środowisko szkoły wybiera 37 prezydenta Parlamentu uczniowskiego prawa wyborcze mają: uczniowie -704 nauczyciele - 80 pracownicy administracyjni szkoły -18 ogółem uprawnionych do głosowania jest 802 wyborców

co uczeń kandydujący do pełnienia funkcji prezydenta PU powinien zrobić ?

I krok zapoznać się z ogłoszeniem Dyrektora szkoły – wymaganiami, aplikacją terminarzem i regulaminem wyborów

Wymagania stawiane kandydatom: minimum ocena bardzo dobra z zachowania za miniony rok szkolny dotychczasowe doświadczenie w pełnieniu funkcji lidera grupy zadaniowej, przewodniczącego, lub zastępcy klasy, lub innej funkcji kierowniczej wysoka kultura osobista efektywna współpraca i komunikacja społeczna znajomość potrzeb środowiska uczniów umiejętność wypracowywania kompromisów pewność siebie samodyscyplina w pracy

II krok wybrać do współpracy grupę osób Kandydat na Prezydenta PU do wyborów startuje z prezydium ( łącznie 5 osób) w skład którego dodatkowo wchodzą: - Wiceprezydent - jeden przedstawiciel klas I - jeden przedstawiciel klas II - jeden przedstawiciel klas III – do negocjacji  

III krok w odpowiedzi na ogłoszenie Dyrektora szkoły wraz zespołem opracować koncepcję – program –ofertę wyborczą

IV krok wypełnić aplikację i złożyć ją do opiekuna PU w Sali 8 do 7 października do godziny 12- tej.

V krok wziąć udział w rozmowie kwalifikacyjnej z dyrektorem, opiekunami, aktualnym prezydentem PU i uzyskać akceptację Termin: 9 października gabinet dyrektora

Vi krok wraz z zespołem przygotować i przeprowadzić kampanię wyborczą na terenie szkoły zgodnie z regulaminem Kandydaci prezentują swoją koncepcję kierowania PU przed Nauczycielami.

VII Krok Udział kandydatów w debacie termin: 22 października

23 października cisza wyborcza

24 października WYBORY w czytelni Obowiązkowa legitymacja szkolna

28 października na długiej przerwie w auli ogłoszenie wyników przez przewodniczącego komisji wyborczej

Korzyści jakie daje pełnienie funkcji prezydenta PU i bycie członkiem Prezydium nabycie doświadczenia w kierowaniu i organizowaniu dużych przedsięwzięć punkty w ocenie zachowania otrzymanie od dyrektora szkoły, opiekunów referencji cenionych na rynku pracy prestiż sprawdzenie się w sytuacjach problemowych

24 października WYBORY w czytelni Obowiązkowa legitymacja szkolna