DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacje o projekcie
Advertisements

Nauczyciel jako przywódca edukacyjny
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Kształcenie specjalne
Czy wszyscy uczniowie mogą odnieść sukces?
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Wsparcie szkół skoncentrowanych na skutecznym uczeniu się uczniów
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Szkolenie dla realizatorów programu edukacyjnego: RADOSNY UŚMIECH, RADOSNA PRZYSZŁOŚĆ.
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
Model treści nauczania
ABC e-learningu.
AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+ Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Metoda projektu i praca zespołowa w praktyce szkolnej
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Oddział Przedszkolny istnieje w naszej szkole dziewięć lat. Każdego roku przychodzą do nas dzieci, aby wspólnie poznawać otaczający nas świat. Poprzez.
ale (a może przede wszystkim)
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Modele pracy edukacyjnej i wybrane teorie uczenia się dorosłych
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Poznawana przez uczniów rzeczywistość jest wieloraka, wielostronna. Skoro tak, to aby ją poznać trzeba podążać różnymi drogami. Proces kształcenia winien.
Małe dziecko w systemie edukacji
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej.
System rodziny w biznesie może stanowić źródło jego trwałej przewagi konkurencyjnej.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Kraina Dziecięcego sukcesu – program rozwojowy dla uczniów wiejskich placówek oświatowych z Gminy Olecko Laboratorium matematyczno-przyrodnicze Projekt.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Powiat Górowski/ Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego w Górze Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Co wpływa na uczenie się uczniów?
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Powiat Ciechanowski Doskonalenie szansą na rozwój
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Szkolenie w ramach projektu POWERSE
Wyjazd do Schroniska dla zwierząt „Azorki”
Galileo (220) - Internetowy program telewizyjny
Projekty zrealizowane w ZS1
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17
DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Doskonalenie trenerów wspomagania szkół w kształtowaniu kompetencji kluczowych Uczenie się przez eksperymentowanie, doświadczanie i metody aktywizujące

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Zjazd I - Dzień III

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Dzień dobry! Serdecznie witamy!

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 ?

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Strategie i metody nauczania. To zdjęcie, autor: Nieznany autor, licencja: CC BY-NC

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Ocenianie kształtujące Żródło: https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj2gajA947gAhXNKVAKHUdWCPEQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fslideplayer.pl%2Fslide%2F1275381%2F&psig=AOvVaw1edDr5Ldc2_vYnwuYbAjUb&ust=1548711867940283

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Nauczanie problemowe i empiryczne. Źródła: https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi69-ql-o7gAhUICiwKHW9ND_sQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.slideshare.net%2Fsabinacisek%2Fco-to-jest-metoda&psig=AOvVaw2SY6qdQ8raOaTtNxRSZwtQ&ust=1548712462590791 https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiZ75ma-47gAhWB1iwKHcAdBygQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fdocplayer.pl%2F15841196-Problem-based-learning-nauczanie-problemowe.html&psig=AOvVaw3Z8ZrX_cIjUwH8BLvhL5XP&ust=1548712172620786

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Jak uczniowie klas IV-VIII badają rzeczywistość? Źródło: https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiW7cWh_Y7gAhUviKYKHWlgCR4QjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fniedlachaosuwszkole.pl%2F2018%2F04%2F18%2Fkto-i-kiedy-odkryje-moje-talenty-i-mocne-strony-nie-wiemy-jak-bedzie-wygladala-rzeczywistosc-za-20%2F&psig=AOvVaw37AUar3kpjQxOOtFvdkO0h&ust=1548713253875339

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Eksperymenty i doświadczenia na II etapie edukacyjnym

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Przykłady metod nauczania problemowego do zastosowania na II etapie edukacyjnym. To zdjęcie, autor: Nieznany autor, licencja: CC BY-SA

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Nauczyciel i jego rola w nauczaniu empirycznym i problemowym. Źródło: https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj5_vbjvZHgAhWNlIsKHVNhBXoQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fslideplayer.pl%2Fslide%2F409355%2F&psig=AOvVaw3R3Ton-dIrRQk-HclU4Cv0&ust=1548799399377416

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Wskaźniki świadczące o potrzebie rozwoju szkoły w zakresie nauczania problemowego i empirycznego. To zdjęcie, autor: Nieznany autor, licencja: CC BY-SA-NC To zdjęcie, autor: Nieznany autor, licencja: CC BY-SA-NC

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 Techniki coachingowe w identyfikowaniu potrzeb i wspomaganiu rozwoju nauczycieli – model GROW.

DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR.02.10.00-00-7015/17 E-learning