Warszawa, 8 października 2008 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1.
Advertisements

niemiecki z ekonomią w tle
SEPA POLSKA ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Źródło: NBP.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
JAK KORZYSTAĆ BEZPIECZNIE Z INTERNETU ?.
Kredyt mieszkaniowy w trudnych czasach - Iwona Witek
NBP.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
For Visa Internal Use Only Strategia rozwoju systemu Visa w Polsce Małgorzata OShaughnessy Kongres Gospodarki Elektronicznej Warszawa 21 marca 2006 r.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Tydzień dla oszczędzania 2012r.. Temat 1 : Zakładanie konta bankowego. 1.Co to jest konto bankowe ? 2.Jaki jest najkorzystniejszy bank? 3.Czy trzeba być
1.
1.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
Oferta dla Klientów indywidualnych
KARTY PŁATNICZE Elżbieta Tekiela.
Dlaczego rachunek Nordea Spektrum ?
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Kobieta w świecie finansów
Co to jest TIK?.
Historia pieniądza i banków
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
dr Michał Macierzyński Biuro Innowacji, PKO Bank Polski
ZARZĄDZANIE FINANSAMI OSOBISTYMI
Współpraca banków z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) Wybrane przykłady współpracy banków z administracją publiczną
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Bezpieczny Internet.
KARTY BANKOWE.
Najładniejsza karta 2009 roku Kategoria: Nagroda Jury
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Ogólnokrajowa karta miejska
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
E-pytanie, e-odpowiedź... czyli jakich badań potrzebują biblioteki przyszłości? Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademia.
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Rodzaje kart płatniczych.
Racjonalnie korzystam z energii dla dobra mojego
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Finansowanie projektów sektora publicznego Barbara Cendrowska, Dyrektor Biura Analiz i Finansowania Sektora Publicznego Kraków, 3 pażdziernika 2011.
4/27/2017 Płatności internetowe i ich wykorzystanie w efektywnym zarządzaniu funduszami miejskimi Bartłomiej Danek Dyrektor Sprzedaży Segmentu Administracja.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
Agata Malczewska Komisja Europejska, DG do spraw Konkurencji KOMISJA EUROPEJSKA DG do spraw Konkurencji Sektor Finansowy 25 stycznia 2007, Wyniki dochodzenia.
Porozumienia w sprawie wspólnego ustalanie stawek krajowej opłaty interchange: postępowanie UOKiK Nikodem Szadkowski Departament Analiz Rynku UOKiK.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Miejski Rzecznik Konsumentów w Poznaniu
Tytuł prezentacji Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Zrozumieć Naukę”
Bank zmieniającego się świata
Jesteśmy zawsze blisko i chętnie służymy pomocą Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami . Czekamy na telefon lub SMS o treści „Kontakt” pod numerami.
Autor: OLIWIA suchińska Opiekun: Małgorzata Czuczwara
20 lat polskiej bankowości
Stan wdrażania Osi Priorytetowej 10
Dostępność Plus Nabór grantowy dla POZ.
Zapis prezentacji:

Warszawa, 8 października 2008 r. konferencja prasowa Warszawa, 8 października 2008 r. 1

KartyBezTajemnic.pl inicjatywa edukacyjna Związku Banków Polskich cel: propagowanie wiedzy na temat kart płatniczych, na początek kredytowych propagowanie rozsądnego i bezpiecznego używania kart Visa Europe partnerem ZBP w tym przedsięwzięciu KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 2

Nowy serwis – dlaczego? lawinowy rozwój karty kredytowych w Polsce 877 tys. sztuk na koniec II kwartału 2003 r. blisko 8,6 mln na koniec II kwartału 2008 r. wzrostowi popularności kart kredytowych nie zawsze towarzyszy wzrost wiedzy użytkowników na temat właściwości tych kart wiele osób nadal nie odróżnia karty kredytowej od debetowej wiele osób mylnie sądzi, że karta kredytowa oznacza „konieczność zadłużania się” KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 3

Nowy serwis – cele uporządkowanie wiedzy na temat kart płatniczych na początek kart kredytowych docelowo: różnych rodzajów kart edukacja konsumentów nt. mechanizmu działania karty kredytowej propagowanie podstawowych zasad postępowania, np.: nie kupujmy za pomocą karty kredytowej towarów, na które nas nie stać nie pożyczajmy więcej, niż jesteśmy później w stanie spłacić popularyzacja bezgotówkowych form płatności KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 4

Nowy serwis – działanie skonstruowany tak, by mogło zeń korzystać jak najwięcej użytkowników ograniczenie elementów wpływających na tempo ściągania krótkie, proste teksty możliwość zadawania pytań na najciekawsze i najczęściej zadawane odpowiedzą eksperci Rady Wydawców Kart Bankowych, przy wsparciu Visa Europe KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 5

Nowy serwis – w skrócie KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 6

Nowy serwis – w skrócie KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 7

Nowy serwis – w skrócie KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 8

Nowy serwis – w skrócie KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 9

Nowy serwis – dlaczego Visa? rosnąca popularność kart kredytowych w Polsce na koniec I kwartału br. kart kredytowych Visa było 4,6 mln przydatność karty kredytowej w radzeniu sobie z wahaniami w potrzebach i wysokości wydatków w domowym budżecie oraz rytmie płatności ALE: brak wiedzy, brak zrozumienia jak działa karta kredytowa? czym się różni od innych rodzajów kart? jak rozsądnie się nią posługiwać? Mity i nieporozumienia KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 10

Visa – działania edukacyjne kampania informacyjno-edukacyjna kierowana do konsumentów prasa, placówki detaliczne, Internet seria audycji edukacyjnych na antenie radiowej Trójki udział w Dniach Otwartych Narodowego Banku Polskiego konkursy wiedzy nt. kart edukacja pracowników banków / porządkowanie ich wiedzy materiały drukowane E-learning również: wsparcie serwisu KartyBezTajemnic.pl KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 11

Karta kredytowa – mity i fakty (4-6 slajdów do uzupełnienia, gdy zostaną wybrane „mity” do omówienia na konferencji) Propozycja: karta kredytowa = brak kontroli nad wydatkami karta kredytowa = konieczność automatycznego zadłużania się korzystanie z karty jest ryzykowne (kradzież) karta kredytowa = wysokie koszty (opłaty i prowizje) kredyt na karcie jest nieopłacalny KartyBezTajemnic.pl | konferencja prasowa | 8 października 2008 r. 12