KINO NA OBCASACH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© Platinum Properties Group S.A. Debiut na rynku NewConnect 13 października 2009 r.
Advertisements

Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
GEOTERMIA-CZARNKÓW SP. Z O.O. SPRAWOZDANIE ZARZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI za 2014r.
30 GRUDNIA  W I kwartale roku odbywały się spotkania Wójta Gminy Załuski z mieszkańcami gminy w 15 miejscowościach.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Część III PIERWSZY PLAN FINANSOWY COLWAY. Czy biznesu Colway trudno się nauczyć? Prezentacja Pierwszego Planu Finansowego Colway.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Sztuka opisywania sztuki Ankieta „Sztuka nie do zobaczenia” Ankieta jest częścią badania, którego celem jest określenie preferencji odbiorczych osób.
Zastosowanie równań z jedną niewiadomą Aby sprawnie i szybko rozwiązać zadanie z treścią należy je dokładnie przeanalizować pod kątem tego co jest dane.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
POZNAJ NAS na : Lub wejdź na naszego ’a:
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
ZESPOLE SZKÓŁ W LUBOWIDZU PROCEDURY EWAKUACJI W. Osoba która pierwsza zauważyła pożar lub zagrożenie powinna natychmiast powiadomić: najbliższe otoczenie.
Park Planty, rozciągający się na terenach przyległych do Pałacu Branickich jest idealnym miejscem na niedzielne spacery z rodziną, romantyczne randki.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Każdy człowiek ma prawo do... - problem łamania praw człowieka w Azji.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
SPEED UP Praktyki na rzecz wspierania ekosystemów sprzyjających przedsiębiorczości w rozwoju polityki miejskiej OFERTA PARTNERSKA.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Kopenhaga 36%, Amsterdam 38%, Gdańsk 39%
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Pomorski Broker Eksportowy
Ucz i ucz się z TIK!.
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Crossfit w plenerze.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
LEŚNY PARK REKREACJI, TRADYCJI I EDUKACJI W KLUKÓWKU
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
II Liceum Ogólnokształcące w Nowym Targu
Sprzedaż produktu lub usługi
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
`.
Dostępność wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami w projektach finansowanych ze środków EFS Działanie 11.1: Aktywne włączenie.
CEL: - Osiągnąć równość płci oraz wzmocnić pozycję kobiet
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
do szkół ponadpodstawowych w województwie zachodniopomorskim
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI
FILM POKLATKOWY. FILM POKLATKOWY „NIE dla uchodźców na Targówku „NIE dla uchodźców na Targówku! NIE dla uchodźców w Warszawie”, „Mieszkańcy protestują:
PORANKI.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

KINO NA OBCASACH

|KINO NA OBCASACH Już od ponad 10 lat projekt Kino na Obcasach (KnO) z sukcesem realizowany jest w 23 kinach sieci Multikino. Na przestrzeni ostatnich lat KnO zyskało grono wiernych fanek, które regularnie korzystają z naszej oferty. Kino na Obcasach to wyjątkowy wieczór przygotowany z myślą o kobietach. To sposób by połączyć spotkanie z przyjaciółkami z wypadem do kina. Seanse KnO poprzedzają liczne atrakcje, animacje, prelekcje, przygotowane z Partnerami wspierającymi projekt. Repertuar to zazwyczaj przedpremierowe pokazy filmowe, zatem Panie jako pierwsze mają okazję obejrzeć film, który wejdzie do regularnego repertuaru kilka dni później. KnO to również świetny projekt dla reklamodawców których grupą docelową są kobiety. Kiedy - raz w miesiącu; godz. 19:00 Lokalizacje - 21-23 kin sieci Multikino Najbliższe KnO – 13 grudnia: „Teraz Albo Nigdy” Frekwencja - widownia roczna na poziomie 38 tys. Pań

|KINO NA OBCASACH Świadczenia dla partnera ŚWIADCZENIA PRZED PROJEKTEM: Emisja spotu max 10 sec jako dokrętka do spotu autopromocyjnego – zasięg w skali roku – 2,5 mln widzów. Nośnik dostępny jedynie przy współpracy całorocznej Obecność logotypu na wszystkich materiałach promujących Kino na Obcasach. plakaty B1, 1/kino infotixy, ekrany wyboru przy kasach i barach. 297 nośników w całej sieci. plazmy w holach kinowych 157 nośniki w całej sieci. digital postery we wszystkich kinach – 385 ekranów w całej sieci. informacje o sponsorze i świadczeniach na podstronie projektu na www.multikino.pl, promocja na Funpage Multikina (prawie 900 tys. fanów) ŚWIADCZENIA PODCZAS PROJEKTU (propozycje): Przeprowadzenia ankiet na potrzeby partnera. Spot klienta w bloku reklamowym przed projektem, do 60s . Transfer DCP w cenie kampanii na potrzeby Multikina. Przeprowadzenia prezentacji, przygotowanie np. „strefy partnera” w sali kinowej/holu kinowym, degustacji itp. Przeprowadzenia konkursu z nagrodami od partnera. Dystrybucja/sampling produktów Partnera.

|KINO NA OBCASACH Podsumowanie Kampania promocyjna „Kina na Obcasach” zawsze na dwa tygodnie przed każdym wydarzeniem. Promocja i produkcja materiałów (drukowanych i elektronicznych) po stronie Multikina. Dotarcie z kampanią Kina na Obcasach w Multikinie do ponad 2 miliona widzów (przy współpracy całorocznej). Obecność przy wdzięcznym projekcie skierowanym wyłącznie do Pań, aktywnych mieszkanek dużych miast chcących w niebanalny sposób spędzać czas z przyjaciółkami. Przedział wiekowy jest bardzo szeroki 20 – 50 lat. Są to tzw. liderki opinii.

|KINO NA OBCASACH Aport finansowy WARUNKI WSPÓŁPRACY 25 000 zł netto / m-c 35 000 zł netto / 2 m-ce 40 000 zł netto / 3 m-ce 75 000 zł netto / 6 m-cy 125 000 zł netto / 12 m-cy Przy projekcie biorą udział inne marki. Przy projektach biorą udział strategiczni Partnerzy Multikina: (Coca-Cola: promocje barowe – logotyp na materiałach)oraz patroni medialni: wsparcie kampanii np. Radio Zet Chilli, Flesz, Party, Interia.pl, Filmbox, Wizaz.pl). Kontakt: Łukasz Wieszczyński Head of Sponsoring tel.: +48 (22) 223 01 31 kom.: +48 797 025 403 mail: lukasz.wieszczynski@multikinomedia.pl