UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 TREŚĆ UMOWY O PRACĘ : Umowa o pracę określa strony umowy, rodzaj umowy, datę jej zawarcia oraz warunki pracy i płacy, w szczególności: 1) rodzaj pracy,
Advertisements

Rekrutacja do klasy I SP w roku szkolnym 2016/2017.
Anonimizacja danych adresowych pokrzywdzonego i świadka w procedurze wykroczeniowej w świetle ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o ochronie i pomocy dla.
Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu Literatura: red. E. Gniewek, P. Machnikowski, Zarys prawa cywilnego, Warszawa 2014 Opracowała mgr Irena Krauze.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
OBYWATELSTWO POLSKIE I UNIJNE 1.Obywatel a państwo – zasady obywatelstwa polskiego 2.Nabycie i utrata obywatelstwa 3.Obywatelstwo Unii Europejskiej. 4.Brak.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Warszawa, Krótka sprzedaż – monitoring i nadzór GPW Iwona Edris Dyrektor Biura Audytu i Kontroli.
„Premia na Horyzoncie” środki finansowe na działania wspomagające uczestnictwo jednostek naukowych w programie ramowym w zakresie badań naukowych i innowacji.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
URLOP WYPOCZYNKOWY mgr Małgorzata Grześków. URLOP WYPOCZYNKOWY Art §1. Pracownikowi przysługuje prawo do corocznego, nieprzerwanego, płatnego urlopu.
Umowy o dofinansowanie projektów, umowy partnerskie - na co warto zwrócić szczególną uwagę Grzegorz Gołda PWT PL-SK.
W YBRANE ZAGADNIENIA POSTĘPOWANIA CYWILNEGO W SPRAWACH O OCHRONĘ WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ Prof. dr hab. Feliks Zedler Konferencja „Rynek leków a ochrona.
Grudzień 2015 r. Zbiegi tytułów do ubezpieczeń Co nowego od 1 stycznia 2016 r.
UŻYTKOWANIE WIECZYSTE Literatura: red. E. Gniewek, P. Machnikowski, Zarys prawa cywilnego, Warszawa 2014 red. E Gniewek, Kodeks Cywilny. Komentarz, Wydanie.
Organizacja, przepisy i procedury Na przykładzie Śląskiego OW NFZ Dr n. med. Z Klosa.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
SPOTKANIE Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI Z TERENU POWIATU GLIWICKIEGO KONKURS OFERT – POWIAT GLIWICKI.
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zasady kontroli Wnioskodawców w PPLeader+
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
„Inicjatywa JEREMIE – pozadotacyjna forma wsparcia wielkopolskich firm” Tadeusz Wojtaszak Kierownik Działu Sprzedaży Poznań, r.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
WNIOSKI Z KONTROLI I NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Ulgi i preferencje dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o posiadane zezwolenie.
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCEDURZE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ.
NOWELIZACJA USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI OŚWIATOWEJ
NARADA SŁUŻBY GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
Wygaśnięcie decyzji art. 162 § 1 kpa
MIENIE PUBLICZNE SĄ TO RZECZY, DOBRA (ŚRODKI FINANSOWE) PRZYSŁUGUJĄCE SKARBOWI PAŃSTWA LUB INNYM PAŃSTWOWYM OSOBOM PRAWNYM ORAZ MIENIE PRZYNALEŻNE PODMIOTOM.
E- SKARGA Formalne wymogi wniesienia skargi do WSA w kontekście informatyzacji postępowania sądowoadministracyjnego- wybrane zagadnienia.
MEDIACJA W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM Materiały pomocnicze Postępowanie administracyjne Stacjonarne Studia Administracji Beata Madej Zakład Postępowania.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE
Zebranie z wykonawcami w celu wyjaśnienia treści SIWZ na wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Drawno w roku 2017 Drawno,
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
SWOBODA UMÓW.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 9 kwietnia 2018 r.
Pojęcie i skład spadku.
Wyrok NSA z dnia 29 listopada 2017 r., II FSK 1633/17
PROPOZYCJA ZMIAN OPŁAT
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
RODO w Hodowli, czy nas dotyczy?
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
FINANSOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
AGH: Sprawy pracownicze
„Most do sukcesu” Prowadzący: Agnieszka Moroń 19 lipca 2012r.
Przedstawicielstwo pełnomocnictwo.
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Ustawa z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników (tzw. zwolnienia.
Podstawy prawa pracy Zajęcia nr 3.
Odsetki naliczane za czas postępowania 30 marca 2017
UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE
KARTA ZGŁOSZENIA na REJS ŻEGLARZY na statku szkoleniowym „DAR MŁODZIEŻY” – praktykę żeglarską IMIONA I NAZWISKO ADRES PASZPORT / DOWÓD OSOBISTY – seria,
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
przyjęty przez Zarząd Główny ZNP w dniu 20 grudnia 2016 r.
Nowe podejście do zamówień publicznych
Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 27 października 2016 r., I SA/Bd 613/16
Treść umowy o pracę wymiar czasu pracy termin rozpoczęcia pracy
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Forum Komisji Dialogu Społecznego
UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zapis prezentacji:

UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE ogłasza KONKURS ofert na wynajem powierzchni użytkowej w Pawilonie „F” położonego na terenie kampusu UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie w celu prowadzenia działalności gastronomicznej

W związku z rozwiązaniem umowy najmu z dotychczasowym Najemcą, prowadzącym działalność gastronomiczną w jednym z budynków położonych na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przy ul. Rakowickiej 27, ogłaszam konkurs ofert na złożenie najkorzystniejszej oferty, którego celem jest wynajem 159,50m² powierzchni użytkowej w budynku wraz z zewnętrznym tarasem o powierzchni 164,34m²

Przedmiotem oferty jest wynajem 159,50m² powierzchni użytkowej w Pawilonie „F” na poziomie parteru wraz z tarasem zewnętrznym usytuowanym od strony południowo – wschodniej o powierzchni 164,34m² bezpośrednio przylegającym do budynku i niezależnym wejściem. Wynajmujący przeznacza w/w powierzchnie do zagospodarowania przez potencjalnego Najemcę w celu prowadzenia działalności gastronomicznej.

W skład przedmiotowego lokalu wchodzą: Sala konsumpcyjna wraz z bufetem – 130,50m², Zaplecze gastronomiczne (zmywalnia, przygotowalnia, sanitariaty) – 29,00m², Taras zewnętrzny (ogródek letni) – 164,34m². Lokal jest wyposażony w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gastronomicznej, wszystkie media są niezależnie opomiarowane (prąd ~ 230 – 380V, woda, co, kanalizacja) dodatkowo lokal został wyposażony w CCTV.

Konkurs polega na złożeniu oferty zawierającej: nazwę i adres Oferenta, podpis osoby uprawnionej do występowania w imieniu oferenta, datę, ofertę zawierającą asortyment sprzedażowy oraz menu dań, oferowaną kwotę miesięcznego czynszu netto podana w PLN za m² powierzchni użytkowej, dokumenty rejestrowe, NIP, REGON – (kserokopie), każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę, wyłoniona w konkursie najkorzystniejsza oferta, zwiąże oferenta treścią oferty przez okres 30 dni, konkurs prowadzony jest w języku polskim.

C = miesięczny czynsz netto za 1m²- waga 100 pkt. Najemca zostanie wyłoniony w drodze konkursu ofert. Wygra ten Najemca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, rozumianej jako: najwyższa miesięczna stawka czynszu netto za 1m² powierzchni wynajmowanej wg poniższego wzoru C = miesięczny czynsz netto za 1m²- waga 100 pkt. Oferent, który zaproponuje najwyższą cenę spośród ofert spełniających wymagania wyżej opisane, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali oferenci – odpowiednio mniej punktów według poniższego wzoru: C = cena netto badanej oferty / najwyższa cena netto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu x 100pkt. Najemca oprócz czynszu najmu zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenie ścieków, c.o. – wg odczytu stanu liczników, wywozu odpadów komunalnych oraz organicznych

Umowa z wyłonionym w konkursie Najemcą zostanie podpisana do końca bieżącej kadencji Rektora (tj. do 30 IX 2020r) z możliwością jej przedłużenia na kolejny okres, na warunkach określonych w zawartej umowie.

Informacje o formalnościach 1 Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów o wynikach Konkursu, którzy złożyli swoją ofertę.. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Do prowadzonego Konkursu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga. 4. Niniejszy Konkurs prowadzony jest na zasadach opartych na wewnętrznym Regulaminie Zamawiającego.

Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy w przypadku złożenia ofert, które nie przekroczą miesięcznie kwoty 35,00zł netto za m². Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Konkursu, jeżeli nie zostaną złożone, co najmniej dwie ważne oferty, przy czym oferta niezgodna z Konkursem ofertowym nie stanowi oferty ważnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Konkursu w trakcie postępowania. Treść oferty musi być zgodna z warunkami Konkursu i nie może zawierać modyfikacji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków. w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie funkcjonuje inspektor ochrony danych osobowych, z którym możliwy jest kontakt pod nr tel. 12-293-5744 lub za pośrednictwem poczty e-mail: rozwadom@uek.krakow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: świadczenie usług telefonii komórkowej, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, ponadto Umowa przechowywana będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2016 r. poz.1506 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,

związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.   * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2019 roku o godz. 12³°, Przedmiotowy budynek można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. 9°° - 14°°. Informacji dotyczących oferowanego lokalu można uzyskać pod nr tel. (12)293-74-00 lub drogą elektroniczną pod adresem: suwalap@uek.krakow.pl Oferty należy składać do dnia 30 lipca 2019 r. do godz. 12°°, drogą elektroniczną pod adresem: suwalap@uek.krakow.pl lub w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków, ul. Rakowicka 27, Pawilon Finansów pok. 006. Wynajmujący wymaga, aby koperta zawierająca ofertę Najmu została opisana w następujący sposób : „ KONKURS ofert na wynajem lokalu użytkowego, położonego w Pawilonie Finansów, na terenie kampusu UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie”. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2019 roku o godz. 12³°, w Pawilonie Finansów pok. 006.