Eksperyment edukacją przyszłości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Urząd Miasta i Gminy Olkusz KONSULTACJE SPOŁECZNE W SPRAWIE ZAMIARU LIKWIDACJI GIMNAZJUM NR 2 IM. ŚWIĘTEJ KRÓLOWEJ JADWIGI W OLKUSZU Olkusz, dnia 14 marca.
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Projekt systemowy „Nasza szkoła – najlepsza rekomendacja” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Muszynce.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Projekt „Lekki tornister”
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ucz i ucz się z TIK!.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Narodowa Strategia Spójności
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
REKRUTACJA „Małopolskie Talenty – I etap edukacyjny - Powiat Gorlicki” (kl. IV – VI) „Małopolskie Talenty – II etap edukacyjny - Powiat Gorlicki” (kl.
Terra Community and Ethics for the future
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Człowiek – najlepsza inwestycja
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
TRZECIE spotkanie Zespołu
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Program profilaktyczno-wychowawczy
Regulamin pracowni komputerowej
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Szkolny Punkt Informacji i Kariery SPInK-a
Temat doświadczenia: Badanie prawa odbicia i załamania światła
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Zapis prezentacji:

Eksperyment edukacją przyszłości zajęcia rozwijające uzdolnienia z przedmiotów biologicznych i chemicznych Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Udział w projekcie: Cel: zwiększenie zainteresowania uczniów w wieku 14-15 lat kontynuacją kształcenia na kierunkach przyrodniczych podniesienie poziomu kompetencji matematycznych i przyrodniczych 680 uczniów (kl. VII) z 15 elbląskich szkół podstawowych Udział w projekcie: pomoże większości uczniom w wyborze dalszej nauki w klasach matematycznych, biologiczno- chemicznych, fizycznych przyczyni się do osiągania lepszych wyników na egzaminach zewnętrznych

Zajęcia będą się opierać na: obserwowaniu, badaniu i mierzeniu doświadczeniach dokumentowaniu i prezentowaniu stawianiu pytań i poszukiwaniu odpowiedzi Zajęcia realizowane będą w wymiarze 90 minut w tygodniu w okresie październik 2018- grudzień 2019

1 część testowania (maj – czerwiec 2011) Zadaniem ucznia będzie: systematyczne uczestnictwo w zajęciach aktywny udział w projekcie ZASADY WSPÓŁPRACY: Przestrzeganie terminów spotkań. Uczniowie danego zespołu pomagają sobie nawzajem podczas wykonywania zadań Jeden mówi - reszta słucha. Szanujemy swoje pomysły. Nie przeszkadzamy w zajęciach. Etap testowania: 1 część testowania (maj – czerwiec 2011)

1 część testowania (maj – czerwiec 2011) Zasady bezpieczeństwa : -w pracowni uczniowie mogą przebywać tylko w obecności nauczyciela. zabronione jest wykonywanie przez uczniów jakichkolwiek eksperymentów bez wyraźnego polecenia oraz bez nadzoru nauczyciela -nie wolno kosztować żadnej substancji w laboratorium -każdy uczeń jest odpowiedzialny za utrzymanie ładu i czystości w miejscu pracy -w pracowni zabronione jest jedzenie i picie -jeżeli uczeń zauważy jakiekolwiek uszkodzenie sprzętu lub wyposażenia musi zgłosić ten fakt nauczycielowi używać odzieży ochronnej; jeśli jest taka potrzeba starannie chronić oczy, używać okularów ochronnych; jeśli jest taka potrzeba Etap testowania: 1 część testowania (maj – czerwiec 2011)