Eksperyment edukacją przyszłości zajęcia rozwijające uzdolnienia z przedmiotów biologicznych i chemicznych Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Udział w projekcie: Cel: zwiększenie zainteresowania uczniów w wieku 14-15 lat kontynuacją kształcenia na kierunkach przyrodniczych podniesienie poziomu kompetencji matematycznych i przyrodniczych 680 uczniów (kl. VII) z 15 elbląskich szkół podstawowych Udział w projekcie: pomoże większości uczniom w wyborze dalszej nauki w klasach matematycznych, biologiczno- chemicznych, fizycznych przyczyni się do osiągania lepszych wyników na egzaminach zewnętrznych
Zajęcia będą się opierać na: obserwowaniu, badaniu i mierzeniu doświadczeniach dokumentowaniu i prezentowaniu stawianiu pytań i poszukiwaniu odpowiedzi Zajęcia realizowane będą w wymiarze 90 minut w tygodniu w okresie październik 2018- grudzień 2019
1 część testowania (maj – czerwiec 2011) Zadaniem ucznia będzie: systematyczne uczestnictwo w zajęciach aktywny udział w projekcie ZASADY WSPÓŁPRACY: Przestrzeganie terminów spotkań. Uczniowie danego zespołu pomagają sobie nawzajem podczas wykonywania zadań Jeden mówi - reszta słucha. Szanujemy swoje pomysły. Nie przeszkadzamy w zajęciach. Etap testowania: 1 część testowania (maj – czerwiec 2011)
1 część testowania (maj – czerwiec 2011) Zasady bezpieczeństwa : -w pracowni uczniowie mogą przebywać tylko w obecności nauczyciela. zabronione jest wykonywanie przez uczniów jakichkolwiek eksperymentów bez wyraźnego polecenia oraz bez nadzoru nauczyciela -nie wolno kosztować żadnej substancji w laboratorium -każdy uczeń jest odpowiedzialny za utrzymanie ładu i czystości w miejscu pracy -w pracowni zabronione jest jedzenie i picie -jeżeli uczeń zauważy jakiekolwiek uszkodzenie sprzętu lub wyposażenia musi zgłosić ten fakt nauczycielowi używać odzieży ochronnej; jeśli jest taka potrzeba starannie chronić oczy, używać okularów ochronnych; jeśli jest taka potrzeba Etap testowania: 1 część testowania (maj – czerwiec 2011)