KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 301 SAS Szkoły Aktywne w Społeczności.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 173 im. 1 Dywizji Kościuszkowskiej 90 – 009 Łódź ul. Sienkiewicza 46 Zapraszamy.
Koncepcja pracy Przedszkola nr 119 „ Zielona Łąka” we Wrocławiu..
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
JAK ROZWIJAĆ TWÓRCZE MYŚLENIE U UCZNIÓW? Szkoła Podstawowa, a Gimnazjum – Twórcze myślenie na lekcjach matematyki. Moje własne przemyślenia i spostrzeżenia.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 3 im
WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Aktywny RODZIC.
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Świetlica.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
kształcących w zawodach
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
SZANSA Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży
Szkoła Promująca Zdrowie
PRZYSZŁOŚĆ ŚWIATA ZALEŻY OD NAS
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
PRZEDSZKOLA NR 5 W SOKÓŁCE NA LATA
Program profilaktyczno-wychowawczy
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Międzynarodowy Rynek Pracy
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
„Żeby im się chciało, jak się nie chce”
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Szkoła zarządzająca wiedzą
KODEKS ETYKI Przygotowała Tamara Bużantowicz
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
ISTOTA I PRZYCZYNA POWSTAWANIA TRUDNOŚCI DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Aktywny RODZIC.
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Wspomaganie pracy szkół
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU W TWORZENIU KONCEPCJI PRACY UCZESTNICZYLI NAUCZYCIELE, UCZNIOWIE, RODZICE Wrzesień , 2018r.

MISJA SZKOŁY My w Europie, w Polsce, w Gdańsku, w szkole: - preferujemy różnorodne formy kształcące postawę świadomego swoich praw i obowiązków obywatela, który postępuje w duchu tolerancji, potrafi radzić sobie w zmieniającym się współczesnym świecie, dokonuje właściwych wyborów, bierze odpowiedzialność za swoje działania i niesie pomoc innym - dążymy do osiągnięcia przez uczniów wysokich wyników nauczania - szanujemy prawa dziecka i człowieka, wszystkie dzieci są równe wobec prawa i równo traktowane - wspomagamy wszystkich uczniów zapewniając im różnorodne formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej - wspieramy uczniów oraz rodziny materialnie i socjalnie - wspomagamy rodziców w procesie wychowania dzieci - współpracujemy z rodzicami, środowiskiem lokalnym, instytucjami wspierającymi funkcjonowanie szkoły

Nasi uczniowie : -czują się w szkole bezpiecznie -rozwijają swoje zainteresowania, pasje i talenty - osiągają wysokie wyniki nauczania - osiągają sukcesy w konkursach, turniejach, zawodach - bezinteresownie podejmują działania na rzecz pomocy innym - dbają o kulturę języka

MODEL ABSOLWENTA SZKOŁY - jest prawym i świadomym obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej - ma poczucie własnej wartości i godności - jest aktywny, twórczy i ciekawy świata - jest tolerancyjny i empatyczny - współpracuje z innymi - ceni życie jako fundamentalną wartość

Nauczyciel w naszej szkole: - posiada wysokie kwalifikacje i systematycznie je podwyższa, co wpływa na podniesienie jakości pracy szkoły - motywuje uczniów do nauki i rozwijania zainteresowań - jest ich doradcą i przewodnikiem - wspomaga dzieci w ich rozwoju - szanuje godność i indywidualność swoich wychowanków - wspiera rodziców w procesie wychowania - jest twórczy - troszczy się o kulturę języka i jest odpowiedzialny za słowo -wzmacnia aktywność i zainteresowania czytelnicze

Nasi Rodzice: -wychowują dzieci w poszanowaniu wartości moralnych -są wzorem dla swoich dzieci -inicjują w szkole działania służące rozwojowi ich dzieci - uczestniczą w działaniach podejmowanych przez szkołę - wspomagają szkołę w organizacji przyjaznych warunków pracy dzieci - współpracują z nauczycielami , dyrekcją w atmosferze wzajemnego zrozumienia i szacunku