Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 75 im. A. Fredry

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
slajd 1 PREZENTACJA na sprawdzian INSTRUKCJA (czas 25 minut):
Advertisements

PODZIĘKOWANIE FUNDACJA DUVAL DOM ODZYSKANYCH DLA ŻYCIA
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Prezentacja o PREZENTACJACH^^ Dorota Fiedor 3F
Imię i nazwisko nr albumu
Podstawy informatyki Rekurencja i rekurencja Grupa: 1A
Korespondencja elektroniczna
Dr Anna Kwiatkowska Instytut Informatyki
prezentacji multimedialnych
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Ustaw dla tej prezentacji motyw o nazwie ASPEKT i wybierz dla niego zestaw kolorów o nazwie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Wstaw na ten slajd dodatkowe pole tekstowe. Umieść je pod tytułem i podtytułem slajdu. Wpisz.
Przypomnienie wiadomości o PowerPoincie
Dalai Lama Test na osobowość
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Prezentują:.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Prezentacja PowerPoint’a
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
Elektroniczna rekrutacja: opolskie.edu.com.pl
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
„Dzielimy się doświadczeniami”
KODEKS 2.0 SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W INOWROCŁAWIU.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Reformacja w XVI w. To jest temat Mapa z XVI w..
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
WYRUSZAMY RAZEM W CYFROWY ŚWIAT… BEZPIECZNIE!!! Użytkownik to osoba, która korzysta z usług sieciowych po to, aby zapoznać się z innymi ludźmi lub w.
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Korespondencja seryjna jest funkcją, która umożliwia nam stworzenie dokumentu, który zawiera ten sam typ informacji, lecz dla każdego adresata zawiera.
Nasz wizerunek zaklęty w kartkach papieru
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Temat pracy Promotor: Imię i nazwisko dyplomanta Rodzaj pracy (dyplomowa inżynierska/magisterska)
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Bezpieczny internet.
Dalai Lama Test na osobowość
Prezentacja biznesplanu
Autor: Łukasz Budrewicz
Imię i nazwisko prezentera
Prezentacja szkoleniowa
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat.
Tytuł projektu naukowego
Prezentacja biznesplanu
Nazwa zajęć, numer Osoba prowadząca Imiona i nazwiska członków grupy
Raport postępu lub stanu
Wyniki projektu naukowego
Prezentacja edukacyjna lub konferencyjna
Prezentacja biznesplanu
Korespondencja elektroniczna
Prezentacja szkoleniowa
Cechy dobrej prezentacji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 75 im. A. Fredry Przeciwdziałanie agresji Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 75 im. A. Fredry Imię i nazwisko oraz klasa 4/27/2019

Informacje dodatkowe Możesz w sposób dowolny modyfikować całą swoją prezentację. Najważniejsze jest jednak to, aby niosła ona ze sobą prawdziwą treść i była przekonująca dla osoby która ją zobaczy. Materiały możesz pozyskiwać według własnego uznania, ale na ostatnim slajdzie wypisz źródła z których korzystałeś. Pracę należy zacząć na lekcji informatyki i skończyć w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia. Możesz użyć zamiennie programu OpenOffice Impress. Pamiętaj, że ważniejsza jest treść niż forma. Forma mimo tego, że ma drugorzędne znaczenie to też jest ważna. Przejścia slajdów wykonuje się ręcznie przez kliknięcie myszą - (chodzi o to aby wszyscy widzowie zdążyli dokładnie zapoznać się z treścią slajdów.) Najlepsze prace zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej szkoły. 4/27/2019

Wstęp Przedstaw cel tej prezentacji Przedstaw się kolegom 4/27/2019

Tematy do dyskusji Przedstaw główne idee, które zostaną omówione 4/27/2019

Tolerancja Szczegółowe informacje dotyczące tego tematu Pomocnicze informacje i przykłady Jaki ma to związek z kolegami i koleżankami 4/27/2019

Asertywność Szczegółowe informacje dotyczące tego tematu Pomocnicze informacje i przykłady Jaki ma to związek z kolegami i koleżankami 4/27/2019

Pomoc innym Szczegółowe informacje dotyczące tego tematu Pomocnicze informacje i przykłady Jaki ma to związek z kolegami i koleżankami 4/27/2019

Prawdziwe życie Podaj przykład lub sytuację wziętą z życia Wczuj się w sytuacje kolegów, jeśli jest to potrzebne 4/27/2019

Jakie jest znaczenie danego problemu Podkreśl swoje odczucia i przekonania dotyczące danego problemu Streść główne punkty, które mają być zapamiętane przez kolegów i koleżanki 4/27/2019

Następne kroki Podsumuj wszelkie wiadomości i informacje, które powinni zapamiętać Twoi koledzy i koleżanki Podsumuj dalsze kroki, które należałoby podjąć w związku z omawianymi zagadnieniami 4/27/2019