PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Advertisements

PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Badanie potrzeb nauczycieli Monika Czajkowska Marcin Karpiński Warszawa, 30 września 2015 r.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Technik rachunkowości Czas trwania nauki: 2 lata.
Przedsiębiorczość akademicka w województwie lubelskim Synteza wyników badań „Analiza możliwości wdrożenia międzyuczelnianego programu inkubowania i rozwoju.
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI MIASTA ŻARY NA LATA
WSPARCIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA Warszawa roku.
Program LEADER + Inicjatywa Wspólnotowa na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.
Budżet partycypacyjny w Warszawie na rok 2018 Zespół ds. budżetu partycypacyjnego.
Dziękuję za uwagę Projekt ustawy o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
System sprawozdawczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata Olsztyn, 27 listopada 2015 r.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Wybrane aspekty oszczędzania w polskim społeczeństwie
Działalność Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętach
System akredytacji AKSES
Inż. Marcin Dłużewski
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Prawo finansów publicznych
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Poddziałanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zajęcia niedopuszczalne oraz konflikt interesów
Podsumowanie wsparcia PO KL w województwie warmińsko-mazurskim
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Biznesplan – jak LGD może wesprzeć wnioskujących
Człowiek – najlepsza inwestycja
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2017)
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Raport badawczy „Kariera po studiach” Perspektywy na rynku pracy
Przedszkole Promujące Zdrowie
Zasady dokonywania zamówień w projekcie
Zmiany w Umowie i Projekcie
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 18 kwietnia 2018 r.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, czerwca 2018 r.
Temat doświadczenia: Badanie prawa odbicia i załamania światła
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 22 marca 2018 r.
SEKTOROWA RADA ds. kompetencji w budownictwie
Urząd Patentowy, Bazy patentowe
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
Raport Kompetencje językowe Szczecina
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 2
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Toruń, 19 listopada 2018 r. VII Spotkanie Grupy Sterującej Ewaluacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Wymagania w zakresie promocji i informacji – logowanie
Współczesne kierunki polityki społecznej
Jednostka Centralna KSOW Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Warszawa 2-3 października 2018
Jakość – zespół działań danej organizacji (szkoły) ukierunkowany na spełnienie wymagań określonego klienta (ucznia).
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
SYTUACJA NA RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM
Zapis prezentacji:

PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW. INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

BADANIE PRZEPROWADZONO W III KWARTALE 2011 r. II TURA BADANIA BADANIE PRZEPROWADZONO W III KWARTALE 2011 r. W ramach zadania Wsparcie biura karier przeprowadzona została kolejna tura badań mających na celu poznanie oczekiwań kadry zarządzającej odnośnie kompetencji jakie powinni posiadać pracownicy i kandydaci do pracy. Badanie ma charakter panelowy i obejmuje 150 respondentów, dotyczy III kwartału 2011r. Poniższej prezentacji przedstawiamy w sposób graficzny, krótką informację o wynikach przeprowadzonych, za pomocą ankiet, badań. Jednocześnie informujemy, iż w II kwartale 2012 r. pojawi się kolejna analiza dotycząca ankiet przeprowadzonych w następnym okresie całego cyklu badań (01.01-31.03.2012r.). INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zasięg działania badanych pracodawców Źródło - opracowanie własne. INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Polityka kadrowa na najbliższy rok źródło :opracowanie własne INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zapotrzebowanie na specjalistów wg specjalności posiadanych uprawnień budowlanych źródło :opracowanie własne INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kompetencje oceniane wysoko źródło :opracowanie własne INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kompetencje oceniane nisko źródło :opracowanie własne INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego