Opracowanie: Dagmara Lustyk „Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.” Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Konferencja 31.03.2008 Wyższa Szkoła Promocji Opracowanie: Dagmara Lustyk
Istota tożsamości przedsiębiorstwa Definicja Elementy składowe: Misja firmy Kultura organizacyjna Procedury organizacyjne Zachowania organizacyjne System tożsamości wizualnej Społeczna odpowiedzialność biznesu Integracja pracowników z firmą Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu
Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru Kształtowanie przewagi konkurencyjnej
Specyfika wydarzeń charytatywnych Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną Pomoc finansowa Pomoc rzeczowa Bezpłatne usługi Pay-roll Wolontariat pracowniczy
Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń
Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki Wszystkie eventy Eventy charytatywne
Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventy Eventy charytatywne
Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani
Dziękuję za uwagę.