Opracowanie: Dagmara Lustyk

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kreowanie wizerunku firmy
Advertisements

Projektowanie programu działań PR
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
ZARZĄDZANIE JAKO DYSCYPLINA NAUKOWA
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ BESKIDZKI INKUBATOR TECHNOLOGICZNY PROJEKT: INNOWACYJNE PODBESKIDZIE – ROZWÓJ SIECI I WYMIANY INFORMACJI.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Plan komunikacji PO KL - założenia
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
Grono branży informatycznej w województwie podkarpackim
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
„Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo – Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)” Mariusz Frankowski – Zastępca Dyrektora, Departament Strategii i Rozwoju.
Katedra Marketingu Usług
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Profesjonalizacja branży eventowej
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Witamy w Inkubatorze Przedsiębiorczości
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
7. Edycja konkursu Raporty Społeczne 2013 (podstawowe dane)
Zjazd inauguracyjny 6-7 marca 2010.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Strategia przedsiębiorstwa
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Społeczne zaangażowanie firm na przykładzie Garncarskiej Wioski i Rajskiego Ogrodu Krzysztof Margol.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Wspieramy budowanie marki
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
System rodziny w biznesie może stanowić źródło jego trwałej przewagi konkurencyjnej.
SPONSORING W BIBLIOTECE – Z CZYM TO SIĘ JE?
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
droga do sukcesu imprezy biegowej
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Etyka biznesu. Implementacja. Instrumenty implementacyjne Projekty edukacyjne Dobrowolne zobowiązania w ramach CSR Komisje etyczne i kodeksy etyczne Audyt.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Wisła wzdłuż i w poprzek
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
ROK RZEKI WISŁY 2017 BUDUJEMY DOBRĄ MARKĘ WISŁY pomysł
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EDWARDA DEMBOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
Nasza wizja i misja Wizja: W drodze po integrację w dobrym stylu!
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Opracowanie: Dagmara Lustyk „Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.” Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Konferencja 31.03.2008 Wyższa Szkoła Promocji Opracowanie: Dagmara Lustyk

Istota tożsamości przedsiębiorstwa Definicja Elementy składowe: Misja firmy Kultura organizacyjna Procedury organizacyjne Zachowania organizacyjne System tożsamości wizualnej Społeczna odpowiedzialność biznesu Integracja pracowników z firmą Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu

Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru Kształtowanie przewagi konkurencyjnej

Specyfika wydarzeń charytatywnych Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną Pomoc finansowa Pomoc rzeczowa Bezpłatne usługi Pay-roll Wolontariat pracowniczy

Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń

Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki Wszystkie eventy Eventy charytatywne

Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventy Eventy charytatywne

Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani

Dziękuję za uwagę.