Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Advertisements

Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ Kryteria merytoryczne specyficzne oraz ocena zgodności projektów ze Strategią ZIT AW w ramach.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
SPECYFIKA I CEL KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA RPO WP Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu Wdrażania EFS Urząd Marszałkowski Województwa.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Założenia dla poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA RPO WP Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Zmienione kryteria formalne dla poszczególnych działań/poddziałań EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Opis zgodności projektów ze Strategią Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
WSPARCIE ROZWOJU POMORSKIEJ EDUKACJI przez Samorząd Województwa Pomorskiego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata
Wskaźniki oraz kryteria wyboru projektów w ramach Działania 1. 5
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Działanie Wsparcie gospodarki wodno-ściekowej w ramach ZIT
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata – System oceny Kielce, maj 2017 r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 3 sierpnia 2017 r.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Poprawa efektywności kształcenia ogólnego w ramach RPO WSL
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Poddziałanie 1.2.2: Innowacyjne przedsiębiorstwa– ZIT WrOF
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
Kryteria wyboru projektu zintegrowanego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Poprawa efektywności kształcenia ogólnego w ramach RPO WSL
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej

Obszar realizacji ZIT AJ Obszarem realizacji ZIT AJ jest obszar jednostek samorządu terytorialnego, które przystąpiły do Porozumienia w celu wspólnej realizacji ZIT.

Członkowie ZIT AJ Gmina miejska Gmina miejsko-wiejska Gmina wiejska Miasto na prawach powiatu Karpacz Kowary Piechowice Szklarska Poręba Wojcieszów Złotoryja Gryfów Śląski Lubomierz Mirsk Wleń Świerzawa Janowice Wielkie Jeżów Sudecki Mysłakowice Podgórzyn Stara Kamienica Pielgrzymka Jelenia Góra

Cel strategiczny ZIT AJ „Integracja obszaru AJ w spójny organizm wzmacniający swoją konkurencyjność poprzez rozwój dostępności komunikacyjnej i innowacyjnej przedsiębiorczości oraz potencjału turystycznego, przyrodniczego i kulturowego, dla poprawy jakości życia mieszkańców”

Cele szczegółowe ZIT AJ Stworzenie dogodnych warunków dla inwestycji generujących nowe miejsca pracy w AJ Dogodna dostępność komunikacyjna i infrastrukturalna AJ Atrakcyjna dla mieszkańców i przedsiębiorstw przestrzeń AJ Aktywni zawodowo i społecznie mieszkańcy AJ

Kryteria oceny strategicznej ZIT AJ Nabór 10. 2 Kryteria oceny strategicznej ZIT AJ Nabór 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ Alokacja: 10 540 250 PLN Liczba możliwych do zdobycia punktów będzie stanowić 50 % wszystkich możliwych do zdobycia punktów

Kryterium nr 1 Zgodność projektu ze Strategią ZIT

KRYTERIUM NR 1 Zgodność projektu ze Strategią ZIT AJ Sprawdzana będzie zbieżność zapisów dokumentacji aplikacyjnej z zapisami Strategii ZIT AJ. Definicja kryterium Kryterium obligatoryjne TAK/NIE Niespełnienie oznacza odrzucenie wniosku Brak możliwości korekty Opis znaczenia kryterium

Kryterium nr 2 Wpływ realizacji projektu na realizację wartości docelowej wskaźników monitoringu realizacji celów Strategii ZIT

Definicja kryterium Opis znaczenia kryterium KRYTERIUM NR 2 Wpływ realizacji projektu na realizację wartości docelowej wskaźników monitoringu realizacji celów Strategii ZIT Weryfikowany będzie poziom wpływu wskaźników zawartych w projekcie na realizację wartości docelowych wskaźników Strategii ZIT AJ wynikających z Porozumienia (wskaźników Ram Wykonania i pozostałych z RPO). Definicja kryterium Kryterium punktowe skala punktowa od 0 do 20 0 punktów nie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie Nazwa wskaźnika Typ wskaźnika Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie Produktu Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych

Nazwa wskaźnika Typ wskaźnika Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu Rezultatu bezpośredniego/RS Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych Rezultatu bezpośredniego Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych

0 pkt /pon. 20/ 0 pkt /pon. 2/ 0 pkt /0/ 1 pkt /20-39/ 0,5 pkt /2-4/ Wyszczególnien ie (wskaźniki produktu) Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie /osoby/ Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie /osoby/ Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie /sztuka/ Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych /sztuka/ 0 pkt (brak wpływu i wpływ nieznaczący) 0 pkt /pon. 20/ 0 pkt /pon. 2/ 0 pkt /0/ 25% maksymalnej oceny (niski wpływ) 1 pkt /20-39/ 0,5 pkt /2-4/ 0,5 pkt /2/ /n/d/ 50 % maksymalnej oceny (średni wpływ) 2 pkt /40-80/ 1 pkt /5-12/ /3-6/ /1/ 100 % maksymalnej oceny (wysoki wpływ) 4 pkt /pow. 80/ /pow. 12/ /pow. 6/ /pow. 1/

0 pkt pon. 67% 0 pkt pon. 73% 0 pkt pon. 93% 0 pkt pon. 37 % Wyszczególni enie (wskaźniki rezultatu bezpośrednie go) Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych 0 pkt (brak wpływu i wpływ nieznaczący) 0 pkt pon. 67% 0 pkt pon. 73% 0 pkt pon. 93% 0 pkt pon. 37 % 25% maksymalnej oceny (niski wpływ) 0,5 pkt 67%-69% 0,5 pkt 73%-75% 0,5 pkt 93% -95% 0,5 pkt 37%-39% 50 % maksymalnej oceny (średni wpływ) 1 pkt 70%-72% 76%-78% 96%-98% 40%-42% 100 % maksymalnej oceny (wysoki wpływ) 2 pkt pow. 72 % pow. 78 % pow. 98 % pow. 42 %

Kryterium nr 3 Wpływ projektu na zapewnienie wspomagania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi z obszaru ZIT AJ

Definicja kryterium Opis znaczenia kryterium KRYTERIUM NR 3 Wpływ projektu na zapewnienie wspomagania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi z obszaru ZIT AJ Ocenie będzie podlegać wspomaganie w ramach projektu rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi z obszaru ZIT AJ Definicja kryterium Kryterium punktowe skala punktowa od 0 do 12 0 punktów nie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

Kryterium nr 3 PUNKTACJA 0 pkt Projekt nie zakłada działań mających wpływ na zapewnienie wspomagania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi 3 pkt Projekt zakłada działania mające wpływ na zapewnienie wspomagania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi obejmujące wsparcie dla uczniów 6 pkt Projekt zakłada działania mające wpływ na zapewnienie wspomagania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi obejmujące wsparcie dla uczniów oraz nauczycieli/pracowników pedagogicznych 12 pkt Projekt zakłada działania zapewniające wspomaganie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi obejmujące wsparcie dla uczniów, w tym dla uczniów z niepełnosprawnościami oraz dla nauczycieli/pracowników pedagogicznych Ocena: (max 12 pkt – 100%) 

Kryterium nr 4 Wpływ projektu na wypełnianie luki w dostępie do technologii informatyczno-komunikacyjnych na obszarze ZIT AJ

Definicja kryterium Opis znaczenia kryterium KRYTERIUM NR 4 Wpływ projektu na wypełnianie luki w dostępie do technologii informatyczno-komunikacyjnych na obszarze ZIT AJ Ocenie będzie podlegać stopień wykorzystania doposażenia w sprzęt TIK oraz/lub przeszkolenia kadry nauczycielskiej w zakresie TIK na poziomie nauczania w szkole/placówce Definicja kryterium Kryterium punktowe skala punktowa od 0 do 12 0 punktów nie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

Kryterium nr 4 PUNKTACJA 0 pkt Liczba nauczycieli prowadzących zajęcia z wykorzystaniem TIK dzięki realizacji projektu: poniżej 2 osób 3 pkt od 2 do 4 osób 6 pkt od 5 do12 osób 12 pkt powyżej 12 osób Ocena: (max 12 pkt – 100%) 

Kryterium nr 5 Kompleksowość działań

KRYTERIUM NR 5 Kompleksowość działań Ocenie będzie podlegać ilość typów projektów przewidzianych do realizacji (zgodnie z zapisami SzOOP RPO WD 2014-2020, aktualnymi na dzień przyjęcia kryterium) Definicja kryterium Kryterium punktowe skala punktowa od 0 do 4 0 punktów nie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

0 pkt 2 pkt 4 pkt Kryterium nr 5 PUNKTACJA Wnioskodawca zamierza realizować wyłącznie 1 typ projektu wskazany w SzOOP dla Działania 10.2 2 pkt Wnioskodawca zamierza realizować 2 typy projektów wskazanych w SzOOP dla Działania 10.2 4 pkt Wnioskodawca zamierza realizować więcej niż 2 typy projektów wskazanych w SzOOP dla Działania 10.2 Ocena: (max 4 pkt – 100%) 

Kryterium nr 6 Komplementarność projektu

KRYTERIUM NR 6 Komplementarność projektu W ramach tego kryterium będzie weryfikowane czy wnioskowany projekt jest powiązany  z realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie w ramach Poddziałań 7.1.3 lub 7.2.3 Powiązanie projektów może polegać na wykorzystaniu efektów realizacji innego projektu, wzmocnieniu trwałości efektów jednego przedsięwzięcia realizacją drugiego, bardziej kompleksowym potraktowaniem problemu m.in. poprzez zaadresowanie projektu do tej samej grupy docelowej, tego samego beneficjenta, tego samego terytorium, uzależnienia realizacji jednego projektu od przeprowadzenia innego przedsięwzięcia itd. Definicja kryterium Kryterium punktowe skala punktowa od 0 do 2 0 punktów nie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

Kryterium nr 6 PUNKTACJA 0 pkt Projekt nie jest powiązany z realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie w ramach Poddziałań 7.1.3 lub 7.2.3 2 pkt Projekt jest powiązany z realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie w ramach Poddziałań 7.1.3 lub 7.2.3 Ocena: (max 2 pkt – 100%) 

MINIMUM PUNKTOWE

Uzyskanie przez projekt minimum punktowego W ramach tego kryterium będzie sprawdzane czy, projekt otrzymał co najmniej 50 % możliwych do uzyskania punktów na tym etapie oceny (25 pkt) Definicja kryterium TAK/NIE Kryterium obligatoryjne (kluczowe) Niespełnienie oznacza odrzucenia wniosku Opis znaczenia kryterium

Waga oceny w zakresie zgodności ze Strategią ZIT AJ Za spełnianie kryteriów zgodności ze strategią ZIT AJ Wnioskodawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów Waga oceny w zakresie zgodności ze Strategią ZIT AJ

na adres: zitaj@jeleniagora.pl Wyjaśnienia o charakterze ogólnym publikowane są na stronie internetowej:  www.zitaj.jeleniagora.pl Zapytania w zakresie oceny zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ można składać do ZIT AJ: na adres: zitaj@jeleniagora.pl telefonicznie: 75 75 46 255  oraz 75 75 46 286

Dziękuję za uwagę