Art. 8 i art. 35 ust. 4 i 5 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kuratorium Oświaty w Lublinie Kuratorium Oświaty w Lublinie Nadzór pedagogiczny Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2011/2012 r. 1 Lublin, r.
Advertisements

Liczba placówek, uczniów i oddziałów 2014/2015 cz.1 Rok szkolny 2014/2015 Rok szkolny 2013/2014 stan na Typ placówkiLiczba uczniów Liczba oddziałów.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
DEMOGRAFIA, ORGANIZACJA i FINANSOWANIE ZADAŃ OŚWIATOWYCH w POZNANIU Poznań, dnia 25 stycznia 2005 r.
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2 w Łodzi ul. Motylowa 3 tel
REFORMA SYSTEMU OŚWIATY Warszawa, 23 listopada 2009 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Obrońców Pokoju w Radomiu ul. Malenicka 29 Szkoła ma bogatą bo, aż 100-letnią tradycję. Staramy się aby, nasza placówka.
Informacja o wykonaniu budżetu powiatu kluczborskiego za 2013 rok.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r. uczniów szkó ł w gminie Szubin.
PRIORYTETY SPORTU POWSZECHNEGO. Wypracowanie wraz z JST wspólnej strategii działań do realizacji celów o charakterze średnio i długoterminowym w obszarze.
ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM. USTAWA z dnia 29 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U r., poz. 35)
Akty prawne opublikowane
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
zmiany od września w naszych placówkach
SIEĆ SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Sześciolatek idzie do szkoły
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Gminy Grodków
Programy nauczania.
Organizacja Kuratorium Oświaty
UCZEŃ OBJĘTY KSZTAŁCENIEM SPECJALNYM – PRAWIDŁOWE ODCZYTYWANIE ORZECZEŃ I OPINII PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY SIO OPRACOWAŁY:
Sześciolatek idzie do szkoły
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Budżet założenia do projektu
WYKONANIE BUDŻETU MIASTA ŁODZI ZA 2016 R
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Zmiany wprowadzone ustawą o finansowaniu zadań oświatowych
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
Zmiany w prawie oświatowym
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
Budżet miasta Tychy na 2005 r.
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-FINANSOWY ZESPÓŁ DS
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 9 kwietnia 2018 r.
Projekt ustawy o finansowaniu zadań oświatowych
Konferencja dla Dyrektorów
PROJEKT BUDŻETU GMINY FRAMPOL NA ROK 2019.
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Realizacja budżetu edukacji w 2017 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Przyszłe zmiany sposobu finansowania zadań oświatowych
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
KWOTA CZĘŚCI OŚWIATOWEJ SUBWENCJI OGÓLNEJ W 2018 R.
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
Inne środki na zadania oświatowe
Finansowanie zadań oświatowych
DZIELNICOWE CENTRUM INTEGRACJI
DZIELNICOWE CENTRUM INTEGRACJI
Finansowanie zadań oświatowych na przestrzeni lat 2008 – 2018
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
Kształcenie dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami w przedszkolach, szkołach i placówkach. Aneta Żurek
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opiniowanie zmian do arkuszy organizacji
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

Art. 8 i art. 35 ust. 4 i 5 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych

Art. 8 i art. 35 ust. 4 i 5 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych Subwencja na uczniów niepełnosprawnych – art. 8 Przedszkola specjalne, szkoły specjalne, MOW, MOS, SOSW, SOS – wszystkie wydatki Przedszkola i szkoły niebędące specjalnymi, inne formy wychowania przedszkolnego, poradnie – wydatki wynikające z zaleceń oraz zapewnienie warunków ich realizacji Szkoły z oddziałami specjalnymi, szkoły z oddziałami integracyjnymi – dodatkowo procent wydatków innych niż wynikających z zaleceń, tj.: wydatki x wskaźnik (udział subwencji na uczniów oddziałów specjalnych i integracyjnych) Wzór do punktu 3: Ś 𝑖𝑛𝑛𝑒 =Ś 𝑥 𝑆 𝑆𝐼 − 𝑆 𝑆𝐼𝑁 𝑆

Art. 8 i art. 35 ust. 4 i 5 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych Dotacja na uczniów niepełnosprawnych od 1 stycznia 2019 r. – art. 35 ust. 4 i 5 ufzo Przedszkola specjalne, szkoły specjalne, MOW, MOS, SOSW, SOS – wszystkie wydatki Przedszkola i szkoły niebędące specjalnymi, inne formy wychowania przedszkolnego, poradnie – wydatki wynikające z zaleceń oraz zapewnienie warunków ich realizacji Przedszkola niebędące specjalnymi, inne formy wychowania przedszkolnego – dodatkowo wydatki inne niż wynikające z zaleceń w wysokości niezbędnej na realizację zadań na rzecz uczniów niepełnosprawnych Szkoły z oddziałami specjalnymi, szkoły z oddziałami integracyjnymi – dodatkowo procent wydatków innych niż wynikających z zaleceń, tj. wydatki x wskaźnik (udział subwencji na uczniów oddziałów specjalnych i integracyjnych) Szkoły z oddziałami ogólnodostępnymi - dodatkowo procent wydatków innych niż wynikających z zaleceń, tj. wydatki x wskaźnik (udział subwencji na uczniów niepełnosprawnych oddziałów ogólnodostępnych) Wzór do punktu 4 i 5: 𝑊 𝑖𝑛𝑛𝑒 =𝑊 𝑥 (𝑆 𝑆𝐼 − 𝑆 𝑆𝐼𝑁 )+( 𝑆 𝑂𝑁 − 𝑆 𝑂𝑁𝑁 ) 𝑆