Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badanie Losów Zawodowych Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego rocznika 2013/2014 Pomiar.
Advertisements

ZMIANY W SZKOLNICTWIE PODNADGIMNAZJALNYM. GIMNAZJUM – 3 lata nauki Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych 3 lata LO 3 lata Technikum 4 lata Egzaminy potwierdzające.
SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
1 OPTYMALIZACJA SIECI SZKOLNICTWA PONADGIMNAZJALNEGO.
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
Liczba placówek, uczniów i oddziałów 2014/2015 cz.1 Rok szkolny 2014/2015 Rok szkolny 2013/2014 stan na Typ placówkiLiczba uczniów Liczba oddziałów.
1 Zajęcia I Młodzież na rynku pracy Regionalne i lokalne rynki pracy, rok akad. 2013/2014.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
To trzynastoosobowa grupa uczniów z Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bielsku- Białej II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko- Biała.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
System edukacji w Polsce
Rekrutacja 2017/18 Oferta edukacyjna
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
REFORMA EDUKACJI DOBRA SZKOŁA Na podstawie ustaw USTAWA z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017.

Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Klasa dziennikarska – I A
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
REFORMA EDUKACJI
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Szkoła Promująca Zdrowie
TRZECIE spotkanie Zespołu
„Poduszkopedia” II Liceum Ogólnokształcące imienia Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim Nr ewidencyjny:
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Podsumowanie działalności Samorządu Uczniowskiego
LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko-Biała.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Zestawienie losów absolwentów – rok szkolny 2017, 2018
Wiedzy o Społeczeństwie
Wizytówka Firma uczniowska
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Rekrutacja 2019/2020 Oferta dla absolwentów gimnazjum
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Zapis prezentacji:

Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie Losy absolwentów 2017 Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie

Badanie losów absolwentów Liceum Ogólnokształcącego im Badanie losów absolwentów Liceum Ogólnokształcącego im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie postawiliśmy jako priorytet w działalności​ Szkoły. Wpływa ono na podwyższenie jakości kształcenia oraz jest próbą dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb potencjalnych uczniów naszej szkoły. Badania dostarczą użytecznej wiedzy nie tylko dyrekcji szkoły, nauczycielom ale będą również istotną​ informacją dla kandydatów, którzy chcą swoje życie związać z Liceum Ogólnokształcącym w Pilźnie. Szkoła nasza od początku swojej działalności wprowadza, wdraża i udoskonala system dostosowania programu kształcenia do​ rzeczywistych potrzeb młodzieży. Głównym źródłem informacji jest wywiad przeprowadzany przez byłych wychowawców klas​. Raport opracowany został w oparciu o dane o 28 absolwentach (z 29), co stanowi 97% uczniów,​ którzy ukończyli naukę w naszej szkole w 2017 r.​ Nie udało się dotrzeć do 1 absolwentki – ok. 3%.

64% z tych 28 absolwentów (18 osób) wybrało studia lub szkoły policealne jako kolejny etap w swoim życiu. Równy udział po 1 osobie – 6% w wyborach absolwentów miały następujące uczelnie: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie i Politechnika Krakowska. Trzy osoby (17%) studiują na Uniwersytecie Rzeszowskim. O trzech osobach (17%) wiemy jedynie, że studiują (dziennikarstwo, finanse i rachunkowość), ale niestety nie wiemy na jakiej uczelni. 8 osób (44%) wybrało Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Tarnowie i była to tym samym najpopularniejsza uczelnia wśród naszych absolwentów w 2017 roku. Dwie osoby (11%) wybrały szkoły policealne. O 10 osobach wiemy, że pracują, w tym dwie za granicą, ale jest również osoba, która pracuje i studiuje równocześnie.

W 2017 roku najczęściej wybieranym kierunkiem studiów był: finanse i ekonomia– 4 osoby (ok. 21%) Na drugim miejscu znajduje się: pedagogika – 2 osoby (ok. 14%) Kolejne często wybierane dziedziny to: filologia polska i angielska, fizjoterapia, administracja, dziennikarstwo, ochrona środowiska, budownictwo, pracownik socjalny .

Na podstawie zgromadzonych danych wyciągnąć można następujące wnioski: 1. Większość absolwentów badanego rocznika to osoby kontynuujące naukę na wyższych uczelniach (64%); 2. 10 osób nie kontynuują nauki – ok. 36% 3. Najczęściej wybieraną uczelnią jest PWSZ w Tarnowie 4. Najczęściej wybieranymi kierunkami to: finanse i ekonomia oraz pedagogika 5. 10 osób pracuje