Młodzieżowa Rada Miasta w Pruszkowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Advertisements

Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Regulamin Komisji Rewizyjnej. Regulamin Komisji REGULAMIN GŁÓWNEJ KOMISJI REWIZYJNEJ ZWIĄZKU NAUCZYCIELSTWA POLSKIEGO § 1 Główna Komisja Rewizyjna, zwana.
Struktura samorządu terytorialnego - samorząd gminny, - samorząd powiatowy, - samorząd wojewódzki.
WYBORY DO SEJMU I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015 zarządzone na dzień 25 października 2015 r. WARUNKI WAŻNOŚCI GŁOSU.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Tryb tworzenia związków metropolitalnych w kontekście zasady samodzielności jednostek samorządu terytorialnego Karol Ważny Uniwersytet Gdański Instytut.
Budżet partycypacyjny w Warszawie na rok 2018 Zespół ds. budżetu partycypacyjnego.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Sześciolatek idzie do szkoły
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
RADA RODZICÓW JAKO ORGAN SZKOŁY
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Dz.U Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
WYBORY DELEGATÓW NA OKRĘGOWY ZJAZD LEKARZY W GDAŃSKU 2017
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
PARTYCYPACJA PRACOWNICZA – ZAGADNIENIA WYBRANE
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Wybory parlamentarne 2015 Z kalendarza wyborczego wynika, że: * do 7 września był czas na zawiadomienie PKW o utworzeniu komitetu wyborczego - mogły je.
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
Sześciolatek idzie do szkoły
Młodzieżowa Rada Miejska Miasta Dąbrowa Górnicza
Wolę narody, które są sumą „ja”, niż członków narodów, którzy są cząstką „my”. Stanisław Jerzy Lec Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu.
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
„Jak ma funkcjonować Komitet Rewitalizacji Miasta Leszna?”
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Egzamin ucznia klasy ósmej
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 9 kwietnia 2018 r.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
WYBORY SAMORZĄDOWE Przykłady oddania głosu ważnego.
Przykłady oddania głosu ważnego.
Rada Seniorów w Gdańsku
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Młodzieżowa Rada Miasta w Pruszkowie
Regulamin działania KM RPO WP
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
PRAWO KONSTYTUCYJNE Ćwiczenia 4.
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2015
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
przyjęty przez Zarząd Główny ZNP w dniu 20 grudnia 2016 r.
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Raport o stanie gminy dr hab. Dawid Sześciło.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO członków obwodowych komisji wyborczych
DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO członków obwodowych komisji wyborczych
WALNE ZEBRANIE DELEGATÓW SEKCJI KRAJOWEJ PRZEMYSŁU OKRĘTOWEGO
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Zapis prezentacji:

Młodzieżowa Rada Miasta w Pruszkowie https://www.facebook.com/MlodziezowaRadaPruszkow/ http://pruszkow.bip.gmina.pl/index.php?id=645 Kontakt: Młodzieżowa Rada Miasta Pruszkowa Urząd Miiasta w Pruszkowie Biuro Rady Miasta ul. J.I.Kraszewsiego 14/16 05-800 Pruszków tel. (22) 735  88 33 e-mail: mlodziezowarada@miasto.pruszkow.pl

STATUT MRM ORAZ ORDYNACJA WYBORCZA DO MRM PRUSZKOWA PODSTAWA PRAWNA Tworzenie Młodzieżowych Rad jest uprawnieniem wynikającym z zapisów Ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku; Zgodnie z artykułem 5b „Rada gminy na wniosek zainteresowanych środowisk może wyrazić zgodę na utworzenie młodzieżowej rady gminy mającej charakter konsultacyjny”; Na wniosek zainteresowanych środowisk Rada Miasta powołuje MRM, nadaje jej statut, w którym określa zasady jej działania oraz przedstawia ordynację wyborczą, która wskazuje tryb wyboru członków MRM. STATUT MRM ORAZ ORDYNACJA WYBORCZA DO MRM PRUSZKOWA

MRM – kadencja 2016-2018 Młodzieżowa Rada Miasta I kadencji została powołana na podstawie Uchwały Nr XXI.233.2016 z dnia 30 czerwca 2016 roku Rady Miejskiej w Pruszkowie zmienionej uchwałą Nr XLIX.557.2018 Rady Miasta Pruszkowa z dnia 27 września 2018 r.; I Sesja odbyła się 19 grudnia 2016 roku w Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego im. S. Woydy;  Aktualnie Młodzieżowa Rada Miasta liczy 22 członków, którymi są mieszkańcy i uczniowie pruszkowskich szkół w wieku 14-19 lat; Rada ma charakter konsultacyjny i doradczy dla władz miasta; Kadencja MRM trwa 3 lata. W skład Prezydium Rady wchodzą:   Przewodniczący Rady Młodzieżowej - Jakub Pęksyk Wiceprzewodnicząca Rady ds. gimnazjów - Aleksandra Bakiera Wiceprzewodnicząca Rady ds. szkół ponad gimnazjalnych - Wiktoria Klonowska Rzecznik Rady - Mateusz Sobiech Sekretarz Rady - Sebastian Cieślik

Dlaczego warto kandydować do MRM ???

Cele i działania MRM Celem działania Rady jest upowszechnianie idei samorządowej wśród młodzieży oraz zwiększenie aktywności młodych ludzi w Mieście Pruszkowie. Rada realizuje swoje cele poprzez: promowanie idei społeczeństwa obywatelskiego; upowszechnianie zasad działania samorządu terytorialnego wśród młodzieży; integrację i współpracę środowisk młodzieżowych na terenie Miasta Pruszkowa; integrację i współpracę międzypokoleniową na terenie Miasta Pruszkowa; podejmowanie działań na rzecz zaspokojenia potrzeb i oczekiwań młodych mieszkańców Miasta Pruszkowa; organizowanie aktywnego uczestnictwa młodzieży w życiu publicznym.

Zadania MRM Do zadań Rady należy: promowanie, inicjowanie i koordynowanie działań o charakterze społecznym, edukacyjnym, kulturalnym, sportowym, rekreacyjnym, ekologicznym i charytatywnym; prowadzenie działalności informacyjno-doradczej; nawiązywanie współpracy z młodzieżą innych gmin, w tym gmin partnerskich oraz organizacjami pozarządowymi w celu prowadzenia działań na rzecz młodzieży; nawiązywanie współpracy z krajowymi oraz zagranicznymi organizacjami, których cele pokrywają się z celami Rady. Do wyłącznej właściwości Rady należy: uchwalanie regulaminu oraz planu pracy Rady; ustalenie liczby, określenie liczebności oraz powoływanie i odwoływanie zespołów Rady, a także określanie ich zadań; wybór oraz odwoływanie Prezydium Rady; przyjmowanie sprawozdań z działalności Prezydium, Komisji Rewizyjnej i zespołów problemowych Rady; podejmowanie uchwał w sprawie wygaśnięcia mandatu członka Rady; podejmowanie uchwał w innych sprawach należących do kompetencji Rady, w tym wyrażanie opinii, postulatów i wniosków w sprawach istotnych dla środowiska młodzieżowego Miasta Pruszkowa.

Organami Młodzieżowej Rady Miasta są: Organy MRM Organami Młodzieżowej Rady Miasta są: Prezydium Rady: Przewodniczący, od 1 do 2 wiceprzewodniczących (w przypadku wyboru 2 – 1 reprezentujący szkoły podstawowe, 1 szkoły ponadpodstawowe), sekretarz oraz rzecznik Rady – prezydium wybierane jest spośród członków Rady na pierwszym posiedzeniu; Zespoły problemowe: zespoły problemowe powołuje się w celu wykonywania określonych zadań powierzonych przez Radę. Można być członkiem kilku zespołów problemowych. Każdy zespół powołuje spośród siebie przewodniczącego zespołu. MRM powołuje również Komisję Rewizyjną, która kontroluje działalność prezydium Rady. W jej skład wchodzi 3 członków Rady, członkami Komisji Rewizyjnej nie mogą być ani nie mogą uczestniczyć w jej pracach członkowie prezydium MRM. Komisja na swoim pierwszym posiedzeniu wybiera spośród siebie Przewodniczącego.

Kompetencje i zadania: Przewodniczący Rady kierowanie bieżącymi sprawami Rady, reprezentowanie Rady na zewnątrz, zwoływanie sesji Rady, przygotowywanie porządku obrad Rady, przewodniczenie obradom, organizowanie pracy Prezydium Rady, składanie Radzie sprawozdań z działalności Prezydium w okresie między sesjami. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego obowiązki pełni wyznaczony przez niego Wiceprzewodniczący.

Kompetencje i zadania (c.d.): Wiceprzewodniczący Rady w przypadku wyboru 2 wiceprzewodniczących, określa się kompetencje i zadania poszczególnych wiceprzewodniczących, odrębne dla szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych, wykonywanie zadań zleconych przez Przewodniczącego, koordynowanie działań zespołów problemowych, zgłaszanie Radzie przypadków naruszeń Statutu przez Radnego lub Prezydium, w razie nieobecności Przewodniczącego, kierowanie obradami Rady, w przypadku czasowej niemożności wykonywania zadań przez Przewodniczącego, przejęcie jego kompetencji i zadań. Istnieje możliwość nadania w Regulaminie pracy MRM poszczególnym Wiceprzewodniczącym odrębnych lub dodatkowych kompetencji i zadań.

Kompetencje i zadania (c.d.): Sekretarz Rady prowadzenie dokumentacji MRM, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Rady, sporządzanie protokołów z Sesji i posiedzeń Rady, sporządzanie listy obecności radnych na Sesjach i innych spotkaniach, przygotowywanie projektów uchwał zgłoszonych przez Prezydium, bieżąca obsługa poczty elektronicznej oraz korespondencji z Biura Rady Miasta, Przekazywanie materiałów dotyczących MRM do aktualizacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

Kompetencje i zadania (c.d.): Rzecznik Rady przygotowywanie materiałów prasowych związanych z działalnością Rady, reprezentowanie Rady w mediach, wykonywanie zadań zleconych przez Prezydium, prowadzenie korespondencji w imieniu Rady w porozumieniu z Przewodniczącym i Sekretarzem, podejmowanie inicjatyw promujących działania Rady, obsługa i administrowanie kont Rady na portalach społecznościowych i strony internetowej Rady.

Inne kompetencje i zadania: MRM zastrzega sobie prawo wpisania do Regulaminu Pracy szczegółowych zapisów mówiących o trybie odwołania członków MRM Osoby spoza składu Rady Rada może do realizacji swoich zadań angażować osoby spoza jej składu (na zasadzie dobrowolności). Osoby takie uczestniczą w pracach Rady bez prawa udziału w głosowaniu. Zasady takiej współpracy powinny zostać zapisane w Regulaminie pracy Rady lub w uchwale Rady.

Tryb pracy MRM: MRM na pierwszych posiedzeniach ustala Regulamin oraz plan pracy, sesje nie mogą być zwoływane podczas ferii, wakacji oraz dni ustawowo wolnych od pracy (z wyjątkiem sesji nadzwyczajnych zwołanych za zgodą co najmniej 2/3 składu MRM), sesje zwołuje Przewodniczący Rady, najpóźniej na 10 dni przed terminem sesji Przewodniczący zawiadamia o terminie i miejscu sesji: członków MRM, Przewodniczącego Rady Miasta Pruszkowa i Prezydenta Miasta, podając do wiadomości proponowany porządek obrad, sesje nie powinny odbywać się rzadziej niż raz na trzy miesiące, sesje Rady są jawne i mogą w nich uczestniczyć osoby zainteresowane.

Organizacja wyborów młodzieżowych radnych Wybory do MRM II Organizacja wyborów młodzieżowych radnych jest jednym z kluczowych warunków jej późniejszego sprawnego działania. W dniu 28 listopada 2018 r. Prezydent Miasta Pruszkowa Zarządzeniem nr 81/2018 powołał Miejską Komisję Wyborczą, której zadaniem jest do Młodzieżowej Rady Miasta Pruszkowa; przeprowadzenie wyborów; Prezydent Miasta Pruszkowa Zarządzeniem Nr 18612018 z dnia 28 listopada 2018 roku ustalił wykaz szkół będących Okręgami Wyborczymi w wyborach do Młodzieżowej Rady Miasta Pruszkowa wraz ze wskazaniem numerów Okręgów; Miejska Komisja Wyborcza na posiedzeniu w dniu 5 grudnia 2018 r, opracowała kalendarz czynności wyborczych, który określa terminy realizacji poszczególnych zadań; Do dnia 19 grudnia 2018 r. Samorządy Uczniowskie wraz z opiekunami zostały zobligowane do ukonstytuowania i przekazania do Miejskiej Komisji Wyborczej składów Szkolnych komisji Wyborczych w składzie 3-5 uczniów, z zastrzeżeniem, ze nie mogą oni kandydować do MRM. Składy tych komisji zostały zatwierdzenie przez Miejską Komisję Wyborczą w dniu 22 grudnia 2018 r.;

Szkolna Komisja Wyborcza Szkolna Komisja Wyborcza odpowiada za organizację wyborów w szkołach; Od 7 do 18 stycznia Szkolne Komisje Wyborcze będą przyjmowały formularze zgłoszeniowe kandydatów do Młodzieżowej Rady Miasta Pruszkowa; Do 22 stycznia Szkolne Komisje Wyborcze zobowiązane są przekazać formularze zgłoszeniowe Kandydatów do MRM do Miejskiej Komisji Wyborczej; Od 11-25 lutego kandydaci do MRM przeprowadzą kampanię wyborczą w swoim okręgu wyborczym, czyli w szkole ( kampania trwa 14 dni od daty ogłoszenia przez Miejską Komisję Wyborczą list kandydatów do MRM w poszczególnych okręgach); Wybory do Młodzieżowej Rady Miasta powinny się odbyć 25 lutego 2019 r. 25 lutego Szkolna Komisja Wyborcza przekazuje Miejskiej Komisji Wyborczej protokoły z wyborów. 26 lutego – ogłoszenie II tury wyborów ( w przypadku jednakowej liczby głosów) Od 21 lutego do 1 marca przewidziane jest rozpatrywanie protestów wyborczych. Do 15 marca Miejska Komisja Wyborcza ogłasza WYNIKI WYBORÓW do MRM.

KANDYDACI DO MRM Kandydatami do MRM i tym samym członkami MRM mogą być uczniowie w wieku od 14 do 19 lat, mieszkający lub uczący się na terenie Pruszkowa w szkołach podstawowych oraz ponad podstawowych; Pod zgłoszeniem kandydata wymagane jest zebranie co najmniej 10 podpisów poparcia; Do formularza zgłoszeniowego kandydat winien dodać zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych;

Maksymalna ilość osób w MRM Nazwa Szkoły: ilość osób w MRM: Szkoła Podstawowa Nr 1 3 Szkoła Podstawowa Nr 2 3 Szkoła Podstawowa Nr 3 3 Szkoła Podstawowa Nr 4 3 Szkoła Podstawowa Nr 5 2 Szkoła Podstawowa Nr 6 3 Szkoła Podstawowa Nr 8 3 Szkoła Podstawowa Nr 9 3 Zespół Szkół Nr 1 3 Liceum Ogólnokształcące im. T. Zana 2 Społeczne Liceum Nr 23 1 Liceum Ogólnokształcące im. T Kościuszki 3 Zespół Szkół Ogólnokształcących i Sportowych 3

WYBORY DO MRM przebieg Wybory do Rady są równe, większościowe oraz odbywają się w głosowaniu tajnym; Uprawnionymi do głosowania są uczniowie szkół ponadpodstawowych oraz uczniowie klas od 4 do 8 szkół podstawowych stanowiącej okręg wyborczy; Ustalenie listy osób uprawnionych do głosowania należy do zadań Szkolnej Komisji Wyborczej; Udział w głosowaniu jest dobrowolny; Udział w głosowaniu nie może być podstawą do nagradzania lub karania uczniów; Głosowanie odbywa się w specjalnie do tego celu wyznaczonym lokalu wyborczym Lokal wyborczy jest otwarty przez cały czas trwania wyborów W lokalu wyborczym znajdują się: - Ogłoszenie ustalające listę kandydatów w danym okręgu wyborczym; - Instrukcja do głosowania; - Ordynacja Wyborcza; - Lista osób uprawnionych do głosowania; - Urna* przeznaczona do wrzucania wypełnionych kart do głosowania; - Wydzielone miejsce umożliwiające nieskrępowane oddanie głosu w warunkach tajności wyboru. *Urna przeznaczona do wrzucania wypełnionych kart do głosowania powinna być zabezpieczona przed otwarciem plombą opatrzoną pieczęcią szkoły **Pod rygorem nieważności głosowania w danym okręgu wyborczym zabronione jest wynoszenie urny poza obręb lokalu wyborczego.

Głosowanie Oddawaniu głosów przez wyborców służą karty do głosowania. Karta do głosowania zawiera następujące dane: tytuł, datę wyborów, nazwę szkoły i numer okręgu wyborczego, imiona oraz nazwiska kandydatów, klasę, pola przeznaczone na dokonanie wyboru, skróconą instrukcję głosowania. Za opracowanie wzoru i przygotowanie Kart do głosowania odpowiada Miejska Komisja Wyborcza. Kartę do głosowania wydaje Szkolna Komisja Wyborcza po przedstawieniu przez osobę uprawnioną do głosowania legitymacji szkolnej lub innego dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości. Głosujący obowiązany jest poświadczyć własnoręcznym podpisem odebranie karty do głosowania. Każdy głosujący może otrzymać tylko jedną kartę do głosowania. Głosujący nie może przekazać swojej karty do głosowania innej osobie. Na karcie do głosowania głosujący stawia w pustym polu znak „X”, przy nazwisku kandydata, którego popiera. za głosy nieważne uznaje się karty do głosowania, na których liczba znaków „X” postawionych w polach przy nazwiskach kandydatów przekracza liczbę mandatów pozostających do obsadzenia w danym okręgu wyborczym oraz karty do głosowania, na których w polach przeznaczonych na dokonanie wyboru znajdują się inne znaki, niż znak „X”. Mandat członka Rady otrzymują kandydaci, którzy uzyskali kolejno największą liczbę głosów w danym okręgu wyborczym.

II tura, Protokół, ogłoszenie wyników Jeżeli nie będzie możliwe obsadzenie w danym okręgu mandatów ze względu na to, że dwóch lub więcej kandydatów uzyskało tę samą liczbę głosów, o obsadzeniu mandatów zadecyduje druga tura głosowania. Głosowanie uzupełniające ( II turę) przeprowadza Szkolna Komisja Wyborcza w porozumieniu z Miejską Komisją Wyborczą w ustalonym terminie, informując o tym fakcie wyborców z danego Okręgu Wyborczego w drodze ogłoszenia. W drugiej turze głosowania wyboru dokonuje się spośród tych kandydatów, którzy uzyskali równą liczbę głosów, uprawniającą ich do uzyskania mandatu członka Rady. Niezwłocznie po zakończeniu głosowania Szkolna Komisja Wyborcza, po sprawdzeniu nienaruszenia plomb na urnie, przystępuje do obliczania jego wyników. Z przeprowadzonego głosowania, Szkolna Komisja Wyborcza sporządza protokół zawierający: - liczbę osób uprawnionych do głosowania, - liczbę wydanych kart do głosowania, - liczbę oddanych głosów, tj. liczbę kart do głosowania wyjętych z urny, - liczbę głosów oddanych na poszczególnych kandydatów, - liczbę głosów nieważnych, - nazwiska i imiona osób wybranych na członków Rady. Protokół i jego kopię podpisują wszyscy członkowie Szkolnej Komisji Wyborczej. Kopię protokołu Szkolna Komisja Wyborcza wywiesza niezwłocznie w widocznym, ogólnodostępnym miejscu w pobliżu lokalu wyborczego. Protokół z wynikami głosowania Szkolna Komisja Wyborcza przekazuje po głosowaniu Miejskiej Komisji Wyborczej. Karty do głosowania oraz listy z podpisami wyborców, którzy pobrali karty do głosowania Szkolna Komisja Wyborcza zabezpiecza w swojej siedzibie.

Młodzieżowa Rada Miasta Pruszkowa w razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu: Młodzieżowa Rada Miasta Pruszkowa Urząd Miasta w Pruszkowie Biuro Rady Miasta ul. J.I.Kraszewsiego 14/16 05-800 Pruszków tel. (22) 735  88 33 dmatejko@miasto.pruszkow.pl mkwidera@gmail.com

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ