Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku projektu, w który zaangażowany jest klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Opis projektu musi być zwięzły i zgodny z szablonem prezentacji. W zgłoszeniu musi być wskazana osoba odpowiedzialna za projekt, która w przypadku zakwalifikowania projektu do III etapu konkursu przeprowadzi prezentację projektu przed Jury.
Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc Projekty wewnętrzne związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności i/lub jakości (projekty racjonalizatorskie, w szczególności związane np. ze zmniejszeniem rotacji, poprawą motywacji, lub zwiększeniem satysfakcji i zaangażowania konsultantów, optymalizacją kosztów funkcjonowania, zmianą systemów motywacyjnych, itp.). Kryteria oceny Rynkowa innowacyjność zastosowanych rozwiązań Strategia wdrożenia i komunikacji projektu (w tym sposób angażowania interesariuszy) Wyniki i efekty projektu
Identyfikacja projektu Kategoria: Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc Tytuł projektu: Nazwa projektu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Klient (jeśli dot.): Nazwa lub brand firmy Manager: Imię nazwisko, stanowisko
Kontekst, założenia projektu Opis założeń projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat założeń wstępnych projektu, w tym np. opis sytuacji wejściowej, uzasadnienie decyzji o realizacji i formie realizacji projektu.
Termin realizacji i cele projektu Czas trwania projektu: Zgłoszony projekt musiał być realizowany w okresie od 17 kwietnia 2018 roku do 28 lutego 2019 roku. W przypadkach, gdy Projekt cc był realizowany również poza okresem wskazanym w punkcie 4.1. Regulaminu minimum 50% czasu jego trwania musiało być realizowane w tym okresie lub projekt był realizowany przez cały ten okres. Cele projektu:
Realizacja projektu Opis realizacji projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu, w jaki projekt został zrealizowany, np. zastosowane narzędzia, etapy realizacji, napotkane trudności i sposoby ich pokonania, elementy innowacyjne.
Zarządzanie projektem Opis sposobu zarządzania projektem: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat sposobu zarządzania projektem, w szczególności w zakresie zarządzania zakresem projektu, jego budżetem i harmonogramem oraz głównymi interesariuszami (w tym zespołem projektowym).
Efekty projektu Opis uzyskanych efektów projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych w wyniku realizacji projektu, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. W szczególności informacja o skali uzyskanej optymalizacji.
Efekty projektu Obrona projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty, lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.
Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Zgłaszający.