Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rekrutacja.
Advertisements

w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Zespół szkolny w Cegłowie
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
ZADANIA do wykonania 2009 Excel na PŁ TechInfo.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
Prezentacja aplikacji do zarządzania projektami Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
„Gdzie były, co robiły twoje ręce
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
Zrównoważone Zarządzanie Projektem
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Technologia informacyjna
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Network Literacy Katarzyna Chomicz.
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Cyberstrach ma wielkie oczy
Znaczenie produktów zbożowych
Segreguję i Ziemię ratuję!
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest - Bugatti Sebastian Swadźba Kamil Wycisło.
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Autor: Szkoła z Klasą 2.0, domena publiczna CC0Szkoła z Klasą 2.0CC0.
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Temat Prezentacji : ZNACZNIKI META TAGS wyk.H. Kozłowski.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Program InLab Formularz Pomysłu na Innowację Prosimy o wysłanie wypełnionego formularza do dnia 25 listopada 2016 roku. Zwracamy uwagę, że w przypadku.
Ewaluacja szkoleń w Alytus
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Zapis prezentacji:

Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu

WebQuest - Natalia Zawłocka e- mail - nataliazawlocka@gmail.com Wprowadzenie WebQuest pt Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu poświęcony jest narzędziom internetowym ułatwiającymi funkcionowanie w sieci.

Zadanie Waszym zadaniem jest zapoznanie się z aplikacją i stworzenie w niej dwóch wizualizacji na temat ustalony w grupie. Grupa I Tagxedo Grupa II - Tagul Grupa III - Wordle Grupa IV - Voyant

Proces Będziecie pracowali w czterech grupach Każda z grup zapozna się z aplikacją i każdy z uczestników stworzy indywidualną wizualizacje na ustalony w grupie temat. W ramach grupy należy podzielić się następującymi definicjami do opracowania: 1. Wizualizacja tekstu, 2. Aplikacja internetowa, 3. Animacja komputerowa, 4. Interaktywna wizualizacja. Prezentacja i uzasadnienie wybranego tematu wizualizacji każdej w grup oraz opracowanych definicji.

Ewaluacja Wasza praca będzie oceniana przez was samych poprzez ankietę którą wspólnie stworzycie na postawie kryteriów zawartych w tabeli.

Wymagania 1 2 3 przykładowe punkty Prezentacja słaba dobra najlepsza Praca w grupie małe uczestnictwo duże uczestnictwo największe uczestnictwo Definicja któtka, niezrozumiała zwięzła dłuższa ale przejrzysta Wizualizacja Nie dopasowana do tematu grupy Dopasowana do tematu grupy Ciekawa, dopasowana do tematu grupy i rzucająca się w oczy 3

Skala ocen Skale ocen ustalamy wspólnie ale końcowa ocena zostaje wystawiona przez osobę prowadzącą.

Konkluzja Mam nadzieje że temat zaciekawił oraz zadanie praktyczne przyda się w przyszlości Dziękuje za udział w projekcie

Uwagi Istnieje możliwość kontaktu z prowadzącym w razie jakichkolwiek wątpliwości. Prezentacje powinny trwać nie dłużej niż 20 minut. Cała grupa powinna uczestniczyć w realizacji projektu.

Źródła. Można było korzystać z informacji znajdujących się w globalnej sieci. Google, Wikipedia.