Badanie losów absolwentów 2015/2016 na podstawie ankiet wypełnionych przez rodziców
Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych w szkole Wniosek- należy kontynuować współprace przedszkola ze szkołą
Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała problemów z nawiązywaniem kontaktów z rówieśnikami Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy
Ocena jakościowa- u zdecydowanej większości dzieci wystąpiła motywacja do nauki Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy
Ocena jakościowa- absolwenci potrafią organizować czas wolny dzieląc go na naukę i zabawę Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy
Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci wykazuje samodzielności w wykonywaniu zadań domowych Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy
Ocena jakościowa- zdecydowana większości dzieci przekazuje informacje szkoła-rodzic, rodzic-szkoła Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy
Ocena jakościowa- prawie 1/3 dzieci odniosła sukces w szkole Wniosek- różnie rozumiane pojecie sukcesu, kontynuować przyjęty kierunek
Ocena jakościowa- zdecydowana większość uniknęła porażki w szkole Wniosek- indywidualne podejście do problemu
Ocena jakościowa- rodzice prawie połowy dzieci uznali, że przedszkole pomogło w rozwoju dziecka, też prawie połowa nie miała zdania Wniosek- indywidualne podejście do problemu
Wnioski Większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych, w nawiązywaniu kontaktów, motywacyjnych, z samodzielnością, przekazem informacji. Jedno dziecko miało trudności z komunikacją. Różnie jest rozumiane pojęcie sukcesów i porażek np. rodzic uważa, że jest za wcześnie na taką odpowiedź.
Rodzice uważają, że przedszkole nauczyło dzieci samodzielności, kontaktu z rówieśnikami, przyczyniło się do tego, iż dziecko dobrze radzi sobie w szkole.