Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych w szkole Wniosek- należy kontynuować współprace przedszkola ze szkołą.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Belt 4 you. Firma Belt 4 YOU jest rozwijającą się firmą produkującą i sprzedającą paski która powstała w 2014 roku. Firma jest bardzo zdeterminowana do.
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym -metody postępowania w sytuacjach trudnych.
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
Rok szkolny 2016/2017 w świetle nowych przepisów Referat Oświaty UMM.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Komunikacja może oznaczać celową wymianę poglądów w dialogu, ale też przypadkowy sygnał. Od kiedy w 1970 Frank Dance podał 126 definicji stosowanych ich.
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
SPOTKANIE Z RODZICAMI DOTYCZĄCE NABORU DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. R. W. BERWIŃSKIEGO W ZANIEMYŚLU I PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO „KOLOROWY ŚWIAT” W ZANIEMYŚLU.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Ocena powagi faulu i kary indywidualne – nieostrożność, nierozważność i użycie nieproporcjonalnej siły.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
PRZEDSZKOLE GMINNE W SKIBINIE
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Czy nasze dziecko może już iść do szkoły?
Co to jest spacer edukacyjny?
Rola książki w życiu człowieka
Program eTwinning Planowanie projektów
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Sześciolatek w obliczu zmian
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Bezpieczny Internet 12 października 2017.
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacja dla rodziców.
Moje szczęście.
Portal funduszy european-funding-guide.eu
Bezpieczne korzystanie z Internetu
Zbieraj się maleńka! Czas na nas!
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
ZAWODNIK, INSTRUKTOR, BIZNESMEN – JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NARCIARSKIEJ PASJI.
TRZECIE spotkanie Zespołu
6-LATEK W SZKOLE.
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przytułach
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
ZEBRANIE DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY 2018/2019 Rybnik dn
Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM
Budowanie braterskiej wspólnoty-
Czy nasze dziecko może już iść do szkoły?
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
POSZUKIWANY I DOBRZE PŁATNY!
GOTOWOŚĆ SZKOLNA Gotowość szkolna to odpowiednie funkcjonowanie dziecka w obszarach: poznawczym, fizycznym, społecznym, emocjonalnym.
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Prezentacja skierowana do absolwentów
Zapisy na dyżur wakacyjny do oddziałów przedszkolnych
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Podsumowanie wyników badania rezultatów Programów
Raport z ewaluacji wewnętrznej przedszkola   PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 3 NIEZAPOMIANAJKA W ŚWIEBODZICACH   Ewaluacja wewnętrzna, wymaganie 3: Dzieci.
Zapis prezentacji:

Badanie losów absolwentów 2015/2016 na podstawie ankiet wypełnionych przez rodziców

Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych w szkole Wniosek- należy kontynuować współprace przedszkola ze szkołą

Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała problemów z nawiązywaniem kontaktów z rówieśnikami Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy

Ocena jakościowa- u zdecydowanej większości dzieci wystąpiła motywacja do nauki Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy

Ocena jakościowa- absolwenci potrafią organizować czas wolny dzieląc go na naukę i zabawę Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy

Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci wykazuje samodzielności w wykonywaniu zadań domowych Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy

Ocena jakościowa- zdecydowana większości dzieci przekazuje informacje szkoła-rodzic, rodzic-szkoła Wniosek- kontynuować przyjęty kierunek pracy

Ocena jakościowa- prawie 1/3 dzieci odniosła sukces w szkole Wniosek- różnie rozumiane pojecie sukcesu, kontynuować przyjęty kierunek

Ocena jakościowa- zdecydowana większość uniknęła porażki w szkole Wniosek- indywidualne podejście do problemu

Ocena jakościowa- rodzice prawie połowy dzieci uznali, że przedszkole pomogło w rozwoju dziecka, też prawie połowa nie miała zdania Wniosek- indywidualne podejście do problemu

Wnioski Większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych, w nawiązywaniu kontaktów, motywacyjnych, z samodzielnością, przekazem informacji. Jedno dziecko miało trudności z komunikacją. Różnie jest rozumiane pojęcie sukcesów i porażek np. rodzic uważa, że jest za wcześnie na taką odpowiedź.

Rodzice uważają, że przedszkole nauczyło dzieci samodzielności, kontaktu z rówieśnikami, przyczyniło się do tego, iż dziecko dobrze radzi sobie w szkole.