Raport postępu lub stanu Imię i nazwisko
Podsumowanie stanu Stan w porównaniu z innymi istotnymi wytycznymi w zakresie wysyłki Wielkość produkcji Dostarczanie Partnerzy itd. Jakie są końcowe szacunki kosztów? Jaka jest końcowa data dostawy? Czy dostawa w projekcie przebiega zgodnie z oczekiwaniami?
Postęp Sporządzić listę opóźnień i problemów od czasu otrzymania ostatniej aktualizacji stanu Nawiązać do konsekwencji wprowadzenia harmonogramu Podkreślić elementy, które umożliwiły postęp
Obszary brane pod uwagę Sporządzić listę opóźnień i problemów od czasu otrzymania ostatniej aktualizacji stanu Sporządzić listę podjętych działań naprawczych Nawiązać do konsekwencji wprowadzenia harmonogramu Upewnić się, że jest to zrozumiałe Problemy powodujące opóźnienia lub zagrażające postępowi Dlaczego problem był niespodziewany Jeśli klient tego zażąda, omówić problem na wyższym szczeblu zarządzania
Harmonogram Utworzyć listę najważniejszych dat Zachować prostotę, aby nie zanudzać odbiorców szczegółami W razie potrzeby rozpowszechnić bardziej szczegółowy harmonogram Dobrze zapoznać się z harmonogramem, aby udzielać odpowiedzi na pytania
Dostawy Od firmy do klienta Od firmy do usługodawców zewnętrznych Od zewnętrznych usługodawców do firmy Z innych działów do firmy Sporządzić listę najważniejszych elementów dostarczanych W razie potrzeby wskazać poziom zaufania na slajdach Wyjaśnić ocenę zaufania w przypadku każdego elementu dostarczanego
Koszty Utworzyć listę nowych prognozowanych kosztów Dołączyć oryginalne szacunki Zrozumieć przyczyny różnic między tymi liczbami — przygotować się na pytania W przypadku przekroczenia kosztów Podsumować przyczyny Utworzyć listę podjętych działań naprawczych lub zapobiegawczych Ustanowić realistyczne oczekiwania dotyczące przyszłych wydatków
Technologia Sporządzić listę rozwiązanych problemów technicznych Sporządzić listę pozostałych problemów technicznych do rozwiązania Podsumować ich wpływ na projekt Sporządzić listę wszystkich wątpliwych zależności technicznych w projekcie Wskazać przyczyny wątpliwości Podsumować działania podjęte w ramach planu awaryjnego
Zasoby Podsumować zasoby projektu Zasoby dedykowane (w pełnym wymiarze czasu) Zasoby w niepełnym wymiarze czasu Zasugerować alternatywy, jeśli projekt jest ograniczony brakiem zasobów Pamiętać: klienci chcą być pewni, że są wykorzystywane wszystkie dostępne zasoby, lecz przy właściwym zarządzaniu kosztami
Cele następnego przeglądu Data następnej aktualizacji stanu Sporządzić listę zadań następnego przeglądu Czynności, które zostaną wykonane Problemy, które zostaną rozwiązane Upewnić się, że wszyscy uczestnicy projektu rozumieją plan działania