Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy jest Pan/Pani ogólnie zadowolony/a ze współpracy z REWIT Południe
Advertisements

Regionalne Szpitale wielospecjalistyczne bez 105 ze 105.
Do Regulaminu Organizacyjnego
ROLA I ZADANIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

Przychodnie/poradnie Pielęgniarki/położne rehabilitant, psycholog)
PARAMETRYZACJA RYNKU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
PIELĘGNIARKA Opiekuje się chorymi i niesie pomoc cierpiącym. Na zlecenie lekarza wykonuje różnorodne zabiegi, które pozwalają określić stan zdrowia pacjentów.
SZPITAL ONKOLOGICZNY COZL MEDYCZNE LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNE
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Wymogi dla zakładów lecznictwa uzdrowiskowego i oczekiwania pacjentów
Centrum Zdrowia Tuchów (CZT):
Normy praktyki zawodowej
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Ruch organizacji pacjentów.
Podstawy Medycyny Ratunkowej - zagadnienia prawne dla pielęgniarek
STACJONARNA OPIEKA DŁUGOTERMINOWA W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń.
PARTNER PROJEKTU PP1.
Nowy Szpital w Olkuszu Bezpieczeństwo i zaufanie Wspieramy zarządzanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata Rozbudowa i doposażenie.
Warszawa, grudzień 2013 r. 16 programów 16 programów adresowanych do: 1.Kobiet w ciąży 1.Kobiet w ciąży – Szkoła Rodzenia - blisko odbiorców rocznie.
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ
Anestezjologia i Intensywna Terapia… zagadnienia prawne
ANALIZA PORÓWNAWCZA EFEKTYWNOŚCI I KOSZTÓW LECZENIA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI CHORÓB WEWNĘTRZNYCH A GERIATRYCZNYMI Jarosław Derejczyk* , Janina.
Rola położnych w upowszechnianiu programów profilaktycznych
Usługa medyczna i jej cechy
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Lubuska Strategia Ochrony Zdrowia na lata 2010 – 2013.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
Komputerowe wspomaganie medycznej diagnostyki obrazowej
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
im. Marcelego Nenckiego
LUBLIN Stare Miasto - Zamek Lubelski. Udział i rola szpitali niepublicznych na rynku usług medycznych w województwie lubelskim Tomasz Pękalski Dyrektor.
ZARZĄDZENIE Nr 3/2014/DSOZ PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 23 stycznia 2014 r w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie.
Działanie i jego składniki
OPIEKA ONKOLOGICZNA OD 1 STYCZNIA 2015r.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz Dyrektor Centrum Onkologii
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Warszawie Sp. z o.o.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
JGP Z PERSPEKTYWY ODDZIAŁU FUNDUSZU
Nadbudowa bloku dziecięcego H1 na potrzeby Oddziału Onkohematologii dzieci. Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Rzeszów.
ZMIANY W PAKIECIE ONKOLOGICZNYM
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
KRYTERIA KONTRAKTOWANIA Świadczeń ZDROWOTNYCH NA ROK 2016
1 Rola usługodawców i usługobiorców w obiegu informacji w obrębie systemu P1 Piotr Walesiak, Paulina Albin Infovide-Matrix S.A. Doradca w projekcie budowy.
Jakość w opiece zdrowotnej Jerzy Hennig
,, Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania Instytut Inżynierii Produkcji Praca Magisterska : „Identyfikacja potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością.
Opiekun w domu pomocy społecznej Czas trwania nauki: 2 lata.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Zdarzenia niepożądane
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Ochrona zdrowia w województwie podlaskim wybrane zagadnienia
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Szpital Powiatowy w Sławnie
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
„Sieć szpitali” – wykonanie ryczałtu w lubuskich szpitalach
D DYREKTOR Rada Naukowa Szpital Przychodnia i Diagnostyka ICZMP
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Zapis prezentacji:

Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku

Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.

Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.

CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.

0cena świadczonych usług podczas przyjęcia do Szpitala

Czy zapoznano z Kartą Praw Pacjenta?

Czy w trakcie leczenia w oddziale szpitalnym informowano Panią/ Pana o stanie zdrowia, stosowanych zabiegach i podawanych lekach?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę pielęgniarską?

Jak Pani/Pan ocenia opiekę lekarską?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z żywienia w Szpitalu?

Jak Pani/ Pan ocenia czystość sal chorych i sanitariatów ?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z pobytu w Szpitalu?

Czy jest Pan/ Pani zadowolony z obsługi podczas rejestracji do poradni Specjalistycznych?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu Pracowni Diagnostycznych?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Poradni Specjalistycznych?

Czas oczekiwania na badanie w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej był:

Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu pracowni diagnostycznych w ZDO?

Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Pracowni Zakładu Diagnostyki Obrazowej?

Jak ocenia Pani pracę Położnych w zakresie sprawowania opieki w oddziale Położniczym?

Jak ocenia Pani opiekę lekarską w oddziale Położniczym?

Czy w czasie pobytu w oddziale uzyskała Pani każdorazowo pomoc przy dziecku i karmieniu kiedy o to prosiła?

Czy jest Pani/ Pan zadowolony z obsługi podczas rejestracji w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji?

Czas oczekiwania na wizytę/zabiegi w ciechanowskim centrum rehabilitacji był?

Jak ocenia Pani/ Pan pracę w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji ?

Czy ponownie skorzysta Pani/Pan z usług Ciechanowskiego Centrum Rehabilitacji?

Uwagi: Istnieje możliwość wypełniania ankiet przez pacjentów drogą elektroniczną Uwagi pacjentów korzystających z tej formy oceny, dołączane są do analizy miesięcznej danego oddziału, a wnioski przekazywane do komórek organizacyjnych.

Katarzyna Dzilińska Agnieszka Kadecka Sporządził: Zatwierdził: Gł.specjalista ds.jakości i promocji zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Katarzyna Dzilińska Agnieszka Kadecka ,