Wizytówka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

UbezpieczONA 24 ubezpieczenie komunikacyjne dla kobiet.
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Katedra Marketingu Usług
Wstrzel się w aktywność. Projekt skierowany dla 80 uczniów i uczennic szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Obejmuje swoim zasięgiem: Powiat tczewski.
„W szpitalu chcę być z Mamą” Akcja charytatywna
2013. Format A3 (42cm x 29,7cm) Okładka + 12 kart połączonych spiralą Papier min.170g uszlachetniony lakierem dyspersyjnym Minimalny nakład: 200 sztuk.
Fotografia naszym życiem
czego się spodziewasz”.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Numer identyfikacyjny:
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
XVIII SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY. Czy jesteś dobrze poinformowany/a o wydarzeniach szkolnych?
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Ankieta nt. wolontariatu
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
WROTSTAR S.C. MARTA MAĆKAŁA, ALEKSANDRA KACZAŁKO, AGATA KAPELARZ, ŁUKASZ LEDER, MAKSYMILIAN KOZŁOWSKI, MIKOŁAJ JANKOWSKI.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
 Głównym przedmiotem naszej działalności jest sprzedaż artykułów szkolnych takich jak długopisy, ołówki, breloki czy naklejki z wizerunkiem patrona szkoły.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
S AMO ZAMIATAJĄCA MIOTŁA. D LACZEGO WARTO KUPIĆ NASZ PRODUKT ? Jest jedyny w swoim rodzaju. Zapewni Ci stały porządek. Bez najmniejszego wysiłku posprzątasz.
Czy pieniądze to wszystko?. zysk strata przedsiębiorstwo.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.  „ działanie mające na celu zapewnienie organizacji wymaganej liczby pracowników, o odpowiednich kwalifikacjach,
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI - ĆWICZENIA 5 Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.
WELL-MADE Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo V LO im. JPII Znajdziesz nas na
Przedmiot działalności firmy: Firma „Błyskotka” to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, którego celem będzie produkcja i sprzedaż. Forma organizacyjno-
MŁODZIEŻOWE MINI PRZEDSIĘBIORSTWO LOGSPED ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W WEJHEROWIE.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SKUŚ SIĘ! ZAPRASZAMY!!!. Nasza firma… Została założona w celach edukacyjnych 16 września 2015r.
Nasze mini-przedsiębiorstwo liczy Nasze mini-przedsiębiorstwo liczy 14 osób i oferuje produkcję ciekawych naklejek. Przede wszystkim chcemy Wam umilić.
Pour Toi Mała firma zajmująca się oryginalnym zdobieniem porcelany, już dostępna w sprzedaży!
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Zespół Szkół Ogólnokształcących II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej
 Załącznik nr 2:Informacje dotyczące ogłoszenia zostały opracowane przez nauczyciela oraz wykorzystane ze strony: „Użytkowe formy wypowiedzi”:
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Zespół Szkół Ogólnokształcących II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko-Biała.
Zespół Szkół Ogólnokształcących II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku - Białej Produkty Miniprzedsiębiorstwa.
TROCHĘ STATYSTYKI...… I NIE TYLKO. Dane dotyczą osób powyżej 60 roku życia. Liczba tych czytelników stale wzrasta. W 2010 roku było ich W 2014.
JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
czyli firma, która osłodzi Ci dzień.
Bezpieczeństwo w sieci
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
II liceum ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Kaliszu IIG
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
„Kolorowo na Gronowej”
Miniprzedsiębiorstwo
O sandwich o’clock Nazwa pochodzi od wyrażania godziny (z j. angielskiego) o’clock. Firma zajmuje się sprzedażą żywności, a dokładnie kanapek.
Miniprzedsiebiorstwo
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im.
Miniprzedsiębiorstwo SCHOOL STUFF przy VI Liceum
SZKOLNE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
„GIFCIKI SP.J.”.
O nas Natalia Bąk Nasza firma liczy 7 osób. Dyrektor naczelny:
Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich Wronki
MISJA FORELO: Kupno koszulek dobrej jakości (100% bawełna).
Zapis prezentacji:

Wizytówka

Członkowie firmy: ➢ Ania Stodolnik ➢ Agata Czaban ➢ Jakub Jarmociuk ➢ Dominika Targońska ➢ Gabriela Czajkowska ➢ Julia Łukasiak ➢ Basia Jurowczyk ➢ Patrycja Onichimiuk ➢ Patrycja Poznańska ➢ Wiktoria Martus

Cel Celem powstania tego przedsiębiorstwa jest sprzedaż wlepek.Ankieta, która została przeprowadzona drogą internetową ma na celu wyniesienie jak najwięcej informacji o popycie na naszą ofertę. Badanie zostało przeprowadzone dnia 23.10.2016r. i udostępnione wśród znajomych. W ankiecie przeważająco brały udział kobiety, w wieku ponadgimnzjalnym, które miały już kontakt z wlepkami, wybierając produkt o tematyce humorystycznej.

O produkcie Wlepka- mała, samoprzylepna forma plastyczna. Wlepka jest to naklejka zawierająca rysunek (grafika, fotomontaż, zdjęcie), tekst albo jedno i drugie

Zainteresowanie wlepkami W ankiecie dotyczącej naszej działalności wzięło udział 35 osób, z czego przeważającą część stanowiły kobiety (74,3% ankietowanych). Głosowało 29 osób (82.9%) osób w wieku ponadgimnazjalnym, 4 osoby (11.4%) w wieku gimnazjalnym oraz 2 osoby (5.7%) dorosłe (tzn. 20+). 73.5% ankietowanych miało wcześniej kontakt z wlepkami, pozostała część nie. Najwięcej osób (87.9%) jest zainteresowanych wlepkami zawierającymi tekst wraz z grafiką, a także o tematyce humorystycznej (80%) oraz komentujące znane postacie lub aktualne wydarzenia (51.4%).

Dystrybucja Dystrybucja bezpośrednia. Nasza firma będzie bezpośrednio związana z producentem wlepek. kupna wlepek, chętny może skontaktować się z firmą za pomocą strony internetowej, kupić je na stoisku w XILO w czasie jego otwarcia, skontaktować się z firmą za pomocą maila bądź przyjść do pracownika firmy osobiście.