Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Panel i: Rejestracja e-gwarancji
OBOWIĄZYWANIE Wszystkie rowery marek Kross i Le Grand Data sprzedaży od 5.03.2018 (poniedziałek) W przypadku nie wydania gwarancji klient będzie mógł zgłaszać roszczenia z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy)!
LOGOWANIE Wchodzimy przez panel b2b Logujemy się za pomocą hasła i loginu z b2b Klikamy zakładkę e-gwarancja
Dodawanie nowej gwarancji w panelu Wchodzimy na stronę internetową: http://my.kross.pl (2- gi sposób logowania) Logujemy się za pomocą hasła i loginu do panelu b2b Klikamy przycisk E-GWARANCJE Klikamy przycisk GWARANCJE Klikamy przycisk +NOWA GWARANCJA
Krok 1 Naciśnij przycisk „ZLOKALIZUJ MNIE”, aby przejść do kolejnego kroku. Następnie klikamy przycisk „dalej”. Bez podania lokalizacji nie można przejść dalej, co powoduje, że nie można utworzyć e-gwarancji w serwerze.
Krok 2 Wypełniamy pole „Numer seryjny” i klikamy „Enter” lub przycisk „dalej”.* Następnie klikamy przycisk „dalej”, aby przejść do kolejnego kroku. *Miejsca, w których można znaleźć numer seryjny roweru znajdują się na następnej stronie.
Numer seryjny roweru w rowerach kross i le grand
Numer seryjny w rowerach dziecięcych
Krok 3 Jeżeli poprawnie wypełniliśmy numer seryjny roweru to wszystkie pola wypełnią się automatycznie.* Dla rowerów dziecięcych i starszych niż kolekcja 2016 wypełniamy pola: kod roweru, nr zlecenia produkcyjnego oraz model roweru. *Dotyczy rowerów z kolekcji 2016 i nowszych, dla starszych kolekcji i rowerów dziecięcych dane należy wpisać samodzielnie (Kod, Zlecenie Produkcyjne oraz Model).
Krok 4 W tym polu można wpisać adres e-mail lub numer telefonu. Klikamy przycisk „Zapisz”. Jeżeli wpiszemy adres e-mail to klient otrzyma gwarancję na skrzynkę e-mail, nie będzie wtedy potrzeby drukowania gwarancji. W takim przypadku dostanie też na email przypomnienie o płatnym przeglądzie (po miesiącu i po roku).
Krok 5 System wygeneruje nam potwierdzenie, że gwarancja jest aktywna. Trzeba ją wydrukować i wydać właścicielowi roweru (w przypadku gdy nie podał adresu e-mail). Użytkownicy, którzy podali adres e-mail otrzymają gwarancję na swoją skrzynkę wersję elektroniczną dokumentu.
Wygląd e-gwarancji Wygenerowana gwarancja wygląda jak na przedstawionym obrazku. Dla klientów którzy nie podali adresu e-mail -> drukujemy i sprzedawca podpisuje i stempluje. Dla klientów którzy podali adres e-mail -> nie trzeba drukować (ale można). W takim wypadku konsument dostanie na e-mail gwarancję w wersji elektronicznej (pdf). Jeśli gwarancja nie zostanie wydana (dla klientów którzy nie podali e-mail) klient nie będzie posiadał gwarancji ale będzie mógł egzekwować roszczenia w ramach rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy!)
Panel II: rejestracja Przeglądu serwisowego
Dodawanie nowego przeglądu serwisowego w panelu Wchodzimy na stronę internetową: http://my.kross.pl (lub przez panel b2b) Logujemy się za pomocą hasła i loginu do panelu KROSS Klikamy przycisk E-GWARANCJE Klikamy przycisk PRZEGLĄDY SERWISOWE Klikamy przycisk +NOWY PRZEGLĄD ROWERU
Krok 1 Wybieramy typ przeglądu. Jeżeli właściwie wpiszemy numer seryjny roweru to dane wypełnią się automatycznie.* W innym przypadku wpisujemy: numer seryjny i numer zlecenia produkcyjnego oraz model roweru. W przypadku wyboru: przygotowanie roweru po zakupie w sklepie internetowym należy wpisać nazwę sklepu, gdzie dokonano zakupu oraz adres www. *Dotyczy rowerów z kolekcji 2016 i nowszych, dla starszych kolekcji i rowerów dziecięcych dane należy wpisać samodzielnie. W przypadku przygotowania – dodatkowe okno:
Krok 2 Lista wykonanych czynności wypełnia się automatycznie. Można odznaczyć rzeczy, które nie zostały wykonane. Jeżeli mamy dodatkowe uwagi to wpisujemy je w polu „uwagi” – mogą znaleźć się tam informacje odnośnie stanu roweru, stopnia zużycia, itd.
Krok 3 W tym polu można wpisać adres e-mail lub numer telefonu. Klikamy przycisk „Zapisz”. Jeżeli wpiszemy adres e-mail to klient będzie otrzymywać informacje o przeglądzie.
System wygeneruje nam potwierdzenie z poniższego zdjęcia. Krok 4 System wygeneruje nam potwierdzenie z poniższego zdjęcia.
Wygląd przeglądu serwisowego Wygenerowane potwierdzenie wykonania przeglądu serwisowego wygląda w przedstawiony sposób. Jeżeli został podany adres e-mail można pominąć wydruk. W przypadku, gdy nie podaliśmy adresu e-mail należy wydrukować dokument, który musi zostać podpisany i podbity pieczątką przez serwisanta.
Panel III: WYSZUKIWANIE GWARANCJI I PRZEGLĄDÓW
Wyszukiwanie Każdy będzie widział wystawione przez siebie gwarancję i przeglądy Będzie możliwość wyszukania gwarancji/przeglądu po numerze seryjnym Jeżeli klient doda paragon/fakturę to sprzedawca będzie widział ikonkę paragonu – jeśli nie doda do obsługi gwarancji będzie potrzebna papierowa wersja paragonu/faktury
Jeżeli pojawią się problemy z utworzeniem e-gwarancji lub przeglądu serwisowego proszę kontaktować się przez e-mail: serwis@kross.pl