Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
1.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
czego się spodziewasz”.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Biznesplan.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Technik Organizacji Reklamy
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
PROMOCJA OFERTY PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Strategia Promocji.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Technik Organizacji Reklamy
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Marketing usług agroturystycznych
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
Technik Organizacji Reklamy
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SKUŚ SIĘ! ZAPRASZAMY!!!. Nasza firma… Została założona w celach edukacyjnych 16 września 2015r.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Royal Rubbish OPOLE. Jesteśmy nowoczesną firmą zajmującą się wyrobem modnych etui na telefony i tablety. Robimy je przede wszystkim z myślą o ludziach.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
CUSTOMER PROBLEM SOLUTION KLIENT (CUSTOMER) – jeśli jesteś… PROBLEM lub POTRZEBA (PAIN) – zmagasz się… / chciałbyś… KORZYŚĆ (GAIN) - zapewnimy Ci … PRODUKT.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
10 Najnowszych Trendów Public Relations
EkoSmak Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
„Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
TECHNIKUM nr 5 w ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH nr 1
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo „Mission Handmade”
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
CXXII Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Domeyki
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS Skuteczna promocja

Marketing MIX obejmuje: produkt cenę promocję dystrybucję

Promocja dotyczy działań firmy na rynku, które mają tworzyć i pobudzać popyt poprzez: przekazywanie klientom informacji zapewnianie o solidności i doświadczeniu firmy przekonywanie o wysokiej jakości produktów

Formy promocji: sprzedaż bezpośrednia public relations opakowanie sponsoring reklama

Pytania pomagające przygotować ogłoszenie reklamowe: Co chcemy reklamować? Firmę, produkt, grupę produktów czy usługę? Do kogo reklama ma być skierowana? Jaki wizerunek naszej firmy chcemy przekazać? Gdzie reklama będzie umieszczona? Czy chcemy dołączyć do ogłoszenia zrywki z numerem telefonu, adresem czy kontaktem do firmy, kupon rabatowy?

Formy ogłoszenia reklamowego Ogłoszenie na stronie internetowej szkoły Ogłoszenie w gazetce szkolnej Ogłoszenie w gablotce Rozdawane ulotki Plakat reklamowy

Treść ogłoszenia reklamowego model AIDA Attention uwaga przyciągnięcie uwagi klienta Interest zainteresowanie zainteresowanie klienta właściwościami produktu Desire pożądanie przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby Action działanie właściwe przekonywanie klienta do zakupu tego właśnie produktu; zmotywowanie klienta do działania

Sposoby przyciągnięcia uwagi odbiorcy ogłoszenia reklamowego Rozmiar ogłoszenia – plakat zajmujący pół ściany na pewno zostanie zauważony Krzykliwe, żywe kolory: czerwony, żółty, kolory fluorescencyjne Ciekawe, krótkie hasło Duży rozmiar czcionki Przykuwająca wzrok ilustracja

Treści w ogłoszeniu reklamowym bezpośrednio zachęcające klienta do kupna "Przyłącz się do tych, którzy już kupili!" "Jeśli zamówisz teraz, otrzymasz bezpłatny…!" "Przy zakupie do …., uzyskasz 50% zniżki! " „Oferta wygasa za tydzień!” „Zamów teraz, a otrzymasz dodatkowo……!”

Program promocji miniprzedsiębiorstwa Etap I: Kto jest naszym klientem? Etap II: Co chcemy osiągnąć dzięki promocji? Etap III: Co i jak chcemy powiedzieć naszym klientom? Etap IV: Jakie sposoby promocji chcemy wykorzystać? Etap V: Ile to będzie kosztowało? Etap VI: Czy promocja była skuteczna? Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS