LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZMIANY W SZKOLNICTWIE PODNADGIMNAZJALNYM. GIMNAZJUM – 3 lata nauki Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych 3 lata LO 3 lata Technikum 4 lata Egzaminy potwierdzające.
Advertisements

Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu ul. Gronowa Poznań tel fax
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
1 OPTYMALIZACJA SIECI SZKOLNICTWA PONADGIMNAZJALNEGO.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
2013 dr Magdalena Jelonek Kraków, 25 czerwca 2013 Bilans Kapitału Ludzkiego Absolwenci uczelni na rynku pracy – prawda i mity.
Przestrzenne zróżnicowanie potencjału innowacyjnego w Polsce Dr Robert Guzik Uniwersytet Jagielloński Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Zakład.
IV Liceum Ogólnokształcące im. E. Sczanieckiej w Łodzi drzwi otwarte: Sprawdzian kompetencji językowych do klas dwujęzycznych oraz pre-IB egzamin pisemny.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
Analiza wyników egzaminu maturalnego sesja wiosenna 2013 r. W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCHZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W GONIĄDZUI.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
XIII Liceum Ogólnokształcące Szczecin 2016 KOMUNIKATY DLA MATURZYSTÓW.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Analiza wynagrodzeń nauczycieli za 2011 r. Opracowanie przygotowane przez Wydział Edukacji i Spraw Społecznych.
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
EGZAMIN MATURALNY MOJEGO DZIECKA

JAK WSPOMÓC NASZE DZIECKO W WYBORZE WŁAŚCIWEJ ŚCIEŻKI EDUKACYJNEJ?
Sześciolatek idzie do szkoły
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
LOSY ABSOLWENTÓW LO 2015/2016.
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
REFORMA EDUKACJI
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO PIERWSZĄ KWALIFIKACJE
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Podsumowanie rekrutacji na studia wyższe
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Egzamin ucznia klasy ósmej
VI LO Szczecin, wrzesień 2017 r.
Konferencja dyrektorów szkół zawodowych
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum im. W. Witosa w Pławie
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU MATURALNEGO W 2018 ROKU komunikaty dla maturzystów.
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2018
VI LO Szczecin, wrzesień 2016 r.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Zestawienie losów absolwentów – rok szkolny 2017, 2018
CV Liceum Ogólnokształcące
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Wiedzy o Społeczeństwie
Badanie losów absolwentów
Finansowanie zadań oświatowych
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
Prezentacja skierowana do absolwentów
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych
Rekrutacja 2019/2020 Oferta dla absolwentów gimnazjum
Liczebność uczniów w szkołach podstawowych i klasach gimnazjalnych – powiat gostyniński Październik.
Zapis prezentacji:

LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W SKAWINIE 2016/2017

ZESTAWIENIE OGÓLNE ABSOLWENCI LO W SKAWINIE ZESTAWIENIE OGÓLNE ROK SZKOLNY ABSOLWENCI   Ogółem W tym zdali egzamin [%] 2:1 Wyższe studia magisterskie zawodowe [%] 3:2 Szkoły policealne [%]4:2 Ogółem kontynuuje naukę [%] 5:2 Nie kontynuują nauki, praca [%] 6:1 1 2 - 3 4 5 6 1999/2000 148 142 96% 98 69% 37 26% 135 95% 13 9% 2000/2001 176 166 94% 116 70% 46 28% 162 98% 12 7% 2001/2002 136 134 99% 93 36 27% 129 4% 2002/2003 145 111 82% 27 20% 138 101% 7 5% 2003/2004 183 177 97% 66% 49 165 93% 2004/2005 149 147 76% 25 17% 2005/2006 153 152 104 68% 30 88% 19 12% 2006/2007 146 100% 122 84% 14 10% 10 2007/2008 151 132 87% 3% 137 91% 16 2008/2009 144 123 85% 0% 21 15% 2009/2010 160 158 2010/2011 130 128 110 86% 8 6% 118 92% 2011/2012 105 80 83 79% 22 21% 2012/2013 131 90% 17 11% 2013/2014 119 114 9 2014/2015 101 86 90 89% 15 14% 2015/2016 75 70 58 83% 66 2016/2017 89 68 74

LOSY EDUKACYJNO-ZAWODOWE LOSY EDUKACYJNO - ZAWODOWE ABSOLWENTÓW LO W SKAWINIE ROK SZKOLNY 2016/2017 ROK SZKOLNY ABSOLWENCI   Ogółem W tym zdali egzamin [%] 2:1 Wyższe studia [%] 3:1 Szkoły policealne [%] 4:1 Ogółem 3+4 [%] 5:1 Nie podjęli nauki praca [%] 6:1 1 2 3 4 5 6 2016/2017 89 86 97% 68 76% 7% 74 83% 15 17%

LOSY EDUKACYJNO-ZAWODOWE W ROZBICIU NA KLASY ROK SZKOLNY 2016/2017 Klasa Liczba uczniów Liczba uczniów dopuszczonych do matury Zdało maturę Studia Szkoły policealne Praca - nie kontynuują nauki III a 17 16 14 9 2 5 III b 39 36 29 3 4 III c 37 30 1 6 Razem 95 89 86 68 15

LOSY EDUKACYJNO-ZAWODOWE

POSZCZEGÓLNE UCZELNIE ABSOLWENCI LO W SKAWINIE PRZYJĘCI DO POSZCZEGÓLNYCH UCZELNI ROK SZKOLONY 2016/2017 Klasa UJ AGH PK UE UR UP AWF WSE WSB Akademia Ignatianum Krakowska Akademia im. Frycza Modrzewskiego WAT i inne Razem studia III a 3 1 2 9 III b 8 29 III c 6 5 4 30 Razem 12 14 10 68

POSZCZEGÓLNE UCZELNIE

ABSOLWENCI - PODSUMOWANIE 89 uczniów przystąpiło do matury. Zdało 86 uczniów Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskie – Curie w Skawinie już 18 rok przeprowadza badanie losów absolwentów pod kątem wyborów edukacyjno – zawodowych Badania mają wysoki poziom wiarygodności, ponieważ informacje zbierane są bezpośrednio od absolwentów   W roku szk. 2016/2017 maturę zdało 97 % absolwentów - 68 absolwentów tj. 79 % podjęło naukę na studiach wyższych - 6 absolwentów wybrało szkoły policealne ( 7%) - 15 absolwentów pracuje (17%)

podsumowanie c.d. Najczęściej wybierane przez absolwentów uczelnie to : Uniwersytet Ekonomiczny – 14 absolwentów Uniwersytet Jagielloński – 12 absolwentów Akademia Krakowska – 10 absolwentów Akademia Górniczo-Hutnicza – 8 absolwentów Uniwersytet Rolniczy – 6 absolwentów Akademia Ignatianum – 4 absolwentów Akademia Wychowania Fizycznego – 3 absolwentów Uniwersytet Pedagogiczny – 2 absolwentów WSE i WSB – 3 absolwentów Inne – 4 absolwentów Politechnika Krakowska – 0 absolwentów

podsumowanie c.d. Priorytetem Szkoły jest przygotowanie uczniów do dalszej nauki Absolwenci dobrze zdali egzamin maturalny Jak co roku ogromna większość absolwentów kontynuuje naukę na renomowanych uczelniach. Nieznacznie zmienia się liczba osób podejmujących pracę. Na podobnym (niskim), poziomie utrzymuje się zainteresowanie szkołami policealnymi Zgodnie z ubiegłorocznymi założeniami zdawalność egzaminu maturalnego zwiększyła się o 4%

WNIOSKI Nadal należy dążyć, aby wyniki zdawalności egzaminu maturalnego dążyły do 100% Należy, na podstawie analizy dotychczasowej pracy z uczniem i wyników ewaluacji, udoskonalić i poprawić formy i metody pracy (szczególnie z przedmiotów, których poziom zdawalności nas nie zadowala)