WYMARZONY ZAWÓD.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
T E M A T 3 : C O T O J E S T I N F O R M A T Y K A I J A K I E S Ą A S P E K T Y J E J R O Z W O J U ?
Advertisements

PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Fundacja UAM – Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
Wybierając zawód, musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje zainteresowania, wartości, umiejętności, jak i informacje o różnych zawodach.
Cos o klasie V.
HOBBY lubię – interesuję się.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
trójwymiarowy labirynt z fizyką i przeszkodami
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Zawody deficytowe na rynku pracy i Zawody przyszłości
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zdolności i zainteresowania klasy IIIa
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
O zainteresowaniach technicznych, głównie elektronicznych Życzliwe i umiejące pracować w grupie O szybkiej orientacji i spostrzegawczości Wytrwałe i.
Hobby „Każdy ma jakieś pokręcone hobby dla jednych to dziwaczna pasja dla innych szaleństwo chwili„ Wykonała : Katarzyna Walczyk.
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Dni otwarte Uniwersytetu Pedagogicznego Kraków 2013.
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
ZSE-T. ZSE-T Nasza MISJA „Naszą misją jest kształcenie obywateli na miarę potrzeb XXI wieku, czyli z właściwym zasobem wiedzy, rozwijających własne.
Nasz kandydat do Nagrody Korczakowskiej
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH
Zapraszamy na nowy kierunek
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
Planowanie własnej przyszłości
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
KOMPUTER I INTERNET.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
“ Wymagania rynku pracy XXI wieku ” Wymogi naszego wieku, niezależne od zawodu jaki posiadamy !
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Klasa matematyczna – I C Fascynuje Cię świat nowoczesnych technologii? Masz otwarty, ścisły umysł? Chcesz jeszcze lepiej zrozumieć prawa rządzące naszym.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
Gimnazjum nr 17 Przedstawia Swoją Grupę Gotową do Kosmicznej Misji Zródło tła :
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Technik cyfrowych procesów graficznych
Wymiana Somonino- Kowalewo Pomorskie 2016r
Praca w Lublinie w branży medialnej Branża medialna, wydawnicza i dziennikarska wydaje się dla postronnych osób idealna do podejmowania kreatywnej pracy,
WYMARZONY ZAWÓD. Jedni marzą, żeby zostać strażakami, inni lekarzami, a Ty? Czy myślisz, że dobrze wybrałeś ?
Nasza szkoła, istnieje w Częstochowie od przeszło 10 lat. Wielu jej absolwentów zajmuje dziś wysokie stanowiska kierownicze, co stawia nas i naszą ofertę.
„MOJE ŻYCIE – MÓJ WYBÓR”
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Zawody nauczane we wrocławskich uczelniach
Zapis prezentacji:

WYMARZONY ZAWÓD

Jedni marzą, żeby zostać strażakami, inni lekarzami, a Ty? Czy myślisz, że dobrze wybrałeś ?

Aby wybrać odpowiedni zawód musimy wziąć pod uwagę: ZAINTERESOWANIA co nas interesuje ? UMIEJĘTNOŚCI co potrafimy ? CECHY CHARAKTERU to, jacy jesteśmy ? ZDROWIE czy pozwoli na to stan zdrowia ? MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA czy będzie w tym zawodzie praca ?

Zainteresowania KOLEKCJONOWANIE ARCHITEKTURA FILM LITERATURA KULINARIA MALARSTWO MODELARSTWO WĘDKARSTWO JĘZYKI OBCE SPORT TURYSTYKA ASTRONOMIA PODRÓŻE MUZYKA TEATR GRY KOMPUTEROWE PRZYRODA FOTOGRAFIA

Masz zdolności muzyczne? Pięknie śpiewasz? Grasz na instrumencie? Słuchasz często muzyki? Tańczysz?

A może plastyczne? Ładnie rysujesz? Lubisz szkicować? Robisz notatki w formie obrazków?

lub matematyczne? Poprawnie i szybko liczysz? Lubisz zadania i łamigłówki matematyczne ?

A może językowe? Dużo mówisz, chętnie piszesz? Zapisujesz różne notatki? Łatwo uczysz się języków obcych?

Lub sportowe? Dbasz o swoją kondycję fizyczną? Dużo ćwiczysz? Uprawiasz różne sporty?

Czy może zdolności manualne? Składasz origami? Majsterkujesz? Wycinasz, zaplatasz warkocze? Składasz modele, robisz korale, przyszywasz guziki?

Cechy charakteru pracowity miły serdeczny konsekwentny cierpliwy systematyczna dokładna wrażliwa kochająca dzieci otwarta silny przebojowy pewny siebie utalentowany odważny mądra zabawna odpowiedzialna pomysłowa ambitna wytrzymały energiczny pomocny spostrzegawczy dociekliwy

Zawody przyszłości Rozwój komputeryzacji, sprawił, że potrzebne są nowe zawody. Należą do nich między innymi: WEBMASTER - projektuje, wykonuje i publikuje w Internecie strony WWW. BROKER INFORMACJI - zajmuje się wyszukiwaniem informacji. Wie, gdzie i jak szukać oraz jak można wykorzystać i przedstawić informacje.

MENEDŻER INFORMACJI (CONTENT MANAGER) - wyszukuje informacje we wszystkich dostępnych mu źródłach, a także przetwarza zdobyte informacje zgodnie z potrzebami pracodawcy, zarządza zasobami i przepływem informacji. TELEPRACOWNIK - wykonuje różnego rodzaju prace tylko w domu, posługując się Internetem. ANALITYK SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - ocenia i analizuje sprzęt oraz systemy komputerowe pod kątem konkretnych zastosowań. Usprawnia i obniża koszty przetwarzania danych.

SCREENDESIGNER - projektuje układ ekranu w programach komputerowych, edukacyjnych, grach itd. Odpowiada za graficzny wygląd programu lub gry oraz ich przejrzystość i czytelność dla użytkownika. DYDAKTYK APLIKACJI MEDIALNYCH - tworzy programy umożliwiające naukę od wyboru materiału pod jego przedstawienie, wykorzystując przy tym nowoczesne technologie tj. nośniki informacji, Internet, platformy e- learningowe.