Monitoring Informacji Tematycznej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

WYRÓŻNIAMY 7 RODZAJÓW TRYBÓW PRZETARGU: 1. Przetargi nieograniczone; 2
MECHANIZM DOPŁAT DO PRYWATNEGO PRZECHOWYWANIA WIEPRZOWINY
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Specjalista ds. Transportu Biuro JASPERS w Warszawie
Zlecenie i wybór wykonawcy
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 2. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI PAPIEROWEJ Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
Search Engine Optimization
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Zmiany w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Przesyłowej (IRiESP)
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Instrukcja MILO moduł klienta.
System zamawiania on-line
System e-zamówienia.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Prezentacja i szkolenie
Excel – Visual Basic for Applications Zadania dodatkowe
Dziś Zajmiemy Się Takimi Hasłami:
Title Slide 1 It starts with you
Internetowa Obsługa Klienta
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Generator ofert – wersja beta
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Zadania – diagram klas.
Tworzenie ankiet online
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Zamówienia Publiczne w kontekście realizowania projektów EFS Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
„Informacja dotycząca realizacji zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej w 2015 r.” „Narodowy Program Przebudowy.
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
1 Hurtownie Danych – SAP BW Ćwiczenia prowadzone w ramach przedmiotu Hurtownie Danych Semestr letni 2005/2006 Marcin Gajewski Michał Wilbrandt.
Realizacja projektów subregionalnych Spotkanie Tarnowskiej Organizacji Turystycznej Brzesko, dnia
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz ze zmianami)
By Agnieszka Gegotek By Agnieszka Gegotek start.  Zyski Zyski  Kredyt konsultanta Kredyt konsultanta  Koszty przesyłki Koszty przesyłki  Obsługa swojego.
Jak zabezpieczyć interes Szpitala w umowie o zamówienie publiczne? Aspekty praktyczne zamawiania leków.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Temat: Tworzenie bazy danych
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Ankieta oceny dla przedstawicieli rad naukowych parków narodowych Warszawa, 26 kwietnia 2016r.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zamówienia publiczne w PPLeader+
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Technologia informacyjna
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Kosztorysy Inwestorskie
Szkolenie Działu Handlowego
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Zapis prezentacji:

Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie 25.01.2011 1

Produkty w MIT www.pressinfo.pl Pressinfo - Informacja o ogłoszonych przetargach - Informacje o wygranych przetargach - Inwestycje i Dotacje Informacje Tematyczne Indywidualny Monitoring Przetargów Raporty www.pressinfo.pl 2

www.uzp.gov.pl www.pressinfo.pl 3

Ograniczenia w ustawieniach subskrypcji do trzech

Liczba informacji dla branży drogownictwo z dnia: BZP – 3 Pressinfo - 55

Od Lutego wprowadzona zostanie nowa funkcjonalność w serwisie Pressinfo Do informacji o przetargach będziemy zamieszczać pliki ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) www.pressinfo.pl

PRZYGOTOWANE PRZEZ DZIAŁ RAPORTÓW MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ RAPORTY I BAZY PRZYGOTOWANE PRZEZ DZIAŁ RAPORTÓW MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ W OKRESIE OD PAŻDZIERNIKA 2010 DO STYCZNIA 2011 na podstawie przetargów i wyników przetargów www.pressinfo.pl 8

1. Raport z wyników przetargów za rok 2010 dotyczący badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje 2. Raport z wyników przetargów za IV kwartał 2010 roku dotyczący badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje – wersja rozszerzona www.pressinfo.pl 9

1. Raport z wyników przetargów za rok 2010 dotyczący przetargów na przeprowadzenie badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje Tematyka raportu: - ewaluacja - badanie opinii publicznej - test, wywiad, ankieta Raport opracowany został na podstawie informacji o wynikach przetargów z BZP oraz TED. www.pressinfo.pl 10

Raport zawiera następujące informacje standardowe: Data publikacji wyniku; Numer przetargu, wyniku przetargu w bazie TAI Województwo inwestora Nazwa inwestora Adres inwestora Wartość wygranego przetargu Nazwa zwycięzcy Przedmiot (przetargu) Informacje szczegółowe (informacje o pakiecie, części przetargu wygranego przez daną firmę, informacje o pozostałych firmach, jeśli przetarg wygrało konsorcjum, inne istotne informacje) Adres zwycięzcy, Powiat zwycięzcy; Województwo zwycięzcy; Telefon zwycięzcy; Fax zwycięzcy; E-mail zwycięzcy; WWW zwycięzcy Telefon inwestora; Fax inwestora; E-mail inwestora; WWW inwestora Kod CPV; Źródło informacji o wyniku; Numer BZP 11

Raport zawiera następujące informacje dodatkowe uzyskane z ogłoszenia o wyniku przetargu w BZP lub TED: Szacowana wartość zamówienia Liczba otrzymanych ofert Liczba odrzuconych ofert Oferta z najniższą ceną Oferta z najwyższą ceną www.pressinfo.pl 12

Wygląd dodatkowych informacji w raporcie: www.pressinfo.pl 13

2. Raport z wyników przetargów za IV kwartał 2010 roku dotyczący przetargów na przeprowadzenie badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o kolejne dodatkowe informacje Tematyka raportu: - ewaluacja - badanie opinii publicznej - test, wywiad, ankieta Raport opracowany został na podstawie informacji o wynikach przetargów z BZP oraz TED. www.pressinfo.pl 14

Następny raport uzupełniony został o kolejne dodatkowe informacje uzyskane na podstawie informacji o wyniku przetargu zamieszczanej na stronie www ogłaszającego – takich danych nie zawiera ogłoszenie o wyniku przetargu. Zadanie polegało na uzyskaniu nazw pozostałych firm, które złożyły ofertę w danym przetargu, ale go nie wygrały, a także uzyskanie informacji o cenie za usługę zaproponowanej przez pozostałych uczestników przetargu. www.pressinfo.pl 15

www.pressinfo.pl Raport został uzupełniony o następujące informacje: Nazwy firm startujących w przetargu Liczba otrzymanych punktów w przetargu Oferta cenowa złożona przez daną firmę Warunkiem uzyskania powyższych danych była informacja o wyniku zamieszczona na stronie www ogłaszającego przetarg. www.pressinfo.pl 16

Poniżej wygląd dodatkowych danych w raporcie Poniżej wygląd dodatkowych danych w raporcie. Kolorem zielonym oznaczony został zwycięzca, kolorem czarnym pozostałe firmy, które złożyły ofertę w danym przetargu. www.pressinfo.pl 17

UWAGA: Raport uzupełniany o powyższe dodatkowe informacje powinien być przygotowywany na bieżąco lub z niedługiego okresu czasu wstecz, ponieważ nie wszyscy ogłaszający prowadzą archiwum ogłaszanych przez siebie przetargów i ich wyników, stąd dotarcie do odległych informacji jest bardzo często niemożliwe, co wpływa na kompletność raportu. Wyjątkiem może być akceptowanie tego faktu przez Klienta i świadomość braków w raporcie. PREZENTOWANE RAPORTY MOGĄ BYĆ RAPORTAMI CYKLICZNYMI PRZEKAZYWANYMI RAZ W MIESIĄCU. www.pressinfo.pl 18

RAPORT I BAZA OPRACOWANA NA PODSTAWIE WYNIKÓW PRZETARGÓW Raport z wyników przetargów za II półrocze 2010 roku przygotowany na podstawie wyników przetargów ze wszystkich branż z wykluczeniem branży Finanse-Bankowość obejmował wyniki o wartości od 50 tys do 5 mln z wybranych województw Wytyczne do przygotowania raportu były następujące: 1. Wyniku przetargów ze wszystkich branż z wyłączeniem branży Finanse-Bankowość 2. Wykluczenie wyników dotyczących następujących inwestorów (ogłaszających): szpitale, kliniki, przychodnie 3. Zakres terytorialny według województwa zwycięzcy: 4 wybrane województwa www.pressinfo.pl 19

RAPORT I BAZA OPRACOWANA NA PODSTAWIE WYNIKÓW PRZETARGÓW Raport z wyników przetargów za II półrocze 2010 roku przygotowany na podstawie wyników przetargów ze wszystkich branż z wykluczeniem branży Finanse-Bankowość obejmował wyniki o wartości od 50 tys do 5 mln z wybranych województw. Wytyczne do przygotowania raportu były następujące: 1. Wyniku przetargów ze wszystkich branż z wyłączeniem branży Finanse-Bankowość 2. Wykluczenie wyników dotyczących następujących inwestorów (ogłaszających): szpitale, kliniki, przychodnie 3. Zakres terytorialny według województwa zwycięzcy: 4 wybrane województwa www.pressinfo.pl 20

3. Wykaz szczegółowy wyników przetargów ze wszystkimi standardowymi informacjami o wyniku. 4. Baza zwycięzców zawierające dane teleadresowe oraz branżę, w której firma wygrała przetarg. (Zakładka TMP jest zakładką roboczą umożliwiającą działanie makra podsumowującego wartości wyników wygranych przez poszczególne firmy) www.pressinfo.pl 21

Raport został wyposażony w makro podsumowujące wartości wygranych przetargów przez każdą z firm występujących w raporcie. www.pressinfo.pl 22

MAKRO stwarza ogromne możliwości bardzo szybkiego uzyskania różnorodnych podsumowań w zależności od wybranych danych. Przykład: Raport dotyczy drogownictwa z całej Polski z roku 2010. Chcemy uzyskać wartości wygranych przetargów przez zwycięzców z województwa małopolskiego. W arkuszu Wykaz _szczegółowy wybieramy w kolumnie województwo zwycięzcy: małopolskie. Następnie uruchamiamy makro. W wyniku jego działania otrzymujemy w pierwszym arkuszu Podsumowanie_inwestorzy kwotę wydaną w poszczególnych województwach na przetargi wygrane przez firmy z woj. małopolskiego w roku 2010. W arkuszu Podsumowanie_zwycięzcy otrzymujemy ranking firm z woj. małopolskiego działających w branży drogowej z podaniem sumy wartości wygranych przez nie przetargów ogłaszanych w całej Polsce. W zależności od wybranych informacji w poszczególnych kolumnach raportu makro wykona nam podsumowanie. www.pressinfo.pl 23

RAPORT PRZETARGOWY CODZIENNY POŁĄCZONY Z RAPORTEM MIESIĘCZNYM Z WYNIKÓW PRZETARGÓW Usługa składa się z dwóch części: 1. Raport codzienny przygotowywany jest na podstawie przetargów na dostawę leków przesyłanych do działu raportów w ramach usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów Tematyka: Lek o nazwie Sevorane (Sevofluranum). Przetargi przesyłane są z IMP do działu raportów, gdzie sprawdzana jest dokumentacja przetargowe każdego z nich w celu sprawdzenia, czy w danym przetargu zamawiany jest lek o nazwie Sevorane. Jeśli ten lek występuje w przetargu, to przygotowywany jest raport w pliku doc, gdzie oprócz danych na temat przetargu zamieszczana jest informacja na temat części/pakietu, w którym występuje lek oraz zamawianych ilości. www.pressinfo.pl 24

Do każdego przetargu, w którym wystąpił lek przygotowywany jest osobny plik z wymaganymi danymi i przesyłany w ciągu dnia do Klienta. 2. Raport miesięczny z wynikami przetargów, w których wystąpił dany lek. Raport, oprócz standardowych informacji, zawiera: dane na temat numeru cześci/pakietu, w którym wystąpił lek zamawianych ilości terminu przetargu. www.pressinfo.pl 25

RAPORT PRZETARGOWY POŁĄCZONY Z WYNIKAMI PRZETRGÓW Raport jednorazowy przygotowany został na podstawie przetargów w branży telekomunikacja i informatyka dotyczących usług telekomunikacyjnych ogłoszonych w roku 2010 oraz ich wyników Tematyka: kolokacja, centrum danych, Internet, dzierżawa serwerów, transmisja danych, MPLS, WAN, dzierżawa łączy, VoIP, ISDN, sprzedaż światłowodów, biuro zapasowe, disaster recovery office. Raport nie nie zawierał: przetargów dotyczących sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego, telefonii komórkowej. Przetargi wyselekcjonowane zostały według zadanej tematyki i określone słowem kluczowym w osobnej kolumnie. W kolejnym etapie wyszukane zostały wyniki tych przetargów. Informacje zawarte zostały w jednym arkuszu. 26

RAPORT PRZETARGOWY TYGODNIOWY Raport przygotowywany jest na podstawie przetargów przesłanych Klientowi w ramach usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów. Tematyka: Udzielenie i obsługa kredytu. Przetargi w ramach IMP rozsyłane są według podziału terytorialnego do kilkunastu oddziałów Banku. Raz w tygodniu w poniedziałek przesyłany jest raport zawierający wykaz przetargów przesłanych w ciągu poprzedniego tygodnia. www.pressinfo.pl 27

Oprócz standardowych informacji o przetargu (tych samych, które podajemy w newsletterze) raport uzupełniany jest o następujące dane: - jakiego dnia i do którego oddziału banku został przesłany dany przetarg; - jaka była kwota kredytu; - czego dotyczył przetarg: udzielenia kredytu, obsługi kredytu, udzielenia i obsługi kredytu Ogłaszający przetargi podzielenie zostali na 3 grupy: 1. Gminy, powiaty, starostwa 2. Szpitale 3. Spółki komunalne i inne Przetargi ogłaszane przez każdą z powyższych grup zamieszczone są w raporcie w osobnych arkuszach. UWAGA: Umowa na raporty przetargowe powinna składać się z usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów IMP1 oraz raportu IMP3 www.pressinfo.pl 28

UWAGI DO DOTYCHCZASOWYCH UMÓW NA RAPORTY: Zbyt zwięźle opisywana tematyka Brak rozwinięcia haseł, skrótów (jeśli takie są hasłami), na podstawie których ma opierać się raport. Proszę pamiętać, że nie jesteśmy specjalistami we wszystkich branżach i każda informacja opisująca hasło, ukierunkowująca jest pomocna w prawidłowym przygotowaniu raportu tematycznego. Brak adresu e-mail, na który ma być wysłany raport Jeśli raport ma dotyczyć zakresu terytorialnego, to opis w umowie powinien zawierać informację, czy ma to być np. województwo inwestora (ogłaszającego przetarg) czy województwo zwycięzcy. www.pressinfo.pl 29

UWAGI DO DOTYCHCZASOWYCH UMÓW NA RAPORTY (ciąg dalszy): Dzień wykonania raportu tygodniowego, dwutygodniowego ustalany jest przez Zespół Raportów. Jeśli Klientowi zależy na konkretnym dniu, godzinie to proszę o wcześniejsze ustalenie, czy ten termin jest wolny. Prośby o przykłady raportów proszę kierować e-mailem z podaniem nazwy firmy, branży lub tematyki, której raport ma dotyczyć oraz regionu. PROŚBA O ZAWIERANIE WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMAJCI W UMOWIE, A NIE W DOSYŁANYCH E-MAILACH. KATEGORYCZNIE NIE PRZEZ TELEFON. www.pressinfo.pl 30

WZÓR ZAPYTANIA O WYCENĘ RAPORTU LUB BAZY Nazwa firmy, dla której chcemy uzyskać ofertę Rodzaj raportu/bazy: przetargowy; dotyczący wyników przetargów Tematyka raportu Branże w Pressinfo, w których mieści się tematyka Zakres terytorialny: ze względu na inwestora lub zwycięzcę Częstotliwość przesyłania raportów Inne istotne informacje www.pressinfo.pl 31

Dziękuję za uwagę Maciej Michalski Menadżer Produktu Monitoringu Informacji Tematycznej Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. Telefon: 22 612 23 07 email: mmichalski@tai.pl www.pressinfo.pl 32