Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Tematy 2 zajęć – powtórzenie Odchudzanie z pomocą programów Herbalife Indywidualna praca z klientem – przebieg konsultacji Interpretacja Tanity Stosuj Noś Rozmawiaj Promocje Materiały: 1. Materiały do prezentera 2. Interpretacja Tanity 3. Statystyka pracy i sprzedaży
Tematy dzisiejszego spotkania : Herbalife jako biznes Od klienta do dystrybutora Scenariusz Testu Wellness z Analizą Składu Ciała Budowa struktury z poleceń – skąd klient Kwalifikacja na VIP Promocje Materiały Od klienta do dystrybutora schemat Skrypt – Test Wellness Plan Marketingowy - plakat
Twoja historia Stań się specjalistą od Liczenia protein Ustalania programu Stań się specjalistą od obsługi klienta
Herbalife Fakty : 32 lata doświadczeń… od 1980 roku 87 krajów
Herbalife Fakty : 33% sprzedaży suplementów to produkty Herbalife 33%
Herbalife Fakty : 2,5 miliona dystrybutorów na świecie
Herbalife Fakty : 6,4 miliarda $ obrotu 1980 1988 1996 2004 2006 2012 (w cenach detalicznych) 6,4mld 3 mld 2,3 mld 1 mld 500 mln 2 mln 1980 1988 1996 2004 2006 2012
Herbalife Fakty : Giełda nowojorska
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – codzienna konsumpcja -
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – Odżywianie każdego dnia codzienna konsumpcja - system wsparcia - opieka nad klientem ( trener wellness) - kontrola ( od ziarna do produktu) Sponsoring ( 200 drużyn , 50 dyscyplin, 50 indywidualnych sportowców)
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – Odżywianie każdego dnia
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – Jakość - od ziarna do produktu u klienta w domu
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – Osobisty Terener Wellness – edukacja
Herbalife Fakty : Skąd taki obrót Sekret sukcesu – sponsoring ponad 200 sportów drużynowych ponad 50 sportowców indywidualnych ponad 50 dyscyplin sportowych
Od klienta do dystrybutora
POZYSKANIE KONTAKTÓW Kontakt bezpośredni Karnet na WNO Pomiar tkanki Bezpłatny Test Wellness Karnet Klubowy Polecenia KLIENT Ulotki Zaproszenia Indywidualna obsługa Ankiety
4. Promocja kolejnego kroku 1. Pozyskanie kontaktów 2. Test Wellness 3. Rekomendacje 4. Promocja kolejnego kroku 5. WnO 5. Klub Odżywiania 5. Obsługa indywidualna 6. Prowadzenie Klienta 7. Uznanie osiągnięć Klienta 8. Rozwój Kręgu Wpływu Klienta 9. Prezentacja Możliwości Biznesowych
Test Wellness Analiza składu ciała
Test Wellness z Analizą składu Ciała Robimy pomiary na Tanicie w trakcie jak ludzie schodzą się . Powitanie Pomiary na Tanicie (analizator składu ciała) - omawiamy każdy parametr …. Pobieramy polecenia Nawiązanie wyników do odżywiania Promocja Szkoły Prawidłowego Odżywiania (WnO) według skryptu
Test Wellness z Analizą składu Ciała Grupowe spotkanie lub indywidualne Robimy pomiary na Tanicie w trakcie jak ludzie schodzą się
Test Wellness z Analizą składu Ciała Powitanie
Test Wellness z Analizą składu Ciała 2. Tanita - omawiamy każdy parametr …. Na czerwono klient zaznacza Parametry poza normą
Test Wellness z Analizą składu Ciała 4 Rozmawiamy o odżywianiu Co wpłynęło na nieprawidłowe wyniki ?...
Test Wellness z Analizą składu Ciała 4 Rozmawiamy o odżywianiu Dzisiejsze odżywianie ?....
Test Wellness z Analizą składu Ciała 4 Rozmawiamy o odżywianiu Czy mamy wpływ na dokonywanie właściwych wyborów ?...
Test Wellness z Analizą składu Ciała 4 Rozmawiamy o odżywianiu Wynikiem takiej sytuacji są statystyki …
Test Wellness z Analizą składu Ciała 3.Pobieramy polecenia
Test Wellness z Analizą składu Ciała 5 Promujemy Szkołę Prawidłowego Odżywiania ( WnO) Celem naszego Szkoły jest pomóc zrozumieć podstawowe aspekty odżywiania , aby łatwiej osiągnąć osobiste cele i poprawić wyniki, które wykazał analizator. Osoby, którzy przeszły taką szkołę i wprowadziły zmiany w swoim odżywianiu, osiągnęli znakomite rezultaty. Opowiedzieć kilka aktualnych historii i pokazać zdjęcia.
Test Wellness z Analizą składu Ciała Cel Testu Wellness : Pobranie poleceń Zapisanie chętnych na 12 tygodniową Szkołę Prawidłowego Odżywiania
Budowa organizacji 550 VP
4. Promocja kolejnego kroku 1. Nawiązanie kontaktu 2. Test Wellness 3. Rekomendacje 4. Promocja kolejnego kroku 5. Klub Odżywiania 6. Prowadzenie Klienta 8. Rozwój Kręgu Wpływu Klienta 9. Prezentacja Możliwości Biznesowych 5. WnO 5. Indywidualna obsługa 7. Uznanie osiągnięć Klienta
Niewielki obrót osobisty Klucz Niewielki obrót osobisty 550 VP wielu osób. DUPLIKACJA!!!
Klienci stosują programy: Ile kupują klienci? Ile kupują klienci ? Klienci stosują programy: od 250 zł do 1000 zł Program Zdrowe Śniadanie: 25% 35% 42% 50% za 383 zł 302 zł /267 zł / 243 zł /215 zł to 61,4 VP
Zostań wzorem do duplikacji Przykład TY własna konsumpcja 130 VP 7 Klientów x 60 VP 420 VP Obrót osobisty 550 VP
Czy możesz nauczyć 3 osoby aby robiły 550 VP
Osobisty Plan Budowy Biznesu od Dystrybutora do Supervisora Zadania i Osiągnięcia od Dystrybutora do Supervisora „Nie jest ważne, gdzie znajdujemy się teraz.. Ważne jest miejsce, w którym będziemy w przyszłości” „Zysk ma większą wartość niż płaca Płaca pozwala Ci przeżyć, zysk – zgromadzić fortunę” MODEL BIZNESU DUPLIKACJA KRĄG ZNAJOMCH AKADEMIA SUKCESU Supervisor 5000 VP w ciągu 3-12 miesięcy (włączając 1000 VP dolnej linii) Albo 2500 VP x 2 miesiące Albo 4000 VP w jednym miesiącu Zysk 50% Data: Zaplanowane Data: Osiągnięte Udział w Szkole SV Udział w Szkole liderów Udział w Extravaganzie KLUB ODŻYWIANIA WnO Kwalifikowany Producent 2500 VP w okresie 3 miesięcy (włączając 1000 VP dolnej linii) Zysk 42% Data: Zaplanowane Data: Osiągnięte Success Builder 1000 VP obrotu Zysk 42% Data: Zaplanowane Data: Osiągnięte Starszy Konsultant SYSTEM WSPARCIA PRZYWÓDZTWO 500 VP obrotu Zysk 35% Data: Zaplanowane Data: Osiągnięte Udział w Szkole 500 Dzień Klienta Dystrybutor ETYKA Szkoła Liderów Akademia Sukcesu PRZYWÓDZTWO POSTAWA Zysk 25% Data: Pierwszy rezultat używania produktów Data: Zapisanie się do Akademii Sukcesu Data: Przyprowadzenie 5 klientów na WNO PRACA ZESPOŁOWA OSOBISTY PRZYKŁAD Szkoła SV Szkoła 500
Promocja najbliższych wydarzeń
Szkoła 500 39 3939