Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie Małgorzata Palonek Koordynator Projektu Numer: PL01-KA
“Fluency and English Language Development for Teachers” w szkole ETI (Executive Training Institute) na Malcie
Podczas dwutygodniowego kursu językowego : Poznawałam słownictwo z różnych dziedzin życia Przypominałam sobie reguły gramatyczne Ćwiczyłam wymowę słów w języku angielskim Doskonaliłam umiejętności słuchania Tematyka zajęć była obszerna: Kultura Malty Zwyczaje Maltańczyków oraz Hiszpanów, Włochów, Polaków Kulinaria różnych narodów Równość płci Atrakcje Malty Kurs ukończyłam z sukcesem:
Popołudniami po zajęciach Poznawałam kulturę Malty
W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Podczas zajęć z pracowni gastronomicznej część zajęć prowadzę w języku angielskim. W tym celu napisałam innowację metodyczną z mojego przedmiotu dla jednej z klas. Utworzyłam grupę na Facebooku, aby łatwiej móc się komunikować z młodzieżą
W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Przed lekcją prowadzoną po angielsku zapoznaję młodzież z niezbędnym słownictwem dotyczącym surowców, sprzętu gastronomicznego, które będą używane podczas zajęć
W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Podaje młodzieży receptury w języku angielskim za pośrednictwem utworzonej grupy.
W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Na zajęciach z gotowania staram się mówić cały czas po angielsku omawiam proces technologiczny sporządzania danej potrawy, uwagi jakie mam do uczniów podczas ich pracy są również w języku angielskim jeżeli uczniowie mają pytania do mnie również pytają po angielsku
Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną. This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.