Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
An overview and key findings Svein Sjøberg and Camilla Schreiner
Advertisements

1 ICT in the assessment of speaking and writing Autorka: Małgorzata Rzeźnik Automatyczne ocenianie umiejętności pisania i mówienia.
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Informatyka w kształceniu zawodowym ICT in vocational training Kształcenie osób dorosłych w sposób użyteczny, ciekawy oraz odpowiadający potrzebom Making.
„PRZYSŁOWIA Z OBRAZKAMI”
Na początku I wieku za czasów Nerona, do końca III wieku n. e
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
European teens speak through the art. Europejscy nastolatkowie wypowiadają się poprzez sztukę.
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
PROGRAM COMENIUS.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Comenius: Mobilność kadry edukacyjnej Refesher Course in Practical, Creative Methodology for Overseas English Language Teachers OXFORD 2010.
BE MY GUEST: GO ON A UNIQUE EUROPEAN STUDENT TOUR Partnerski projekt wielostronny szkół w ramach programu Comenius.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Poznajemy pracę młynarza
GRUDZIEŃ 2013 ROK. 5 grudnia 2013 roku miała miejsce nasza pierwsza video konferencja.
MODULE B Prawa autorskie New Media Production Project This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning.
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Szkolenie językowe dla nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Konarach.
Lingwistyczne szlify czyli nauczyciele SIĘ uczą…..
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Mobilność szkolnej kadry nauczycieli w Książnicach Wielkich MALTA 18
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
International partner meetings in Piła, Poland Międzynarodowe spotkania partnerów w Pile, W Polsce Zabawka mojego Dziadka.
Mobilność kadry nauczycielskiej
Projekty unijne realizowane w Zespole Szkół nr 2 w Sanoku
Gra PowerPlayer jako narzędzie dydaktyczne
Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG)
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
IN THE SP4CE ERASMUS+ PROJECT
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
This project has been funded with support the European Commission
Partnerstwo strategiczne szkół w ramach programu Erasmus+
Ocena efektów kształcenia i ewaluacja gry PowerPlayer
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
MALTA 2016 ENGLISH LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY COURSE.
SP 28 LUBLIN „Otwieranie umysłów - Europa wspólny dom“ POWERSE 2016 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
Zapis prezentacji:

Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie Małgorzata Palonek Koordynator Projektu Numer: PL01-KA

“Fluency and English Language Development for Teachers” w szkole ETI (Executive Training Institute) na Malcie

Podczas dwutygodniowego kursu językowego :  Poznawałam słownictwo z różnych dziedzin życia  Przypominałam sobie reguły gramatyczne  Ćwiczyłam wymowę słów w języku angielskim  Doskonaliłam umiejętności słuchania  Tematyka zajęć była obszerna:  Kultura Malty  Zwyczaje Maltańczyków oraz Hiszpanów, Włochów, Polaków  Kulinaria różnych narodów  Równość płci  Atrakcje Malty  Kurs ukończyłam z sukcesem:

Popołudniami po zajęciach Poznawałam kulturę Malty

W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Podczas zajęć z pracowni gastronomicznej część zajęć prowadzę w języku angielskim. W tym celu napisałam innowację metodyczną z mojego przedmiotu dla jednej z klas. Utworzyłam grupę na Facebooku, aby łatwiej móc się komunikować z młodzieżą

W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Przed lekcją prowadzoną po angielsku zapoznaję młodzież z niezbędnym słownictwem dotyczącym surowców, sprzętu gastronomicznego, które będą używane podczas zajęć

W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Podaje młodzieży receptury w języku angielskim za pośrednictwem utworzonej grupy.

W jaki sposób wykorzystam nabyte umiejętności Na zajęciach z gotowania staram się mówić cały czas po angielsku  omawiam proces technologiczny sporządzania danej potrawy,  uwagi jakie mam do uczniów podczas ich pracy są również w języku angielskim  jeżeli uczniowie mają pytania do mnie również pytają po angielsku

 Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną.  This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.