OUTSOURCING CONTACT CENTER

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Advertisements

Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Materiał informacyjny Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Systemy: HRsys.pl, CRsys.pl, Portal pracowniczy programy rozwoju,
SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
Podział administracyjny Polski (18). Gmina powiat i województwo to jednostki podziału administracyjnego Polski. W gminach i powiatach władzę sprawuje.
„OPIEKA ZDROWOTNA w 2004 r. - przekształcenia i zmiany.” „OPIEKA ZDROWOTNA w 2004 r. - przekształcenia i zmiany.” Prywatyzacja usług anestezjologicznych.
Moja firma z pożyczką PO KL 6.2. Chcesz otworzyć własną firmę? Brak Ci środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Chcesz zdobyć wiedzę niezbędną.
Zbigniew Leszczyński Komendant Straży Miejskiej m. st. WARSZAWY.
Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych PLI CBD
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
1 Prezentacja firmy i oferty Contact Center sp. z o.o.
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Rozliczanie kosztów działalności pomocniczej
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Logo ośrodka KSU Regionalny Punkt Konsultacyjny KSU.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Logisys sp. z o.o. Ostatnia 1c Kraków KRS NIP REGON Kapitał zakładowy: ,00 zł © Logisys. Wszelkie prawa.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Underwriting – kierowanie na badania niezbędne do zawarcia umowy dla ubezpieczeń indywidualnych i grupowych Obowiązujące od 1 grudnia 2015 roku.
INFRASTRUKTURA SPORTOWA W LATACH OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
Internacjonalizacja dolnośląskich przedsiębiorstw.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Metodologia opracowywania powiatowej mapy zagrożeń oraz powiatowego programu poprawy bezpieczeństwa – warsztaty Wrocław, 28 października 2010 r. Projekt.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Zarządzanie systemami dystrybucji
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
Opiekunka środowiskowa Czas trwania nauki: 1 rok.
( 1 ( Miejska Karta Płatnicza dla Szczecina Wygoda i oszczędność Szczecin, Maj 2011.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Magdalena Garlińska Generator wniosków o dofinansowanie Program INNOCHEM.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
… rozstawienie domków przez firmę zewnętrzną „urządzanie” domków przez organizacje rozstrzygnięcie konkursu na.
„System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON”
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
System akredytacji AKSES
Sage Contact Manager Szkolenie Cennik.
Struktura kanałów marketingowych
Sprzedaż produktu lub usługi
ESOK to tylko moduł. Rola informatyki w efektywnym zarządzaniu
„MEN Mazowieckie e-Możliwości
Bezpłatne szkolenie komputerowe z certyfikatem ECDL Profile dla osób 25+ W projekcie mogą wziąć udział osoby, które zamieszkują jeden z następujących.
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Vortal - Co można sprzedać..
INFORMACJA GOSPODARCZA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
REKLAMA PAKIETOWA 24 H DOSTĘP TWOJEJ OFERTY
Portale Korporacyjne (Enterprise Portals)
Staż w dziale Utrzymania Ruchu
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
NASZE ATUTY.
Sprzedaż pakietów INFO
PROJEKTOWWANIE SIECI KOMPUTEROWYCH
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Centrum Powiadamiania Ratunkowego W Bydgoszczy
Zgłoszenie do konkursu
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
FIRMA ……………………………..…..
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Zapis prezentacji:

OUTSOURCING CONTACT CENTER Grupa Marketingowa TAI

Call center GM TAI Właściwe kreowanie wizerunku i działania rynkowe większości firm zależą od sprawnej komunikacji z klientem.

Centrala telefoniczna Moduł IVR - powitanie „Mam problem więc dzwonię …” „Witamy w … . W czym możemy Ci pomóc ?” Centrala telefoniczna Call Center Klienci INFOLINIA Klienci

Moduł IVR - rozpoznanie Zebranie informacji o rozmowie i kliencie Znalezienie informacji w bazie wiedzy System CC System bazodanowy Centrala telefoniczna Konsultanci

ACD – wybór i kolejkowanie połączeń Automatyczne połączenie do wolnych agentów Równomierny podział połączeń i czas oczekiwania klienta na połączenie System ACD Status systemu Centrala telefoniczna 6, 7 Konsultanci

Proces obsługi połączenia Powitanie w module zapowiedzi IVR Wybór odpowiedniego konsultanta Prezentacja informacji o dzwoniącej osobie Konsultant może wykorzystać skrypty rozmów i bazę wiedzy do kompetentnej obsługi Dokładne raportowanie kontaktów Rejestrowanie rozmów

Zalety systemu CC GM TAI Możliwość uruchomienia różnych struktur IVR w zależności od pory dnia, daty, godziny, numeru Automatyczne rozpoznanie dzwoniącego na podstawie numeru Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami bazodanowymi Możliwość dynamicznego generowania zapowiedzi

Dla Twojej firmy infolinia to: przejęcie przez konsultanta wstępnej fazy kontaktu - bez angażowania konkretnych osób w firmie udzielanie i zbieranie informacji - wiesz kto i czym jest zainteresowany diagnozowanie problemów klientów

Dla Twojej firmy infolinia to: precyzyjny dostęp do wszystkich rejestrowanych zdarzeń i precyzyjna dywersyfikacja informacji - raportowanie wszystkich zapytań czy zastrzeżeń klientów oraz wszelkich podjętych z nimi kontaktów zwrotnych do odpowiednich działów firmy

Dla Twojej firmy infolinia to: analiza natężenia ruchu na infolinii – wraz z możliwością modyfikacji liczby stanowisk czy godzin pracy konsultantów możliwość rejestracji wszystkich połączeń i wiadomości oraz ich transferu pod wskazane numery

Oferujemy następujące sekwencje numeryczne: numery telefonów stacjonarnych o łatwym do zapamiętania układzie cyfr np. 855-55-58 skrócone numery pięciocyfrowe typ 1-94-77 linie bezpłatne 0-800 linie ulgowe 0-801 linie firmowe 0-804 linie specjalne 0-300, 0-400

Call center TAI Sp. z o.o. to: Kompleksowa kontrola nad procesami obsługi klienta Wzrost satysfakcji klienta Obniżenie kosztów obsługi klienta Kreowanie i wzmacnianie jednolitego wizerunku firmy Nowe obszary usług

Dotychczas zaufali nam m.in.: Unizeto Technologies - infolinia informacyjna Novell Polska - infolinia zgłoszeniowa typu help desk Asseco Polska – infolinia zgłoszeniowa Ecolines Polska - infolinia informacyjno-zgłoszeniowa PFRON - infolinia informacyjna Suzuki Motor Poland - infolinia informacyjna

Doradca ds. Kluczowych Klientów Kontakt handlowy: Andrzej Kuczer Doradca ds. Kluczowych Klientów tel: +48 22 612 12 60 wew. 125 gsm: + 48 793 291 49 + 48 691 868 553 e-mail.: akuczer@tai.pl Oddział Mazowiecki ul. Łukowska 46 04-133 Warszawa  

Kontakt do naszych oddziałów: Oddział Mazowiecki – Centrala ul. Łukowska 46 04-133 Warszawa tel: (0-22) 612-08-86 e-mail: taiwa@tai.pl Oddział Wielkopolski Centrum Usług Call Center ul. Nowowiejskiego 25/12 61-730 Poznań tel. (0-61) 859-07-68, 859-07-72 e-mail: taicc@tai.pl Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a 50-237 Wrocław tel./fax (0-71) 321-80-30 e-mail: taiwr@tai.pl   Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a 20-052 Lublin tel./fax (0-81) 741-28-75 e-mail: tailb@tai.pl Oddział Łódzki ul. Wschodnia 54 90-263 Łódź tel./fax (0-42) 639-75-25 e-mail: taild@tai.pl Oddział Małopolski ul. Bobrowskiego 11 31-552 Kraków tel./fax (0-12) 414-00-49 e-mail: taikr@tai.pl Oddział Śląski ul. Sikorskiego 14 40-282 Katowice tel./fax (0-32) 256-38-05 e-mail: taikt@tai.pl