OUTSOURCING CONTACT CENTER Grupa Marketingowa TAI
Call center GM TAI Właściwe kreowanie wizerunku i działania rynkowe większości firm zależą od sprawnej komunikacji z klientem.
Centrala telefoniczna Moduł IVR - powitanie „Mam problem więc dzwonię …” „Witamy w … . W czym możemy Ci pomóc ?” Centrala telefoniczna Call Center Klienci INFOLINIA Klienci
Moduł IVR - rozpoznanie Zebranie informacji o rozmowie i kliencie Znalezienie informacji w bazie wiedzy System CC System bazodanowy Centrala telefoniczna Konsultanci
ACD – wybór i kolejkowanie połączeń Automatyczne połączenie do wolnych agentów Równomierny podział połączeń i czas oczekiwania klienta na połączenie System ACD Status systemu Centrala telefoniczna 6, 7 Konsultanci
Proces obsługi połączenia Powitanie w module zapowiedzi IVR Wybór odpowiedniego konsultanta Prezentacja informacji o dzwoniącej osobie Konsultant może wykorzystać skrypty rozmów i bazę wiedzy do kompetentnej obsługi Dokładne raportowanie kontaktów Rejestrowanie rozmów
Zalety systemu CC GM TAI Możliwość uruchomienia różnych struktur IVR w zależności od pory dnia, daty, godziny, numeru Automatyczne rozpoznanie dzwoniącego na podstawie numeru Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami bazodanowymi Możliwość dynamicznego generowania zapowiedzi
Dla Twojej firmy infolinia to: przejęcie przez konsultanta wstępnej fazy kontaktu - bez angażowania konkretnych osób w firmie udzielanie i zbieranie informacji - wiesz kto i czym jest zainteresowany diagnozowanie problemów klientów
Dla Twojej firmy infolinia to: precyzyjny dostęp do wszystkich rejestrowanych zdarzeń i precyzyjna dywersyfikacja informacji - raportowanie wszystkich zapytań czy zastrzeżeń klientów oraz wszelkich podjętych z nimi kontaktów zwrotnych do odpowiednich działów firmy
Dla Twojej firmy infolinia to: analiza natężenia ruchu na infolinii – wraz z możliwością modyfikacji liczby stanowisk czy godzin pracy konsultantów możliwość rejestracji wszystkich połączeń i wiadomości oraz ich transferu pod wskazane numery
Oferujemy następujące sekwencje numeryczne: numery telefonów stacjonarnych o łatwym do zapamiętania układzie cyfr np. 855-55-58 skrócone numery pięciocyfrowe typ 1-94-77 linie bezpłatne 0-800 linie ulgowe 0-801 linie firmowe 0-804 linie specjalne 0-300, 0-400
Call center TAI Sp. z o.o. to: Kompleksowa kontrola nad procesami obsługi klienta Wzrost satysfakcji klienta Obniżenie kosztów obsługi klienta Kreowanie i wzmacnianie jednolitego wizerunku firmy Nowe obszary usług
Dotychczas zaufali nam m.in.: Unizeto Technologies - infolinia informacyjna Novell Polska - infolinia zgłoszeniowa typu help desk Asseco Polska – infolinia zgłoszeniowa Ecolines Polska - infolinia informacyjno-zgłoszeniowa PFRON - infolinia informacyjna Suzuki Motor Poland - infolinia informacyjna
Doradca ds. Kluczowych Klientów Kontakt handlowy: Andrzej Kuczer Doradca ds. Kluczowych Klientów tel: +48 22 612 12 60 wew. 125 gsm: + 48 793 291 49 + 48 691 868 553 e-mail.: akuczer@tai.pl Oddział Mazowiecki ul. Łukowska 46 04-133 Warszawa
Kontakt do naszych oddziałów: Oddział Mazowiecki – Centrala ul. Łukowska 46 04-133 Warszawa tel: (0-22) 612-08-86 e-mail: taiwa@tai.pl Oddział Wielkopolski Centrum Usług Call Center ul. Nowowiejskiego 25/12 61-730 Poznań tel. (0-61) 859-07-68, 859-07-72 e-mail: taicc@tai.pl Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a 50-237 Wrocław tel./fax (0-71) 321-80-30 e-mail: taiwr@tai.pl Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a 20-052 Lublin tel./fax (0-81) 741-28-75 e-mail: tailb@tai.pl Oddział Łódzki ul. Wschodnia 54 90-263 Łódź tel./fax (0-42) 639-75-25 e-mail: taild@tai.pl Oddział Małopolski ul. Bobrowskiego 11 31-552 Kraków tel./fax (0-12) 414-00-49 e-mail: taikr@tai.pl Oddział Śląski ul. Sikorskiego 14 40-282 Katowice tel./fax (0-32) 256-38-05 e-mail: taikt@tai.pl