DZIAŁANIA ANIMACYJNE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt systemowy „Człowiek najlepsza inwestycja – jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy” Projekt współfinansowany.
Advertisements

Znakowanie tablic informacyjnych,
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Projekt Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego woj. śląskiego Rybnik 27 czerwca 2013.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Lokalna Strategia Rozwoju Obszarów Rybackich LGR Obra - Warta
Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania Prezentacja funkcjonowania Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania w II schemacie Pilotażowego Programu.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Demokratyczna Unia Kobiet Klub Wrocławski od 1 września 2009r do 31 grudnia 2009r realizuje projekt Lokalni liderzy aktywizacji zawodowej gminy Udanin.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
1 Działalność i cele LGD Dorzecze –Wisły oraz realizacja Lokalnej Strategii Rozwoju Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
„Trzymaj Formę!” - dofinansowanie projektów -
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
Kluczowe zagadnienia związane z wyborem LGD do realizacji LSR Łukasz Tomczak ,Rzeszów.
Sprawozdanie z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Grupa robocza ds. KSOW Warszawa, r. „Europejski.
Kętrzyn Walne Zebranie Członków Lokalnej Grupy Działania „Barcja”
Informacja o Funduszach Europejskich w Wielkopolsce 29 czerwca 2015 r.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz
Celem głównym projektu było: Zwiększenie skuteczności działań podejmowanych przez PUP w Świeciu na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, zamieszkujących.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „CHATA KOCIEWIA” 2015 R. Wyniki badania ankietowego mieszkańców obszaru LGD „Chata Kociewia” Diagnoza stanu obecnego.
Projekty ogólnomiejskie: realizowane i planowane do realizacji Katowice,
Lokalna Grupa Działania „Zielone Bieszczady”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
1Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Sprawozdanie za 2014 r. z realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Usługi Sieci Punktów.
Spotkanie konsultacyjne. Czym jest budżet obywatelski ? Budżet obywatelski - proces, który umożliwia mieszkańcom dyskusję oraz bezpośredni wpływ na decyzje.
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
Procedury udzielania dotacji przez organizacje grantodawcze dla lokalnych inicjatyw Irena Krukowska - Szopa.
Janusz Wiśniewski Animator w Regionalnym Ośrodku EFS w Toruniu i Włocławku.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Lokalna Grupa Działania Rozwój przedsiębiorczości przygotowała: Patrycja Butlewska.
1. Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego w 2011 roku na terenie Dolnego Śląska.
Księgi wizualizacji znaku PROW
Lokalna Strategia Rozwoju jako źródło funduszy wspierających włączenie społeczne na przykładzie Torunia Miejskie LGD.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Lokalna Grupa Działania Dorzecze Bobrzy
Rozwój Lokalny Kierowany Przez Społeczność
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
ELEMENTY PODLEGAJĄCE MONITORINGOWI W RAMACH ZAPISÓW LSR
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Konkurs „Przyjaciel ekonomii społecznej 2017”.
Seminarium informacyjne Koncepcja wdrażania przedsięwzięcia 1. 1
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo Izerskie”
Podejście Leader w latach :
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Warsztat refleksyjny Kluczbork r.
Zapis prezentacji:

DZIAŁANIA ANIMACYJNE

Konkurs „Aktywne Sołectwo” w 2017 r. została przeprowadzona II edycja konkursu (I edycja miała miejsce w 2014 r.) odbiorcami projektu są sołectwa z obszaru działania LGD dofinansowanie z KSOW w wysokości 13 500 zł (przeznaczone na nagrody) – po raz pierwszy w konkursie nagrodzono 9 laureatów (6 sołectw z gminy Wejherowo, 3 sołectwa z gminy Gniewino)

Konkurs „Aktywne Sołectwo” Realizacja Konkursu „Aktywne Sołectwo” ma na celu: pobudzenie aktywności lokalnego społeczeństwa do działania na rzecz sołectwa zwiększenie identyfikowalności mieszkańców z sołectwem pobudzenie sołtysów oraz lokalnych liderów do zwiększenia pomysłowości w kwestii aktywizacji społeczeństwa lokalnego zachęcenie sołtysów i lokalnych liderów do aplikowania w przyszłości o większe środki z innych źródeł zachęcenie mieszkańców sołectw do tworzenia partnerstw na rzecz realizacji projektów

Konkurs „Aktywne Sołectwo” W ramach konkursu zostały zorganizowane: spotkanie informacyjne z przedstawicielami sołectw w Sali Kinowej w Gniewinie (28 czerwca 2017 r.) Gala Rozstrzygnięcia Konkursu w Domu Sołeckim w Rybnie (8 sierpnia 2017 r.)

Zostało wypełnionych 14 ankiet. Działania aktywizacyjne - ANKIETA Podczas spotkań przedstawiciele sołectw zostali poproszeni o wypełnienie ankiet dotyczących działań aktywizacyjnych podejmowanych przez Stowarzyszenie Bursztynowy Pasaż. Zostało wypełnionych 14 ankiet.

ANKIETA 1. Jaka forma aktywizacji mieszkańców sołectw na terenie LGD powinna być realizowana przez Stowarzyszenie Bursztynowy Pasaż?

ANKIETA 2. Co według Ciebie jest ważniejsze w lokalnej aktywizacji społeczności obszaru działania Stowarzyszenia Bursztynowy Pasaż?

ANKIETA 3. Jakie formy reklamy powinno stosować Stowarzyszenie w celu promocji swojego obszaru działania?

ANKIETA 4. Czy słyszałeś / słyszałaś o Stowarzyszeniu Bursztynowy Pasaż przed otrzymaniem zaproszenia na dzisiejsze spotkanie?

ANKIETA … TAK (napisz skąd dowiedziałeś się o funkcjonowaniu LGD):

Zostało wypełnionych 14 ankiet. Ocena spotkań informacyjnych- ANKIETA 1 Podczas spotkania 24.02.2017 dot. rozwoju działalności gospodarczej w Gniewino, potencjalni beneficjenci zostali poproszeni o wypełnienie ankiet oceniającej jakość przygotowania i przeprowadzenia spotkania. Zostało wypełnionych 14 ankiet.

ANKIETA 1 Formy powiadomienia o spotkaniu informacyjnym: reklama na łamach tygodnika „Gryf Wejherowski” ogłoszenia na stronach internetowych oraz na funpage’u na Facebook’u maile wysłane do osób deklarujących zainteresowanie projektem,

ANKIETA 1 1 osoba – raczej nie, 1 osoba – nie wiem, 3 osoby – tak, 8 osób – zdecydowanie tak

ANKIETA 1 1 osoba – tak, 12 osób – zdecydowanie tak

Zostały wypełnione 23 ankiety. Ocena spotkań informacyjnych- ANKIETA 2 Podczas spotkania 11.04.2017 dot. Podejmowania działalności gospodarczej w Bolszewie, potencjalni beneficjenci zostali poproszeni o wypełnienie ankiet oceniającej jakość przygotowania i przeprowadzenia spotkania. Zostały wypełnione 23 ankiety.

ANKIETA 2 Formy powiadomienia o spotkaniu informacyjnym: reklama na łamach tygodnika „Gryf Wejherowski” ogłoszenia na stronach internetowych oraz na funpage’u na Facebook’u maile wysłane do osób deklarujących zainteresowanie projektem współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Wejherowie, Gminnymi Ośrodkami Pomocy Społecznej, Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Wejherowie, Związkiem Pracodawców: Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Wejherowie druk plakatów promocyjnych i dystrybucja na obszarze działania LGD druk ogłoszenia w biuletynach gminnych gmin Gniewino i Wejherowo wywiady w telewizji ttm i na antenie radia Norda Fm

ANKIETA 2 1 osoba – raczej nie, 2 osoby – nie wiem, 4osoby – tak, 16 osób – zdecydowanie tak

ANKIETA 2 1 osoba – nie wiem, 3 osoby – tak, 19 osób – zdecydowanie tak

EFEKTY 14 30 14 (na 20) 18 (na 11) SPOTKANIA INFORMACYJNE 24.02.2017 Gniewino 11.04.2017 Bolszewo rozwój działalności gospodarczej podjęcie działalności gospodarczej Ilość uczestników spotkania 14 30 Ilość wniosków 14 (na 20) 18 (na 11)

Promocja LGD INTERNET www.bursztynowypasaz.pl www.facebook.com/bursztynowypasaz/ artykuły na www.gniewino.pl i www.ugwejherowo.pl artykuły na portalach www.nadmorski24.pl www.telewizjattm.pl oraz na funpage’ach tych portali na Facebook’u

Promocja LGD MEDIA LOKALNE artykuły sponsorowane w Gryfie Wejherowskim artykuły na łamach biuletynów gminnych wywiady na antenie Radia NordaFM i Telewizji TTM

Promocja LGD MATERIAŁY PROMOCYJNE kubki i gry planszowe długopisy i teczki reklamowe (edycja 2017) plakaty reklamowe

Promocja LGD WSPÓŁPRACA Z INNYMI ORGANIZACJAMI Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie Gminne Ośrodki Pomocy Społecznej Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Wejherowie Związek Pracodawców: Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Wejherowie

Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych Na podstawie informacji z ANKIET 2. Skąd dowiedziałeś się o naborze wniosków w LGD?

Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych Na podstawie informacji z ANKIET 12. Czy słyszałeś/aś o Stowarzyszeniu przed przystąpieniem do naboru?

Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych Na podstawie informacji z ANKIET … TAK (pytanie otwarte)

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 1. Strona główna – 29 629 odsłon wygenerowanych przez 3 806 unikalnych użytkowników wyjścia ze strony – 6,37%

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 2. Harmonogram planowanych naborów – 865 odsłon wygenerowanych przez 490 unikalnych użytkowników 3. Wzory wniosków – 593 odsłon wygenerowanych przez 291 unikalnych użytkowników

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 4. Lokalna strategia rozwoju – 582 odsłon wygenerowanych przez 376 unikalnych użytkowników 5. Nabór 1/2017 – 507 odsłon wygenerowanych przez 362 unikalnych użytkowników

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 6. Lokalne kryteria wyboru – 449 odsłon wygenerowanych przez 280 unikalnych użytkowników 7. Rozwój mikro i małych firm – 397 odsłon wygenerowanych przez 296 unikalnych użytkowników

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 8. Nabór 4/2017 – 392 odsłon wygenerowanych przez 280 unikalnych użytkowników 9. Środki na podjęcia działalności gosp. – 371 odsłon wygenerowanych przez 248 unikalnych użytkowników

www.bursztynowypasaz.pl Największe zainteresowanie w 2017 r.: 10. Kontakt – 362 odsłon wygenerowanych przez 301 unikalnych użytkowników

www.bursztynowypasaz.pl Konieczność wprowadzenia zmian: Wg nowych wytycznych Księgi wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020 obowiązującej od 1 września 2017 r. strony internetowe LGD-ów powinny być oznaczone sloganem i znakami Unii Europejskiej, przy czym „informacje te powinny zajmować przynajmniej 25% powierzchni strony (widocznej na ekranie bezpośrednio po wejściu użytkownika na stronę / podstronę bez konieczności przewijania w dół)”.

www.facebook.com/bursztynowypasaz/ kontakt z odbiorcami indywidualnymi promocja produktów skierowanych do sektora mikro i małych firm oraz osób indywidualnych, zainteresowanych ewentualnym podjęciem działalności gospodarczej (spotkania informacyjne dla potencjalnych beneficjentów, konkursy 1/2017 i 4/2017, ważne wydarzenia i fakty związane z realizacją projektów i funkcjonowaniem Stowarzyszenia) promocja projektów aktywizujących lokalne społeczeństwo (Konkurs „Aktywne Sołectwo”) nie promujemy naborów skierowanych do Jednostek Samorządu Terytorialnego

www.facebook.com/bursztynowypasaz/ Próba nawiązania interakcji z odbiorcą poprzez zaproszenie do zabawy. Zasięg posta: 180 osób Udział w zabawie: 0 osób

www.facebook.com/bursztynowypasaz/ Próba nawiązania interakcji z odbiorcą poprzez zaproszenie do zabawy. Zasięg posta: 204 osób Udział w zabawie: 2 osób Wskazano: - warsztaty - imprezy plenerowe

KOSZTY SPOTKANIA INFORMACYJNE W planie działania do 2018 r. – 7 500,00 zł Zrealizowano / wydano w 2017 r.– 1 897,50 zł (koszt obejmuje catering, druk zogłoszenia w Gryfie Wejherowskim, druk plakatów informacyjnych, nie obejmuje wynajmu sal konferencyjnych, cateringu i wynajmu sal na realizację projektu „Aktywne Sołectwo”) PROMOCJA Zrealizowano / wydano w 2017 r. – 1 499,98 (koszt obejmuje ogłoszenia w Gryfie Wejherowskim, nie obejmuje: promocji w internecie i biuletynach gminnych)

KOSZTY 2017 AKTYWIZACJA W planie działania do 2018 r. – 6 000,00 zł Zrealizowano / wydano w 2017 r. z budżetu LGD – 2 011,40 zł (koszt obejmuje catering i wynajem sal na realizację projektu „Aktywne Sołectwo”, nie obejmuje nagród w konkursie)

Justyna Wiszniewska Specjalista ds. promocji i współpracy Dziękuję za uwagę ;-) Justyna Wiszniewska Specjalista ds. promocji i współpracy