Projekty zrealizowane
W ramach projektu między innymi: • Przygotowywaliśmy gry planszowe inspirowane wierszami poety, zorganizowaliśmy wystawę tych gier podczas imprezy „Planszówki na Narodowym” na Stadnionie PGE Narodowym • Zorganizowaliśmy wystawę objazdową o Ludwiku Jerzym Kernie • Zorganizowaliśmy wystawę prac plastycznych uczestników projektu w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy • Wydaliśmy audiobook „To zrozumie nawet dorosły” z wierszami Ludwika Jerzego Kerna, nagranymi przez wszystkich uczestników projektu. • Zorganizowaliśmy festyn w Warszawskim Ogrodzie Zoologicznym podsumowujący całe przedsięwzięcie. Odbyła się gra miejska, podczas której „punktowymi” byli gimnazjaliści, a młodsi uczestnicy projektu w mieszanych patrolach rozwiązywali zadania związane z twórczością Kerna. • Jesteśmy w trakcie wydawania matematycznych zbiorów zadań. Pierwszy ułożyli gimnazjaliści, a zilustrowali uczniowie klasy 2a z SP nr 16, drugi jest wspólnym dziełem klasy 4b z SP nr 358 oraz 3s z SP nr 16
Projekt ten uzyskał odznakę jakości
Projekty w tracie realizacji...
Wspólny projekt z klasą 2d z IX LO im. Hoffmanowej, prowadzoną przez p Wspólny projekt z klasą 2d z IX LO im. Hoffmanowej, prowadzoną przez p.Mędrzycką Główne cele projektu: poznanie się uczniów o podobnych zainteresowaniu, popularyzacja matematyki poszukiwanie konkstrukcji klasycznych w architekturze gotyckiej Jak rysować architekturę? - zajęcia ze studentami architektury PW zwiedzanie zamku w Malborku, zebranie zdjęć maswerków Zamku Wysokiego odtworzenie kształtu maswerków za pomocą konstrukcji klasycznej lekcja historii Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, kalendarz z konstukcjami, które powstały podczas projektu.
Zajęcia z rysunku prowadził absolwent Twardej Obecnie student architektury.
Projekt we wspólpracy ze szkołą w Czechach. Główne cele projektu: - pokazanie uczniom, że jesteśmy częścią jednej europejskiej wspólnoty, - motywowanie ich do znalezienia nowych przyjaciół - zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego, - poprawę umiejętności językowych i kompetencji - korzystanie z Internetu, poczty, podwójnej przestrzeni - wzbogacanie wiedzy matematycznej, jak równiez chemicznej i przyrodniczej - motywoanie do wyszukiwania ciekawych informacji i dzielenie się nimi - popularyzacja matematyki Krok 1: Uczniowie biorą udział w różnych działaniach projektowych. Krok 2: zachęcaj uczniów do poznania z innych krajów - oglądania filmów, zdjęć i prezentacji. Krok 3: Udostępnianie dzieł e-mailem i Twinspace. Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, Mural na korytarzu szkolnym nawiązujacy do tematyki projektu
Cele: - poznanie historii Gniezna, Warszawy, Krakowa i Wrocławia, - nauka planowania wycieczki edukacyjnej, - praca z mapą. Wstępny plan - tworzymy grupę międzyszkolną, która zostanie podzielona wg klucza: z każdej szkoły równa liczba uczniów wchodzi w skład mniejszej grupy np. 3+3+3, liderzy są odpowiedzialni za prace międzyszkolnych grup; - nauczyciel z matematyki z Warszawy odpowiada za zadania związane z tym przedmiotem, nauczyciel wf z Inowrocławia za zadania przyrodnicze i sportowe, nauczyciel historii z Kątów Wrocławskich za działania historyczne i kulturalne - projekt rozpocznie się we październiku a zakończy w kwietniu - w grupach międzyszkolnych uczniowie będą wspólnie organizować wycieczkę do Krakowa z miejsc w których mieszkają. Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, wyjazd wszystkich do Krakowa