Projekty zrealizowane

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Advertisements

Edukacja przede wszystkim Edukacja przede wszystkim Baza szkolna Wysokie wyniki nauczania = Przyjazna atmosfera pracy i nauki Wysokie wyniki nauczania.
Ul. Harcerska Komorno Tel
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Tryb.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Ul. Standego Łódź tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Standego Łódź tel
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
LEKCJA BIBLIOTECZNA DLA NAJM Ł ODSZYCH pt. „WIOSNA”
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
JAK ROZWIJAĆ TWÓRCZE MYŚLENIE U UCZNIÓW? Szkoła Podstawowa, a Gimnazjum – Twórcze myślenie na lekcjach matematyki. Moje własne przemyślenia i spostrzeżenia.
Mój mikroregion w makro-Europie. Europejczyk w zrestrukturyzowanej przestrzeni
PLANOWANE INWESTYCJE W EDUKACJI FINANSOWANE Z FUNDUSZY UNIJNYCH Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich Milicz, r.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Aktywny RODZIC.
Co to jest spacer edukacyjny?
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ucz i ucz się z TIK!.
Stowarzyszenie Mieszkańców Dąbrowy „DĄB” Dąbrowa Nowogardzka
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
Zajęcia z języka angielskiego w Przedszkolu Miejskim nr 4
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„CZYSTO, ŁADNIE WOKÓŁ NAS”
Świetlica.
„MŁODY OBYWATEL”.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Dane przedsiĘbiorstwa
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Aktywny RODZIC.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Projekty zrealizowane

W ramach projektu między innymi:  • Przygotowywaliśmy gry planszowe inspirowane wierszami poety, zorganizowaliśmy wystawę tych gier podczas imprezy „Planszówki na Narodowym” na Stadnionie PGE Narodowym • Zorganizowaliśmy wystawę objazdową o Ludwiku Jerzym Kernie • Zorganizowaliśmy wystawę prac plastycznych uczestników projektu w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy  • Wydaliśmy audiobook „To zrozumie nawet dorosły” z wierszami Ludwika Jerzego Kerna, nagranymi przez wszystkich uczestników projektu. • Zorganizowaliśmy festyn w Warszawskim Ogrodzie Zoologicznym podsumowujący całe przedsięwzięcie. Odbyła się gra miejska, podczas której „punktowymi” byli gimnazjaliści, a młodsi uczestnicy projektu w mieszanych patrolach rozwiązywali zadania związane z twórczością Kerna.  • Jesteśmy w trakcie wydawania matematycznych zbiorów zadań. Pierwszy ułożyli gimnazjaliści, a zilustrowali uczniowie klasy 2a z SP nr 16, drugi jest wspólnym dziełem klasy 4b z SP nr 358 oraz 3s z SP nr 16

Projekt ten uzyskał odznakę jakości

Projekty w tracie realizacji...

Wspólny projekt z klasą 2d z IX LO im. Hoffmanowej, prowadzoną przez p Wspólny projekt z klasą 2d z IX LO im. Hoffmanowej, prowadzoną przez p.Mędrzycką Główne cele projektu: poznanie się uczniów o podobnych zainteresowaniu, popularyzacja matematyki poszukiwanie konkstrukcji klasycznych w architekturze gotyckiej Jak rysować architekturę? - zajęcia ze studentami architektury PW zwiedzanie zamku w Malborku, zebranie zdjęć maswerków Zamku Wysokiego odtworzenie kształtu maswerków za pomocą konstrukcji klasycznej lekcja historii Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, kalendarz z konstukcjami, które powstały podczas projektu.

Zajęcia z rysunku prowadził absolwent Twardej  Obecnie student architektury.

Projekt we wspólpracy ze szkołą w Czechach. Główne cele projektu: - pokazanie uczniom, że jesteśmy częścią jednej europejskiej wspólnoty, - motywowanie ich do znalezienia nowych przyjaciół - zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego, - poprawę umiejętności językowych i kompetencji - korzystanie z Internetu, poczty, podwójnej przestrzeni - wzbogacanie wiedzy matematycznej, jak równiez chemicznej i przyrodniczej - motywoanie do wyszukiwania ciekawych informacji i dzielenie się nimi - popularyzacja matematyki Krok 1: Uczniowie biorą udział w różnych działaniach projektowych. Krok 2: zachęcaj uczniów do poznania z innych krajów - oglądania filmów, zdjęć i prezentacji. Krok 3: Udostępnianie dzieł e-mailem i Twinspace. Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, Mural na korytarzu szkolnym nawiązujacy do tematyki projektu

Cele: - poznanie historii Gniezna, Warszawy, Krakowa i Wrocławia, - nauka planowania wycieczki edukacyjnej, - praca z mapą. Wstępny plan - tworzymy grupę międzyszkolną, która zostanie podzielona wg klucza: z każdej szkoły równa liczba uczniów wchodzi w skład mniejszej grupy np. 3+3+3, liderzy są odpowiedzialni za prace międzyszkolnych grup; - nauczyciel z matematyki z Warszawy odpowiada za zadania związane z tym przedmiotem, nauczyciel wf z Inowrocławia za zadania przyrodnicze i sportowe, nauczyciel historii z Kątów Wrocławskich za działania historyczne i kulturalne  - projekt rozpocznie się we październiku a zakończy w kwietniu - w grupach międzyszkolnych uczniowie będą wspólnie organizować wycieczkę do Krakowa z miejsc w których mieszkają. Efekt finalny: prezentacja przebiegu projektu przedstawiona na forum klasy, szkoły, wyjazd wszystkich do Krakowa