Multimedia w reklamie i edukacji
Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. : Czym są multimedia? Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. : tekst dźwięk grafika animacja wideo
Geneza terminu „multimedia” W 1965 termin multi-media został użyty do określenia Exploding Plastic Inevitable, przedstawienia Andiego Warhola, które było połączeniem muzyki rockowej, kina, eksperymentalnego oświetlenia i performance’u. Dopiero w latach 90 termin ten nabrał właściwego znaczenia.
Zastosowania multimediów w reklamie Reklama powinna przede wszystkim przykuwać uwagę widzów, słuchaczy lub czytelników, dlatego też musi wykorzystywać wszelkiego rodzaju nowoczesne elementy techniki i technologii: obrazy, dźwięki, interakcję, które będą wpływały na rozbudzenie zmysłów osób ją oglądających, słuchających albo czytających.
Zastosowania w reklamie cd. billboardy telewizja plakaty
Multimedia w edukacji Wykorzystuje się je na zajęciach lekcyjnych głównie na przedmiotach informatycznych ,jednak biorąc pod uwagę postępy technologiczne z multimediów korzysta się na coraz większej liczbie zajęć np. na języku polskim, czy matematyce.
Dziękuję za uwagę
Wykorzystane źródła http://www.muzycznykonstancin.pl/zastosowanie-multimediow-w-reklamie/ http://www.pixabay.com/