Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
PODJĘŁYŚMY SIĘ ZADANIA PRZEPROWADZENIA DEBATY NA TEMAT:
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Ryszard Solski, Sigma International
badania rynku turystycznego
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Anna Gluba Katarzyna Ruszkowska Maciej Szatanek
Reklama prasowa.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
TOPOLOGIA SIECI LAN.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Kryteria grupowania stanowisk pracy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Budowa Komputera Co powinieneś znać !.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Profesjonalizacja branży eventowej
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Interactive Marketing Partner marketing
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
TRANSPORT A EKOLOGIA.
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Akcja Promocyjna Zdrowe Lubuskie Konferencja prasowa 31 marca 2011 r.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Technik Organizacji Reklamy
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
Oferta działań ambientowych
Reklama społeczna Co to jest?.
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Przemysł poligraficzny (Dla Bartes125 z zadane.pl – blackshooter)
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Struktura systemu operacyjnego
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Nasza szkoła to: Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela w Poznaniu.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Reklama akustyczna
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Reklama ambientowa Czyli najmniej standardowa forma reklamy.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Zapis prezentacji:

Reklama ambientowa

Czym jest AMBIENT? Do reklam ambientowych zalicza się wszelkie niestandardowe formy reklamowania produktów. Ambient jest realizowany na specjalne zamówienie klienta pod konkretny produkt i grupę docelową. Akcje te nie są powielane, ze względu na swój indywidualny charakter. Zazwyczaj ambient umieszcza się na środkach komunikacji miejskiej, na przystankach oraz w przestrzeni miejskiej.

McDonald i ambient z wiaty przystankowej. Reklama miała na celu rozpowszechnienie akcji w fast foodzie z darmową kawą. Z dnia na dzień widać ubytek w wiacie, przypominający o końcu akcji. Rimmel “Quick dry”. Celem jest ukazanie niezwykłej właściwości lakieru jaką jest szybkość wysychania.

Zalety i wady reklamy ambientowej. +Niestandardowa reklama osiąga coraz większej popularności, gdyż w dzisiejszych czasach ludzie już się przyzwyczaili do reklamy zwykłej. +Skupia się na wywołaniu zupełnie innych emocji i reakcji u odbiorcy niż zwykła reklama. +Nastawiona na interakcję z odbiorcami. +Nie musi być niezwykle droga, czasem najlepszym rozwiązaniem jest prostota tej reklamy. -Minusem takiej reklamy jest niezwykle ciężkie oszacowanie skuteczności danej akcji. -Wymaga wysokiej kreatywności i znajomości grupy docelowej. -Nie jest powtarzalna, mały zasięg oddziałowywania.

53&v=H6NWTJyWHqc

Co wyróżnia ambient od zwykłej reklamy? Ambient ma na celu wywołanie silnych emocji u odbiorcy - szok, zdziwienie, śmiech, strach. Ten sposób dotarcia do potencjalnych klientów, powoduje, że jest ona o wiele skuteczniejsza od reklam audiowizualnych czy prasowych. Społeczeństwo na co dzień spotyka “setki” takich reklam, ambient więc zostanie lepiej zapamiętany i odebrany. Co ponadto? Ambient jest częścią przestrzeni publicznej, a przez swoją formę zwraca większą uwagę niż np. bilbordy. Ambient może mieć również formę pewnego typu performance, w którym bierzemy udział świadomie lub przypadkiem. Takie performance często przyjmują formę akcji ulicznych. Są one odpowiednio nakręcone i rozprzestrzenione wirusowo przez społeczeństwo w sieci.

Kontrowersje 36.6 Polkomtel w ramach marketingu partyzanckiego doprowadził do pojawienia się wlepek reklamowych na ścianach budynków w dużych miastach. W Łodzi spowodowało to reakcję grupy mieszkańców, których zdaniem były to działania zaśmiecające miasto. Odkleili oni część wlepek, a w pustych miejscach w komiksowych dymkach umieścili nieprzychylne dla marki hasła. Zebrane wlepki zostały w ramach protestu naklejone przy wejściu do salonu Polkomtelu przy ul. Piotrkowskiej.

Dziękuję za uwagę :) Katarzyna Leputa