REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Media, Internet, społeczeństwo
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Katedra Marketingu Usług
OFERTA SPONSORSKA TVP KIELCE
OFERTA SPONSORSKA TVP KIELCE
OFERTA SPONSORSKA TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja jako element marketingu mix
Reklama prasowa.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Zostań detektywem reklamy
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Opis serwisu: Statystyki:
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
ROLA MEDIÓW W ŻYCIU CZŁOWIEKA I UMIEJĘTNOŚĆ KRYTYCZNEGO ICH ODBIORU
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
Zastosowanie w firmach Portale internetowe i intranetowe.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Ewolucja roli tekstu i obrazu
ZŁUDZENIE OPTYCZNE PRZEZ 5 SEKUND SKONCENTRUJ WZROK NA OBRAZKU
-wyszukiwanie informacji.
Strategia Promocji.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
PROCESY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ – MODELE ORAZ FORMY KOMUNIKACJI
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Monopol oferenta Założenia modelu:
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
ZKM przypomnienie.
Okno na Hooptymistyczny świat
Reklama akustyczna
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Multimedia w reklamie i edukacji
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk

CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza i najskuteczniejsza w mediach Ma największe grono odbiorców Posiada najbogatsze środki masowego przekazu

GDZIE WYSTĘPUJE? Telewizja

Internet

Kino

Teatr

Komunikacja miejska

RODZAJE REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Demonstracyjna Rekomendacyjna Humorystyczna Scenka rodzajowa z życia Styl życia Animacja Irracjonalny powód Emocje

ZALETY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Jest najskuteczniejsza Jest powtarzalna Posiada wiele możliwości przedstawienia danego produktu Działa na największą liczbę zmysłów

WADY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Cena Ograniczony czas emisji Społeczeństwo jest znudzone reklamami

PIERWSZA REKLAMA AUDIOWIZUALNA

PIERWSZA POLSKA REKLAMA

Dochody z reklam

SPONSORING Umieszczenie przed (pojedynczym lub cyklicznym) programem i po nim tak zwanego billboardu sponsorskiego, reprezentującego firmę, która sponsoruje dany program. Taki billboard nie może trwać dłużej niż 8 sekund.

PRODUCT PLACEMENT

Dziękuję za uwagę