REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk
CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza i najskuteczniejsza w mediach Ma największe grono odbiorców Posiada najbogatsze środki masowego przekazu
GDZIE WYSTĘPUJE? Telewizja
Internet
Kino
Teatr
Komunikacja miejska
RODZAJE REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Demonstracyjna Rekomendacyjna Humorystyczna Scenka rodzajowa z życia Styl życia Animacja Irracjonalny powód Emocje
ZALETY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Jest najskuteczniejsza Jest powtarzalna Posiada wiele możliwości przedstawienia danego produktu Działa na największą liczbę zmysłów
WADY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Cena Ograniczony czas emisji Społeczeństwo jest znudzone reklamami
PIERWSZA REKLAMA AUDIOWIZUALNA
PIERWSZA POLSKA REKLAMA
Dochody z reklam
SPONSORING Umieszczenie przed (pojedynczym lub cyklicznym) programem i po nim tak zwanego billboardu sponsorskiego, reprezentującego firmę, która sponsoruje dany program. Taki billboard nie może trwać dłużej niż 8 sekund.
PRODUCT PLACEMENT
Dziękuję za uwagę