Raport badawczy „Kariera po studiach”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badanie Losów Zawodowych Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego rocznika 2013/2014 Pomiar.
Advertisements

1 Zajęcia I Młodzież na rynku pracy Regionalne i lokalne rynki pracy, rok akad. 2013/2014.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Badanie zapotrzebowania na pracowników wśród.
Kucharz zajmuje się przyrządzaniem różnego rodzaju potraw, dań, itd. Od kilkunastu lat sztuka kulinarna przeżywa swoisty renesans. Często to nie sam lokal,
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Kontakt w sprawie projektu: dr Tomasz Baran mobile: Płatności gotówkowe w polskich firmach marca 2016.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Uwarunkowania innowacyjności kobiet w biznesie Ewa Lisowska Szkoła Główna Handlowa.
Jak zaliczyć wykład: Dobrzy żołnierze, dobrzy aktorzy – kształtowanie swojego wizerunku w pracy? dr Aleksandra Spik.
Badanie społecznej akceptacji UEFA Euro 2012 w Poznaniu.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
Informatyka to bardzo nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy. Nie wymaga poświęceń, gdyż większość informatyków to pasjonaci. Wymaga.
Monitoring Karier Zawodowych Absolwentów Politechniki Warszawskiej V edycja, 2016 r. - podsumowanie badania.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
System edukacji w Polsce
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
TECHNIK LOGISTYK „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Imię i Nazwisko Afiliacja
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
BAROMETR HEDONIŚCI I OSZCZĘDNI 2017.
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Szczegółowe zasady organizacji oraz przeprowadzania egzaminów, zaliczeń, kolokwiów za pomocą komputera i/lub oprogramowania specjalistycznego Ewelina Marć.
Sprzedaż produktu lub usługi
Moje szczęście.
Czy staż zawodowy to klucz do kariery?
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2017)
SWOBODA UMÓW.
Raport badawczy „Kariera po studiach” Perspektywy na rynku pracy
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Jaką przyszłość będzie miało moje dziecko?
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Prezentacja planu biznesowego
Zestawienie losów absolwentów – rok szkolny 2017, 2018
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce
WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH W BIAŁYMSTOKU
Badanie losów absolwentów
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Nazwa firmy Biznesplan.
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Zapis prezentacji:

Raport badawczy „Kariera po studiach” Edukacja a rynek pracy Informacje zawarte w raporcie mogą być wykorzystywane i cytowane za podaniem źródła i nazwy zleceniodawcy – Szkoły Programowania Coders Lab. Badanie zostało przeprowadzone przez SWR Research na zlecenie Szkoły Programowania Coders Lab Czerwiec 2017

Metodologia badania / 2 / Celem projektu było uzyskanie wiedzy, w jaki sposób absolwenci studiów oceniają przebieg swojej edukacji akademickiej, i jakie są jej efekty po konfrontacji z realiami rynku pracy. Badanie zostało zrealizowane w dniach 16.05-19.05.2017 przez agencję SW RESEARCH metodą indywidualnych wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1010 ankiet ze studentami lub absolwentami studiów wyższych w wieku 22-40 lat. Do analizy przekrojowej wykorzystano następujące podgrupy: Studenci oraz Absolwenci oraz podgrupy wiekowe: 22-24, 25-32, 33-40.

W którym roku ukończyłeś(aś) studia wyższe? [N=755] Charakterystyka grup / 3 / Etap studiów [N=255]: STUDENCI Udział w całej próbie: 25% ABSOLWENCI W którym roku ukończyłeś(aś) studia wyższe? [N=755] Udział w całej próbie: 75%

Charakterystyka grup / 4 / Grupy kierunków studiów, które respondenci ukończyli (absolwenci) lub studiują (studenci)

Wybór kierunku studiów / 5 / Przypomnij sobie okres, w którym decydowałeś(aś) o wyborze kierunku? Dlaczego wybrałeś/aś ten kierunek? Możliwość wyboru wielu odpowiedzi

Wybór kierunku studiów / 6 / Czy gdybyś mógł/mogła wybrać jeszcze raz, czy wybrał/a/byś ten sam kierunek? * Badanie Coders Lab „Kariera po studiach”, czerwiec 2016

A jaki kierunek byś teraz wybrał/a? Wybór kierunku studiów / 7 / A jaki kierunek byś teraz wybrał/a?

Czy zamierzasz skończyć ten kierunek? Plany studiujących (N=255) / 8 / Czy myślisz, że po studiach będziesz pracować w wyuczonym na nich zawodzie? Czy zamierzasz skończyć ten kierunek?

Czy w chwili obecnej pracujesz zarobkowo? Praca w zawodzie (N=1010) / 9 / Czy w chwili obecnej pracujesz zarobkowo? % odpowiedzi TAK wśród: STUDENTÓW ABSOLWENTÓW 69% 89%

Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? Praca w zawodzie – porównanie 2017 do 2016 / 11 / Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? 2017 NIE TAK * Badanie Coders Lab „Kariera po studiach”, czerwiec 2016

Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? Praca w zawodzie (N=845) / 10 / Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? STUDENCI (N=175)

Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? Praca w zawodzie / 12 / Czy praca, którą wykonujesz jest związana z Twoim wykształceniem? 22-24 lata (N=176)

Praca w zawodzie / 13 / Czy kiedykolwiek poszukiwałeś/aś również pracy w wyuczonym zawodzie? [N=352] Dlaczego nie pracujesz w wyuczonym zawodzie, mimo, że szukałeś(aś) pracy w tym obszarze? [N=254]

Ocena systemu kształcenia (N=1010) / 14 / W jakim stopniu Twoim zdaniem system kształcenia. przez który przeszłaś/szedłeś w swoim całym życiu był dopasowany do rynku pracy? STUDENCI ABSOLWENCI

Ocena systemu kształcenia / 15 / W jakim stopniu Twoim zdaniem system kształcenia, przez który przeszłaś/szedłeś w swoim całym życiu był dopasowany do rynku pracy? 22-24 lata 25-32 lata

Rynek pracy / 16 / Praca w jakich branżach wydaje Ci się najbardziej przyszłościowa, rozwojowa? [TOP 10 BRANŻ]

Zuzanna Szybisty Agencja PR Profeina +48 663 728 472 zuza@profeina.pl Kontakt / 17 / Zuzanna Szybisty Agencja PR Profeina +48 663 728 472 zuza@profeina.pl www.coderslab.pl