Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Advertisements

Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
SPECYFIKA I CEL KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA RPO WP Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata.
SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA RPO WP Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
BADANIA STATYSTYCZNE. WARUNKI BADANIA STATYSTYCZNEGO musi dotyczyć zbiorowościstatystycznej musi określać prawidłowościcharakteryzujące całą zbiorowość.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
System zarządzania jakością szkoleń w oparciu o Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Krajowe Centrum Europass
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Co to jest spacer edukacyjny?
Pomorski Broker Eksportowy
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Założenia systemu ECVET
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Zmiana w procesie przekwalifikowania pracownika
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Skuteczne nakłanianie do zmiany postaw wobec nikotyny
Sylabusy.
II Spotkanie Robocze Bruksela,
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Oferta Programu.
Walidacja w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
SWOBODA UMÓW.
Przedszkole Promujące Zdrowie
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
DZIAŁ MARKETINGU I KARIER AWF
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Fundusz Usług Rozwojowych dla przedsiębiorców z sektora MŚP i ich pracowników Elbląg r. Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności Unii Europejskiej.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Zgłoszenie do konkursu
Międzynarodowy Rynek Pracy
Zgłoszenie do konkursu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Jak rozpoznać prawdziwy autorytet?
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Zgłoszenie do konkursu
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Wspomaganie pracy szkół
Możliwości rozwojowe dla Małopolan
Zapis prezentacji:

Szkolenie „Przedsiębiorczość oparta na stylu życia dla osób dorosłych uczących się“ Ostatnia sesja Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej. Ta publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora, i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną. No 2015-1-LT01-KA204-013404

Sesja trzecia: cele przedstawienie i omówienie pomysłów na LSE i planów działania; analiza możliwości walidacji kompetencji nabytych przez słuchaczy; powtórzenie testu samooceny oraz porównanie wyników; pozyskanie informacji zwrotnej dotyczącej materiałów i korzyści płynących ze szkolenia LSE;

Walidacja Walidacja jest procesem potwierdzania przez właściwy/upoważniony organ, że wyniki uczenia się (wiedza, umiejętności i/lub kompetencje) nabyte przez osobę fizyczną w formie formalnej, poza formalnej lub nieformalnej zostały ocenione na podstawie wcześniej określonych kryteriów i są zgodne z wymaganymi normami walidacji. Walidacja zazwyczaj prowadzi do certyfikacji.

Walidacja przez podmioty akredytowane WALIDACJA jest zorganizowana przez instytucję akredytowaną (organizację) i składa się z kilku integralnych etapów: Identyfikacja Dokumentacja Ocena Certyfikacja

Metody walidacji kształcenia nieformalnego i poza formalnego Portfolio wiedzy Euro pass lub CV Obserwacja

Metody walidacji kształcenia nieformalnego i poza formalnego Testy i egzaminy Wykorzystanie w praktyce Wywiady i rozmowy

Walidacja może prowadzić do rożnych wyników: do kwalifikacji formalnych – jest to bardziej powszechne w szkolnictwie zawodowym niż w szkolnictwie wyższym; do kwalifikacji, które różnią się od tych przyznawanych przez akredytowane instytucje oświatowe i szkoleniowe; do rodzaju formalnej certyfikacji nie będącej kwalifikacją. Certyfikat ten może być wykorzystywany w celu uzyskania kwalifikacji, ale posiada też niezależną wartość na rynku pracy;

Dlaczego walidacja? Wzrost pewności siebie Lepsze perspektywy kariery Zwiększona samoświadomość Wzrost motywacji wewnętrznej Wizualizacja postępów w nauce Zwiększona autorefleksja Większe zaangażowanie Lepsze perspektywy kariery Większe uprawnienia

Sprawdź swoje postępy Wypełnij test samooceny on-line http://www.ace-erasmusplus.eu/ Porównaj wyniki

Powodzenia w zamienianiu swojego talentu w biznes!