Specjalność: MARKETING

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Zarz ą dzania, Informatyki i Finansów Instytut Zarz ą dzania Finansami Zarządzanie finansami.
Advertisements

Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Po co mi te Normy? Prezentacja: Dominik Berliński.
Wnioski z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w województwie świętokrzyskim 2015 Marek Szymański.
SYMULACJA BIZNESOWA zbuduj i zarządzaj swoją firmą PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO.
Witamy na stronach specjalności Polityka Gospodarcza i Strategia Przedsiębiorczości Jesteśmy po to, by wyposażyć Cię w rzetelną wiedzę i wartościowe, przydatne.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA Katedra Rachunkowości.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Strategia personalizacji - kiedy stosować strategię personalizacji, a kiedy kodyfikacji wiedzy?
Z wykorzystaniem z wykorzystaniem wirtualnego przedsiębiorstwa Greenpole Sp. z o. o. Blok Specjalnościowy „ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE FIRMĄ”
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
INŻYNIERIA FINANSOWA tylko studia stacjonarne Katedra Matematyki Stosowanej.
Systemy Informacyjne 2016/2017 Wydział Informatyki i Zarządzania Katedra Systemów Informa tyczn ych
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI HOTELARSTWO
Specjalność: Specjalista Bankowy
Przedsiębiorczość i Marketing
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
Prezentacja Katedry Turystyki
POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Katedra Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLITECHNIKA ŚLĄSKA ZABRZE, UL. ROOSEVELTA
Zarządzanie strategiczne 5
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2017/2018
Global Economy Wydział Ekonomii.
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Zarządzanie inwestycjami i nieruchomościami
WYCENA NIERUCHOMOŚCI Katedra Inwestycji i Nieruchomości
Charakterystyka prawoznawstwa
Skuteczne nakłanianie do zmiany postaw wobec nikotyny
Specjalność: Strategie podatkowe
Kiedy ja mówię „strate”, wy mówicie „gia”!
DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Zarządzanie rozwojem firmy
Zarządzanie w ochronie zdrowia
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Doradca finansowy.
Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie
Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: Strategie podatkowe
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Przedszkole Promujące Zdrowie
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Małe Gry Taktyczne Doskonalenie umiejętności utrzymania się przy piłce
Studia stacjonarne II stopnia Kierunek Zarządzanie
Specjalności na kierunku EKONOMIA
Zarządzanie Studia II stopnia
Tydzień Jakości Kształcenia na WBBiB
Prezentacja planu biznesowego
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Seminarium dyplomowe Wymagania
Menedżer Procesów Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Specjalność wydawnicza
Nazwa firmy Biznesplan.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
FIRMA ……………………………..…..
Rachunkowość i Rewizja Finansowa II stopień Katedra rachunkowości
Zespół Szkół - Liceum Ogólnokształcące w Przecławiu
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Zapis prezentacji:

Specjalność: MARKETING 27.03.2008 Specjalność: MARKETING Kierownik specjalności: Prof. dr hab. Bogdan Gregor Edycja 2006: Wywalić orientacje > Gajewski wprowadza to na drugim wykładzie? W edycji 2006 nie zmieściłem się z Glamco i efektownym zamknięciem całości. Katedra Marketingu

Cel specjalności Podstawowym celem specjalności jest przekazanie studentom rozszerzonej, aktualnej wiedzy i umiejętności z obszaru marketingu Specjalność ma przygotować studentów do podjęcia pracy w obszarze związanym z marketingiem 2012

Wyróżniki specjalności 27.03.2008 Wyróżniki specjalności Prowadzący - praktycy 2012 Katedra Marketingu

Program Strategie marketingowe Semestr II W Ć Strategie marketingowe Badania marketingowe metody ilościowe i jakościowe Branding i komunikacja marketingowa Kontroling marketingowy e-Marketing W Ć Semestr III Ć W Ć Semestr IV W 2012

Program Gra strategiczna The Marketplace Kreowanie wizerunku firmy Semestr II S Gra strategiczna The Marketplace Kreowanie wizerunku firmy Market intelligence + Przedmioty do wyboru + Seminarium magisterskie Semestr III Ć W Ć Semestr IV 2012

Program Przedmioty do wyboru Seminarium magisterskie Semestr II Semestr III Przedmioty do wyboru Seminarium magisterskie Semestr IV 2012

Program Przedmioty do wyboru: Finansowanie działalności marketingowej Semestr II Przedmioty do wyboru: Finansowanie działalności marketingowej Marketing w różnych sferach działalności Innowacyjność i design w marketingu Semestr III Semestr IV 2012

Gra strategiczna The Marketplace Podstawowym celem udziału w symulacji marketingowej jest praktyczne sprawdzenie wiedzy i umiejętności marketingowego zarządzania firmą. W symulacji, uczestnicy prowadzą własne, konkurujące ze sobą wzajemnie firmy. Symulacja kładzie nacisk na rozwój wiedzy i umiejętności podejmowania decyzji marketingowych. Uczestnicy podczas trwania gry będą uczyć się kontroli ryzyka i analizy wpływu zastosowanych strategii ryzyka na sukces firmy. 2012

Co po studiach? Specjalności do spraw marketingu należą do grupy najważniejszych zawodów biznesowych, są niezbędni w każdej rynkowo zorientowanej organizacji biznesowej, a także publicznej czy non-profit. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają absolwentom także zakładanie i prowadzenie swoich własnych firm. 2012

Co po studiach? Zarządzanie strategiczne Zarządzanie marką / produktem Badania marketingowe Promocja (np. reklama, PR) eCommerce Sprzedaż, Key Account Management Inne (własna firma itp.) 2012

Więcej Kontakt: Plany studiów: Pracownicy Katedry Marketingu: zarzadzanie.uni.lodz.pl/Informacje_o_studiach/tabid/686/Default.aspx Pracownicy Katedry Marketingu: zarzadzanie.uni.lodz.pl/Stronaglowna/Strukturaorganizacyjna/KatedraMarketingu/tabid/428/Default.aspx Koła naukowe: www.marketeam.pl aida.wz.uni.lodz.pl 2012

Życzymy udanego wyboru!

Więcej informacji, pytania 27.03.2008 Więcej informacji, pytania Bartłomiej Kurzyk kurzyk@hot.pl Marcin Stawiszyński smarcin@uni.lodz.pl 2012 Katedra Marketingu