Specjalność: MARKETING 27.03.2008 Specjalność: MARKETING Kierownik specjalności: Prof. dr hab. Bogdan Gregor Edycja 2006: Wywalić orientacje > Gajewski wprowadza to na drugim wykładzie? W edycji 2006 nie zmieściłem się z Glamco i efektownym zamknięciem całości. Katedra Marketingu
Cel specjalności Podstawowym celem specjalności jest przekazanie studentom rozszerzonej, aktualnej wiedzy i umiejętności z obszaru marketingu Specjalność ma przygotować studentów do podjęcia pracy w obszarze związanym z marketingiem 2012
Wyróżniki specjalności 27.03.2008 Wyróżniki specjalności Prowadzący - praktycy 2012 Katedra Marketingu
Program Strategie marketingowe Semestr II W Ć Strategie marketingowe Badania marketingowe metody ilościowe i jakościowe Branding i komunikacja marketingowa Kontroling marketingowy e-Marketing W Ć Semestr III Ć W Ć Semestr IV W 2012
Program Gra strategiczna The Marketplace Kreowanie wizerunku firmy Semestr II S Gra strategiczna The Marketplace Kreowanie wizerunku firmy Market intelligence + Przedmioty do wyboru + Seminarium magisterskie Semestr III Ć W Ć Semestr IV 2012
Program Przedmioty do wyboru Seminarium magisterskie Semestr II Semestr III Przedmioty do wyboru Seminarium magisterskie Semestr IV 2012
Program Przedmioty do wyboru: Finansowanie działalności marketingowej Semestr II Przedmioty do wyboru: Finansowanie działalności marketingowej Marketing w różnych sferach działalności Innowacyjność i design w marketingu Semestr III Semestr IV 2012
Gra strategiczna The Marketplace Podstawowym celem udziału w symulacji marketingowej jest praktyczne sprawdzenie wiedzy i umiejętności marketingowego zarządzania firmą. W symulacji, uczestnicy prowadzą własne, konkurujące ze sobą wzajemnie firmy. Symulacja kładzie nacisk na rozwój wiedzy i umiejętności podejmowania decyzji marketingowych. Uczestnicy podczas trwania gry będą uczyć się kontroli ryzyka i analizy wpływu zastosowanych strategii ryzyka na sukces firmy. 2012
Co po studiach? Specjalności do spraw marketingu należą do grupy najważniejszych zawodów biznesowych, są niezbędni w każdej rynkowo zorientowanej organizacji biznesowej, a także publicznej czy non-profit. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają absolwentom także zakładanie i prowadzenie swoich własnych firm. 2012
Co po studiach? Zarządzanie strategiczne Zarządzanie marką / produktem Badania marketingowe Promocja (np. reklama, PR) eCommerce Sprzedaż, Key Account Management Inne (własna firma itp.) 2012
Więcej Kontakt: Plany studiów: Pracownicy Katedry Marketingu: zarzadzanie.uni.lodz.pl/Informacje_o_studiach/tabid/686/Default.aspx Pracownicy Katedry Marketingu: zarzadzanie.uni.lodz.pl/Stronaglowna/Strukturaorganizacyjna/KatedraMarketingu/tabid/428/Default.aspx Koła naukowe: www.marketeam.pl aida.wz.uni.lodz.pl 2012
Życzymy udanego wyboru!
Więcej informacji, pytania 27.03.2008 Więcej informacji, pytania Bartłomiej Kurzyk kurzyk@hot.pl Marcin Stawiszyński smarcin@uni.lodz.pl 2012 Katedra Marketingu