Czarodziejka Niedawno do naszej szkoły doszła nowa uczennica o imieniu Samanta. Bez przerwy narzekała. Nikt jej nie lubił, gdyż każdy miał na nią nerwy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Cześć Natasza, jak ty się czujesz??
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Jak skrzynia złota pomogła wybudować kościół bernardynów
Demokracja w szkole.
„Test małego internauty”
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
„Zero” tolerancji dla przemocy
DRZEWO DARÓW Opowieść Shela Silversteina Kraków, 2008.
Pierwsza strona ?. Jakieś szczegóły? :D Jakby Pani zareagowała, jakby się pani dowiedziała, że pani córka jest w ciąży? Ciężko mi to sobie wyobrazić
Na pierwszym spotkaniu szkółki niedzielnej Marek otrzymał lekcje biblijne do codziennego czytania Pisma Świętego. Na początku był bardzo wierny.
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
Czym jest ZAPOMNIENIE:
Hiszpańskie natchnienia
Jak bardzo Ją kochasz...?. Jak bardzo Ją kochasz...?
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Zaczarowany liść Autorzy:
Co mówią dzieci o.... MIŁOŚCI.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
CZAT-używana jest również angielska pisownia chat - rodzaj internetowej pogawędki i jedna z usług internetowych.
CINDELLA. Tysiąc lat temu żyła mała dziewczynka o imieniu Tysiąc lat temu żyła mała dziewczynka o imieniu Cindella. Miała 13 lat i była niewolnicą. Od.
Karoliny Kazimierczak
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
„Tato co to jest właściwie POLITYKA ?”
Praca nadesłana na Interdyscyplinarny Konkurs dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych województwa mazowieckiego w roku szkolnym 2012/2013 Janusz Korczak.
JANUSZ KORCZAK ,,Dziecko chce być dobre
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkie razem łączyła miłość.
Nasze dzieci.
Praktyka zagraniczna Lucy i Madzia ; ).
„Co najbardziej dziwi Cię w ludziach?..."
ZIMA WINTER WINTER Rzeźby śniegowe.
Ferie 2014.
Jak uczyć się skutecznie?
Wymiana 2014.
Baśń o wyspie i jej mieszkańcach.....
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
Skromny Prezent dla mojej najdroższej Arianne!. W te święta, moja droga córeczko, chciałbym życzyć Ci wszystkiego co najlepsze! Byś zawsze była taka wesoła.
MIŁOSIERNY OJCIEC.
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
Jak bardzo ją kochasz...?.
wnikania alkoholu w organizm
Definicja zapomnienia : Definicja zapomnienia : 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 2. Sposób wymazania z pamięci.
Stoisz u naszych drzwi Stoisz u naszych drzwi, kołaczesz długo, Słowa życia wiecznego masz, Kto Twój usłyszy głos i drzwi otworzy, Będzie trwał w Tobie,
E-book Emil Sauer Kopiowanie, drukowanie, sprzedawanie bez zgody autora zabronione.
Konkurs e-Portfolio dla szkół specjalnych Marcin Józef Klasa III A Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Leśnicy.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
Dziecięcy apel do rodziców o wsparcie przed rozpoczęciem nauki szkolnej.
Pewnego słonecznego dnia wracając ze szkoły Piotruś, bo tak miał na imię bohater tego opowiadania, zobaczył w zaroślach małego kotka. Piotruś pomyślał,
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
Lekcja 12 na 18 czerwca 2016 r.. „Bo ona, wylawszy ten olejek na moje ciało, uczyniła to na mój pogrzeb” (Mateusz 26:12) Na krótko przed swoją śmiercią.
Był raz sobie mały, biały króliczek. Miał cztery miękkie łapki i dwa długie, różowe uszka oraz błyszczące oczka. Niestety nie był szczęśliwy. Chciał być.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Mam nadzieję, że ta prezentacja skłoni Was do przemyśleń.
Moja Pasja Pasja, w odpowiednich rękach, jest narzędziem potrzebnym do konstrukcji ideału.
Czytanie- kto teraz czyta?
„Tato co to jest właściwie POLITYKA ?”
„Tato co to jest właściwie POLITYKA ?”
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Moduł 3 – przygotowujemy kampanię mailową
Jak bardzo Ją kochasz...?. Jak bardzo Ją kochasz...?
Hiszpańskie natchnienia
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkie razem łączyła miłość.
ANULKA czyli coś o mnie…
Zapis prezentacji:

Czarodziejka Niedawno do naszej szkoły doszła nowa uczennica o imieniu Samanta. Bez przerwy narzekała. Nikt jej nie lubił, gdyż każdy miał na nią nerwy. Wiecznie przychodziła nieprzygotowana i za wszystko winiła nauczycieli. Bezradnej wychowawczyni znudziło się już upominanie i karanie Samanty. Któregoś dnia kazała dziewczynce zostać po lekcjach. - Dlaczego marnuje pani mój czas? - Zapytała uczennica. - Porozmawiajmy o twoim postępowaniu. Otóż dowiedziałam się, iż sądzisz, że jestem dla ciebie niesprawiedliwa. - Odrzekła nauczycielka. - No. Tak! To prawda. Zawsze stawia mi pani jedynki kiedy zapomnę zadania lub gdy nie spodoba się pani moja klasówka. Czego pani ode mnie chce!? – Krzyczała dziewczyna. - Dziecko, zrozum, w ogóle się nie uczysz. I jak ja mam ci wstawiać dobre oceny? Czy ty to rozumiesz? – Tłumaczyła pani. - Nie- Odpowiedziała Samanta. - Nie mam zamiaru siedzieć tu z tobą cały dzień. Ja również mam rodzinę i dzieci. Wczuj się w moją sytuację. Spróbuj wejść w moją skórę i zobaczyć jak to jest – Mówiła wychowawczyni. - A więc dobrze! – Ucieszyła się Samanta. I właśnie w tym momencie, stało się coś nadzwyczajnego.

Okazało się, że Samanta była czarodziejką i przenośnię pani odebrała dosłownie. Nagle nauczycielka krzycząc głosem Samanty: - Cóż żeś narobiła!? Nie chodziło mi o to. Odwróć to natychmiast! - Niestety, ale jeszcze nie zdążyłam nauczyć się tego czaru. - Nie! To niemożliwe. I co ja mam teraz począć? - A co ja mam powiedzieć? Pani przynajmniej nie ma już takich ohydnych ciuchów. I jest pani teraz ładniejsza. - Nie zostało nam nic innego, jak zamiana rolami. – Rzekła załamana pani. - Co!? Tylko nie to! – Wrzeszczała Samanta. - Nie mamy innego wyboru. Następnego dnia, Samanta przyszła do szkoły jako nauczycielka. Lekcje tego dnia nie były zbyt pouczające, gdyż nowa wychowawczyni, zapomniała się przygotować. Uczniowie nudzili się , gdyż zamiast pisać wypracowania, malowali dziecięce kolorowanki. Kolejne zajęcia wyglądały już nieco lepiej. Nasza czarodziejka nie spała całą noc, przygotowując się do lekcji, dlatego wypadła całkiem nieźle w roli wychowawczyni. Gdy wszyscy uczniowie rozwiązywali zadania, pani nauczycielka w skórze Samanty, chodziła po klasie przeszkadzając innym. Rozdrażniona „nauczycielka” zaczęła krzyczeć na nieznośną uczennicę. Teraz dopiero dotarło do niej, jak zacho -

wywała się przed zmianą wywała się przed zmianą. Po ciężkiej pracy, wykończona „ nauczy- cielka” wróciła do domu. Miała już dość niesfornych dzieciaków, a zwłaszcza „Samanty”. Odnalazła zakurzoną księgę czarów i jak nigdy wcześniej zabrała się do czytania. W końcu po północy znalazła czar do odwołania feralnego zaklęcia. Natychmiast zadzwoniła po „Samantę” . Kiedy się zjawiła, czarodziejka machnęła różdżką i już po chwili powróciły do swych osobistych skór. Teraz wszystko wróciło do normy, poza Samantą oczywiście. Od tej pory Samanta stała się ulubioną, najgrzeczniejszą i najmądrzejszą uczennicą w klasie. Porzuciła magię i zaczęła się porządnie uczyć. C.D.N. Morał autora: Nie zawsze potrafimy zrozumieć drugą osobę. Uważamy, że ktoś celowo robi nam na złość. Powinniśmy zastanowić się nad naszym postępowaniem w stosunku do innych. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji, jest właśnie wczucie się w rolę drugiej osoby. Jakbyśmy zachowali się na miejscu tejże osoby, np. pani nauczycielki? Jak postąpilibyśmy w danym momencie? Samanta, jako że jest dziewczynką niedouczoną, słowa wychowawczyni odebrała dosłownie. Wyniosła z tego dziwnego okresu bardzo wiele.

Zmieniła swoje nastawienie do wychowawczyni, zmieniła się całkowicie Zmieniła swoje nastawienie do wychowawczyni, zmieniła się całkowicie. A czego z tego całego zajścia nauczyła się nauczycielka? Być może przypomniała sobie szkolne lata? A może będąc w skórze Samanty, czuła się jak we własnej? Przecież każdy był kiedyś dzieckiem.