JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Technik ekonomista.
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Dzień przedsiębiorczości
Beata Kosek KrDzTo 1013 a.
DORADZTWO ZAWODOWE DLA UCZNIÓW.
Etapy naszego życia.
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
Dzień Przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008 r.. Praktyki w Dzień Przedsiębiorczości odbyłem w Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. W przyszłości mam zamiar.
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Zacznijmy od początku…
Dzień Przedsiębiorczości na stanowisku architekta wnętrz
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Prezentują:.
Prezentacja Zając Martyna
Moja Przyszlosc Moje Cele. Plan Dostać się do technikum o profilu cyfrowych działań graficznych bądz informatycznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego STOWARZYSZENIE INTEGRACJA I ROZWÓJ.
Prezentują:.
Dnia 10. Marca 2010 roku odbył się Międzynarodowy Dzień Przedsiębiorczości. W Polsce to przedsięwzięcie organizowane jest przez Fundacje Młodzieżowej.
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
Innowacja Ratownictwo Przedmedyczne ZSO NR 12. GIMNAZJALISTO! CZY WIESZ JUŻ, KIM CHCESZ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?
Prezentują:.
PLANOWANIE KARIERY ZAWODOWEJ
Marta Warych Kinga Sowik klasa 3LP
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
RADOŚĆ ŻYCIA czyli CO MOŻNA ZNALEŹĆ W CV
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Idea oceniania kształtującego
Szybkość reakcji człowieka
Pierwsza pomoc w porażeniach i nie tylko. Aby dowiedzieć się więcej o pierwszej pomocy w przypadku kontaktu z osobą porażoną, zaprosiliśmy na zajęcia.
I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Smolenia w Bytomiu
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
 Do mojego zakresu obowiązków należało głównie pomoc szefowi kuchni jak i pomocnikowi szefa m.in. Krojenie, układanie na tacach, talerzach, panierowanie,
Praktyki zawodowe w Londynie r.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Główne problemy ochrony zdrowia w krajach UE:
Prowadzący ćwiczenia:  Dr Jacek Kęsy  Dr Edmund Kartanas.
Personel apteczny.
PHP Operacje na ciągach znaków Damian Urbańczyk. Zabezpieczanie tekstów Pewne dane muszą być przechowywane w taki sposób, aby nie mogły się do nich dostać.
W czasie nauki w ramach projektu już w pierwszej klasie odbyłem staż zawodowy w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Miałem bezpośredni kontakt z klientami,
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
1) Ćw. 1 Biografia Ćw. 1 Biografia 2) Cd. Biografia Cd. Biografia 3) Ćw. 2 Reakcja chemiczna Ćw. 2 Reakcja chemiczna 4) Ćw. 3 Lista grupy KrDzTo1012.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości XIII edycja 20 kwietnia 2016 r.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
„FLOREK W MAŁEJ STRAŻNICY”.
Żeromszczacy w NBP.
Dzień przedsiębiorczości
Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Operacje na ciągach znaków
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Dokument ten ma charakter informacyjny.
Gggffgh.
Zapis prezentacji:

JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?

ZALETY WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU W DNIU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: -zapoznałam się z funkcjonowaniem apteki i zadaniami, jakie musi wykonywać -dowiedziałam się na czym polega praca na poszczególnych stanowiskach -dowiedziałam się jakie umiejętności musi posiadać pracownik -zobaczyłam jakimi programami musi posługiwać się każdy farmaceuta - a także jakie zasady panują na stanowisku pracy

CO ROBIŁAM BĘDĄC PRZEZ JEDEN DZIEŃ „FARMACEUTKĄ” -uczyłam się rozczytywać recepty -wraz z farmaceutką, sporządzałam leki -nauczyłam się układać towar, w odpowiednich szufladach bądź na odpowiednim miejscu na półce -pokazano mi jak odbierać towar -zobaczyłam programy, których używa apteka, aby ułatwić sobie pracę związaną z wyszukiwaniem odpowiednich leków, a także ze sprawdzeniem ile znajduje się ich w aptece

CO ZYSKAŁAM DZIĘKI JEDNODNIOWEJ PRAKTYCE? Dowiedziałam się jakie doświadczenie musi posiadać pracownik apteki. Dzięki spędzeniu kilku godzin w aptece, zauważyłam, że nie jest to jedna z łatwiejszych prac. Mimo to chciałabym po ukończeniu liceum, udać się na studia farmaceutyczne, które umożliwią mi pracę w aptece. Taka praca od zawsze była moim ogromnym marzeniem. Nie zniechęcił mnie ogrom pracy, który muszą wykonywać pracownicy. Przeciwnie sprawił, że chcę osiągnąć swój cel i zostać w przyszłości farmaceutką.

Dzięki pracy w aptece mogłabym w pewnym stopniu pomóc osobom chorującym na różnego rodzaju choroby. Udzielanie pomocy jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ zawsze staram się pomóc ludziom w takim stopniu w jakim jest to możliwe. W drugiej klasie liceum, chciałabym rozszerzyć biologię i chemię, które pomogą mi w dostaniu się na studia farmaceutyczne.

Prezentację wykonała Gabriela Garstecka I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W SZUBINIE OPIEKUN: p. Arleta Marchlewska