Zebranie z Rodzicami Klasa 6 Rok szkolny 2017/18
Nasi Nauczyciele Anna Wasiak – Język polski Katarzyna Majewska – Język francuski Marta Chojczak – Język angielski Dariusz Mencel – Historia Magdalena Hofman – Matematyka Dorota Luberda – Przyroda – Technika Joanna Wójcik – Plastyka Marta Jędrzejczyk – Muzyka Krzysztof Wasilewski – Zajęcia komputerowe Wojciech Błaszczuk – Wychowanie fizyczne Mateusz Oborzyński – Religia Marcin Kielin – etyka
KALENDARZ NOWEGO ROKU SZKOLNEGO 2017/2018
Semestr I 04-06.10.- Projekt integracyjno= historyczny; 30.10.- Halloween; 08- 09.11.- Indywidualne spotkania z nauczycielami; 22-24.11.- Projekt teatralny; 04.12.- Kiermasz Świąteczny; 06.12.- Mikołajki klasowe; 19.12.- Świąteczne spotkanie klasowe; 10.01.- Zebranie semestralne; 15- 26.01.- Ferie zimowe
Projekty edukacyjne 2017/2018 Celem tygodni projektowych jest wdrożenie dzieci do twórczego podejścia do wiedzy, pobudzanie kreatywności i ciekawości badawczej oraz kompleksowe podejście do tematu.
PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY Projekty edukacyjne 2017/2018 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY PROJEKT TEATRALNY PROJEKT NAUKOWY
PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY Termin: 27-29 września 2017 roku (klasy 4a i 4b) 4-6 października 2017 roku (klasy 5 i 6) Miejsce: Golub Dobrzyń Opiekunowie: klasy 4a i 4b p. Anna Wasiak, p. Natalia Karpowicz, p. Artur Lipian p. Sarah Johnson klasy 5 i 6 p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Wojciech Błaszczuk, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma Zajęcia w języku polskim i angielskim
Cele: - integracja zespołów klasowych, - wdrażanie do współdziałania, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznej kultury dworskiej i rycerskiej, - poznanie legend związanych ze średniowiecznymi zamkami, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznych stylów architektonicznych, - wykonanie pracy plastycznej – makieta średniowiecznego zamku. Partnerzy: English Pro Academy Lider projektu: p. Anna Wasiak (klasy 4a i 4b) p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska (klasy 5 i 6)
DEKLARACJA UDZIAŁU KLASY 4a i 4b KLASY 5 i 6 Dzień 2., czwartek 9.30-11.30 (120min. kl. 4b) j. polski A. Wasiak 9.30-11.30 (120min. Kl. 4a) ed. kanadyjska A. Lipian 15.00-16.30 (90min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian 16.45-18.15 (90min. Kl. 4a) j. polski A. Wasiak Dzień 3., piątek 10.00-10.40 (40min. kl. 4a) j. francuski N. Karpowicz 10.45-11.30 (45min. Kl. 4b) j. polski A. Wasiak 10.00-10.40 (40min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian 10.45-11.30 (45min. Kl. 4b) j. francuski N. Karpowicz KLASY 5 i 6 Dzień 2., czwartek 9.30-11.30 (120min. kl. 5) ed. kanadyjska L. Kuzma 9.30-11.30 (120min. kl. 6) ed. kanadyjska S. Bergen 15.00-16.30 (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska 16.45-18.15 (90min. kl. 6) j. polski K. Lesicz-Stanisławska Dzień 3., piątek 10.00-11.30 (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska 10.00-11.30 (90min. kl. 6) ed. kanadyjska L. Kuzma DEKLARACJA UDZIAŁU
PROJEKT TEATRALNY Termin: 22-24 listopada 2017 roku Miejsce: Warszawa Realizatorzy: p. Anna Wasiak, p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Marta Jędrzejczyk, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim Lider projektu: p. Anna Wasiak
Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego. PROJEKT NAUKOWY Termin: 26-28 marca 2018 roku Miejsce: Warszawa Realizatorzy: p. Dorota Luberda, p. Magdalena Hofman, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Krzysztof Wasilewski, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego.
Wydarzenia, dzięki którym w szkole nie będzie nudno…. Projekty Akcje charytatywne Integracja: samorząd, dyskoteki, zawody; Konkursy Spotkania świąteczne Bogata oferta zajęć dodatkowych i konsultacji przedmiotowych- informacje na stronie szkoły w zakładce do pobrania;
Lektury Irena Jurgielewiczowa-Ten obcy0-1.10.2017 Stanisław Stampf‘l -na podstawie powieści D. Defoe –Robinson Kruzoe-01.11.2017 Verne J.-W 80 dni dookoła świata-01.12.2017 Lem S."Test" [w]: Opowieści o pilocie Pirxie, Bajki robotów" (wybór)Informacja na bieżąco Musierowicz M.-Kwiat kalafiora-Informacja na bieżąco Niziurski E.-Sposób na Alcybiadesa-Informacja na bieżąco Makuszyński K.-Szatan z siódmej klasy-Informacja na bieżąco Carroll L-.Alicja w Krainie Czarów-raz w miesiącu Ende M.Momo -Nie kończąca się historia-raz w miesiącu Jurgielewiczowa I.-Inna ?raz w miesiącu Kipling J.R-.Księga dżungli-raz w miesiącu Kosik R.-Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi-raz w miesiącu Makuszyński K.-Szaleństwa panny Ewy, Panna z mokrą głową-raz w miesiącu Maleszka A.-Magiczne drzewo-raz w miesiącu May K.-Winnetou-raz w miesiącu Molnar F.-Chłopcy z Placu Broni-raz w miesiącu Musierowicz M.-Opium w rosole, Kłamczucha-raz w miesiącu Niziurski E.-Księga urwisów, Siódme wtajemniczenie-raz w miesiącu Olech J.-Dynastia Miziołków-raz w miesiącu Szklarski A.-Tomek w krainie kangurów, Tomek na Czarnym Lądzie-raz w miesiącu Szmaglewska S.-Czarne Stopy-raz w miesiącu
Plan pracy p. psycholog Marty Pociechy Wrzesień- Bądź kumplem, kumpelą - nie dokuczaj Październik- Współpraca czy rywalizacja? Listopad- Dojrzewanie, emocje, zachowania – dziewczynki Grudzień- Dojrzewanie, emocje, zachowania – dziewczynki Styczeń- Dojrzewanie: Internet, reklamy, media - wspólnie
Priorytety wychowawcze w klasie Wdrażanie do samorządności: wybory samorządu klasowego , wspieranie aktywności w samorządzie szkolnym, udział w działaniach charytatywnych ( w ramach projektów); Praca nad zachowaniem w czasie lekcji- kto tworzy atmosferę, jak zapanować nad sobą, aby nie przeszkadzać innym; Integracja klasy- jakiego przyjaciela szukam, co mogę zaoferować w przyjaźni; Stres w szkole- jak radzić sobie ze stresem; ! ( Pani psycholog poprowadzi w naszej klasie 4 zajęcia w trakcie godzin wychowawczych) Budowanie poczucia wspólnoty klasowej- spotkania świąteczne, dyskoteki, zawody sportowe, udział w akcjach charytatywnych;
PLANOWANE WYCIECZKI SZKOLNE 1. Golub- Dobrzyń; 2. Warsztaty świąteczne; 3. Łyżwy- tor Stegny; 4. Wycieczka rowerowa do Ogrodu Botanicznego w Powsinie; 5. Zielona Szkoła;
WSO czyli wewnątrzszkolny system oceniania Zmiana systemu oceniania zachowania Monitorowanie zachowania i postępów w pracy nad sobą w obszarach: Spóźnienia; Obowiązek szkolny- ( telefon, obowiązkowość, dyżur, porządek w miejscu pracy, mienie szkolne…) Strój-( szkolny, galowy, estetyka) Służba-( wolontariat, uroczystości szkolne) Szacun-( koledzy, dorośli) Bezpieka-( przerwy, agresja, zasady) Mowa- ( polski, angielski) SAMOOCENA!!!
Wso- cd 2. Procentowy zakres ocen: 1- 0- 49 2- 50-64 3- 65-74 4- 75-90 5- 91-96 6- 97 -100
Współpraca z wychowawcami i nauczycielami Dziękujemy za: Szczere rozmowy, sugestie, pomoc, zaangażowanie, gotowość do współpracy, zaufanie, cenne informacje, dobre pomysły… Prosimy o : wyrozumiałość, szczerość, rozmowy na bieżąco, kierowanie uwag do zainteresowanych, zaufanie… DZIĘKUJEMY
Kontakt z wychowawcami Przez platformę LIBRUS Mailowo: dorota.luberda@internationalschool.pl wojciech.blaszcuk@internationalschool.pl w czasie dyżurów rannych i popołudniowych zapraszamy
MUNDUREK SZKOLNY
STRÓJ SZKOLNY Strój szkolny jest ważnym elementem w naszej szkole gdyż: buduje wspólnotę, daje poczucie przynależności, nikogo nie wyróżnia, uczy doboru stroju do okoliczności, Dlatego, bardzo prosimy o współpracę
Strój galowy i strój codzienny
Strój galowy i strój codzienny
Tak prezentujemy się w mundurkach galowych… a kolorowe ubrania i rajstopy nosimy w piątki…
Dziękujemy za uwagę