Happening pt.: „OKULARY WYRAZISTOŚCI”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
Advertisements

Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Gimnazjum Publiczne nr 2 Zespół Szkół Publicznych w Wołowie
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Działania na ułamkach zwykłych
pomagali nam starsi koledzy W przygotowaniu śniadania.
Cele i propozycje na reformy w szkole Kaja Plekaniec z kl. 3j Twoja kandydatka na przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego!
TITO DANCE. "Każdy Taniec jest odkryciem nas samych". (Martha Graham)
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
JAK MIESZKAŃCY MOGILNA CZUJĄ SIĘ W
ZIEMIA – NASZ DOM. DBAJMY O NIĄ.
Wystąpienia publiczne.
Fina ł akcji Mi ś Ratowni ś ! 15 maja 2011 r. w Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu odby ł o si ę podsumowanie akcji Mi ś Ratowni ś.
PREZENTACJA DZIAŁAŃ MŁODZIEŻY NA TROPIE ELEKTROŚMIECI Publiczne Gimnazjum Integracyjne nr 47 w Łodzi.
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
Fotografia naszym życiem
Tak wygląda STRONA GŁÓWNA FORUM! Forum podzielone jest na 5 kategorii o określonym temacie: SIEĆ – Sprawy sieci Tutaj piszemy POSTY których tematyka związana.
„PRZYRODA NIE ZNA NAGRODY NI KARY, ZNA TYLKO KONSEKWENCJE”
Patron i symbole szkoły.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Dnia 10. Marca 2010 roku odbył się Międzynarodowy Dzień Przedsiębiorczości. W Polsce to przedsięwzięcie organizowane jest przez Fundacje Młodzieżowej.
Informowanie pacjentki o niepowodzeniu położniczym Magdalena Szymańska Studium Filozofii i Psychologii Człowieka AMB.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Czy warto podejmować lokalne działania w zakresie ekologii?
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Szkolne koło PCK.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Gimnazjum im. Stanisława Staszica. .  Chciałyśmy sie dowiedzieć co inni myślą na temat wolontariatu dlatego ostatnio przeprowadziłyśmy lekcje w naszej.
KURS TAŃCA NOWOCZESNEGO Dziewczyny świetnie poradziły sobie w roli instruktorek.
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
W naszym liceum zostanie przeprowadzona zbiórka kredek i kolorowanek. W tej akcji wezmą udział wszyscy uczniowie. Kolorowanki mogą być zarówno.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
„Śniadanie daje moc” Akcja edukacyjna w klasie II a w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rozogach.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
DEBATA SZKOLNA.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
Śniadanie DAJE MOC Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Zawadzie Opiekunowie: mgr Sylwia Gil, mgr Katarzyna Lojtek.
Śniadanie klasie drugiej daje moc ogromną, dzięki niemu każdy uczeń ma twarz zdrową i pogodną.
Ile dwutlenku węgla jest w C-C?. Dnia 19 marca 2015 r. wykonaliśmy doświadczenie, które pozwoliło nam określić, ile dwutlenku węgla znajduje się w c–
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Złudzenia optyczne Przygotowały: Julia Trzeciak i Inez Mądra.
Filmoteka szkolna akcja – się działo
Happening : ,,Dasz autograf … ?’’
czwarte spotkanie Zespołu
Spróbujmy Jezusa poszukać…. Przecież są rekolekcje!
Przyszłością edukacji
Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.
KONKURS CZERWIONKA - LESZCZYNY W SERCU ŚLĄSKA
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
Odpowiedzialność za uczucia
Ze świecą szukać.
Śniadanie daje moc!.
Zapis prezentacji:

Happening pt.: „OKULARY WYRAZISTOŚCI” Przygotowali: Patryk Florczyk Katarzyna Dróżdż Patrycja Papiewska Kinga Smółka

Projekt polegał na wyrażeniu uczuć poprzez kolory Projekt polegał na wyrażeniu uczuć poprzez kolory. Do tego wydarzenia zaangażowaliśmy klasę 2a gimnazjum. Odbyło się to 11 stycznia 2017r.

Podzieliliśmy się obowiązkami w następujący sposób: Projekt akcji/ plan działania- Patryk Florczyk i Katarzyna Dróżdż Rozpowszechnianie informacji- Katarzyna Dróżdż Przygotowanie rekwizytów- Katarzyna Dróżdż, Patryk Florczyk, Patrycja Papiewska i Kinga Smółka Aranżacja otoczenia- Katarzyna Dróżdż, Patryk Florczyk, Patrycja Papiewska i Kinga Smółka Realizacja- Katarzyna Dróżdż, Patryk Florczyk, Patrycja Papiewska i Kinga Smółka Dokumentacja- Katarzyna Dróżdż, Patryk Florczyk, Patrycja Papiewska i Kinga Smółka

Do zrealizowania projektu użyliśmy: Brystolu kolorowego Nożyczek Kleju Brokatów Markerów

Celami naszych działań były: Pobudzenie wyobraźni uczniów Odkrycie uczuć towarzyszących badanym osobom poprzez dany kolor

Po dłuższej obserwacji dało się zauważyć uśmiech na twarzach uczniów zakładających okulary.

Informację zwrotną od uczniów uzyskaliśmy dzięki ankiecie. Osoby zakładające „okulary ZSG” napisały, że zakładając „chciało im się śmiać” i „dodają mi powagi”. Uczniowie mający na swoim nosie „okulary zielone” napisali, że odczuwają : „radość, miłość, euforię, zachwyt i głód”. Młodzież posiadająca „okulary w kształcie serca” odpowiedziała, że uczucia im towarzyszące to „chęć śmiania się”. Osoby mające „okulary pomarańczowe” odpowiedziały, że „chciało im się śmiać i że okulary są brzydkie”. Uczniowie posiadający „okulary koloru niebieskiego” napisały, że odczuwają: „śmiech i radość, czują miłość”.

KONIEC