Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Advertisements

HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Katedra Marketingu Usług
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Sposoby wyszukiwania multimediów w Internecie. Standardowe wyszukiwarki odrębna zakładka w formularzu do wyszukiwania, np. Images, Video, Audio, Grafika.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Opis serwisu: Statystyki:
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
-wyszukiwanie informacji.
Strategia przedsiębiorstwa
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
PULPIT WINDOWS.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Technologie informacyjno-komunikacyjne – wszelkie działania związane z  produkcją i wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych oraz.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Maciej Leszczyński Kl. 2c
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych Intel® Core™ family 2010 Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych

1A Cele kampanii i wyzwania Launch nowych produktów Budowanie preferencji nowych produktów wśród konsumentów Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy Intel Procesor… ??

1B Cele kampanii i wyzwania W 2010 zostały wprowadzone na rynek procesory z nowej rodziny Intel Core. Naszym celem było wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy Intel oraz budowanie preferencji nowych procesorów wobec konkurencyjnych produktów. Technologie rozwijane przez firmę Intel są częścią naszego codziennego życia, mają ogromny wpływ na komfort naszej pracy i jej wydajność. Jednakże zwykli użytkownicy komputerów nie są świadomi tego wpływu. Nie wiedzą, czym właściwie jest procesor i jakie pełni funkcje. Aby osiągnąć postawiony cel, skupiliśmy się na pokazaniu zalet wydajnego procesora. Chcieliśmy ukazać, że od niego zależy nasz komfort pracy na komputerze.

KOMPUTER – ŹRÓDŁO ROZRYWKI 2A Strategia KOMPUTER – ŹRÓDŁO ROZRYWKI SEGMENTY TEMATYCZNE: VIDEO GRY AUDIO down/ up LOADING

2B Strategia Analiza grupy docelowej wykazała, iż naturalnym środowiskiem dla planowanej kampanii będą serwisy wideo oraz serwisy społecznościowe. Jednocześnie wykorzystując multimedialny kontent serwisów, mogliśmy pokazać wyjątkowe właściwości promowanych procesorów. W ten sposób uzyskaliśmy wysokie dopasowanie zarówno do grupy celowej, jak i do promowanego produktu. Kampania została podzielona na 4 tematyczne segmenty: audio, video, gaming, loading, tworzące spektrum multimediów dostępnych przez Internet. Zastosowaliśmy niestandardowe rozwiązania, zarówno na poziomie placementów jak i kreacji. Poprzez zaawansowane technologicznie formaty pokazaliśmy, że Intel jest firmą innowacyjną inwestującą w nowoczesne rozwiązania, dzięki którym użytkownicy mogą w pełni wykorzystywać możliwości swoich komputerów.

3A Implementacja 1/3 PRE-LOADER / IPLA.TV POKÓJ HD / IPLEX.PL IN-GAME ADS

3B Implementacja 1/3 Zmodyfikowaliśmy pre-loader w internetowej telewizji IPLA. Standardowa animacja wyświetlana podczas buforowania materiału video została zastąpiona przez ognistą animację obrandowaną logiem Intel Core i5. Sukces tego niestandardowego formatu przyczynił się do wprowadzenia go przez wydawcę do stałej oferty reklamowej. W serwisie VOD - IPLEX.pl powstał pierwszy w Polsce specjalny pokój z filmami HD, w którym użytkownicy mogli wybierać spośród ponad 100 tytułów. Pokój cieszył się niesamowitą popularnością – został odwiedzony 710 tys.razy! Żeby jeszcze bardziej podkreślić aspekty technologiczne i multimedialne, wykorzystaliśmy przestrzeń reklamową gier.

4A Implementacja 2/3 kreacja reagująca na beat utworu kreacja reagująca na zmiany na pasku transferu

4B Implementacja 2/3 Zdecydowaliśmy się także na kreatywną obecność na serwisie wideo Wrzuta.pl. Kreacja tu emitowana reagowała na beat utworu odtwarzanego przez użytkownika. Streaming audio został zintegrowany z animacją widoczną w kreacji flashowej, co stanowiło innowację na rynku Polskim! Dodatkowo podczas uploadowania plików na serwisie WyślijTo.pl, użytkownicy oglądali animację zmieniającą się w zależności od paska transferu. Analogicznie zmieniała się treść o inteligentnej szybkości procesorów Intel Core.

5A Implementacja 3/3 Postulaty: 1. Wyzwólmy się z kajdan spowalniaczy czasu! 2. Promujmy innowacyjny lans! 3. Przestańmy się zawieszać! 4. Otwórzmy wszystkie okna jednocześnie! 5. Nie dajmy się klepsydrze!

5B Implementacja 3/3 Komunikacja została wzmocniona przez zaangażowanie użytkowników w TURBOrewolucję! Przygotowany w tym celu TURBOmanifest nawiązywał do technologii TURBO Boost, w którą wyposażone są nowe procesory. TURBOmanifest stanowił proklamację nowego, sprawniejszego świata, który staje się lepszy dzięki nowym procesorom Intel Core. Zadaniem konkursowym użytkowników było zaproponowanie sytuacji wymagającej TURBOprzyśpieszenia w formie filmu lub prezentacji multimedialnej. Ważnym elementem kampanii była obecność w serwisach społecznościowych Fotka.pl oraz Poszkole.pl. Wykorzystaliśmy tu teasingowe mechanizmy absurdalnych powiadomień, nawołujących do TURBOprzyspieszenia.

6A Rezultaty kampanii 12 mln 100 000 unikalnych użytkowników widziało przekaz reklamowy 100 000 unikalnych użytkowników odwiedziło stronę z TURBO manifestem 180 zgłoszeń konkursowych – sytuacji wymagających TURBO przyśpieszenia 900 komentarzy Sprzedaż w okresie kampanii

6B Rezultaty kampanii Dobór placementów wyeksponował główne benefity procesorów, a kreacje bezpośrednio nawiązywały do aktywności wykonywanych przez użytkowników podczas wyświetlania reklamy. Skojarzenie zalet produktu z aktywnością użytkowników, było sposobem na przykucie ich uwagi oraz zainteresowanie produktem. Podsumowując, cele kampanii zostały osiągnięte z nawiązką. Kampania dotarła do prawie 12 mln unikalnych użytkowników. Otrzymaliśmy 180 multimedialnych zgłoszeń konkursowych! Strona z TURBO manifestem została odwiedzona przez ponad 100 tys. użytkowników, którzy prawie 900 razy skomentowali zgłoszone propozycje. Kampania miała bardzo pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży odnotowane w okresie kampanii. Sprzedawcy zauważyli zwiększone zainteresowanie produktami z procesorami Intel CORE.