Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych. 2 Wykorzystanie wyników sprawdzianów w planowaniu pracy nauczycieli przedmiotów matematyczno- przyrodniczych.
Advertisements

1 1 Analiza wyników egzaminów zewnętrznych w 2013 roku Miasto Gdańsk Gdańska Rada Oświatowa, 14 listopada 2013 roku Barbara Przychodzeń Wydział Badań i.
Rok szkolny 2015/2016 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Glinkach Opracowanie: Zespół ds. analizy sprawdzianów: Elżbieta Wachnik-Kulpa,Agnieszka.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Badanie potrzeb nauczycieli Monika Czajkowska Marcin Karpiński Warszawa, 30 września 2015 r.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwietnia 2016 r.. W tym roku został zorganizowany po raz ostatni sprawdzian po klasie VI W przyszłym roku MEN sprawdzianu już.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus Forum Rynku Zdrowia Warszawa,
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
EGZAMIN MATURALNY MOJEGO DZIECKA
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
I LO im. Bolesława Chrobrego w Pszczynie
Egzamin gimnazjalny 2017 r..
Test diagnostyczny dla klas pierwszych z języka polskiego
W kręgu matematycznych pojęć
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Wyznaczanie miejsc zerowych funkcji
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1 1.
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2017 Na podstawie OKE Jaworzno Opracowanie Własne:
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego przedmioty przyrodnicze – XII
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Egzamin ucznia klasy ósmej
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Egzamin ósmoklasisty 2019.
TESTOWANIE I TESTY W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH Opracowanie : Prof
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2018
LOSY ABSOLWENTÓW LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Finansowanie zadań oświatowych
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
Historia i wiedza o społeczeństwie
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty, wykorzystanie wniosków z analizy do poprawy jakości kształcenia Joanna Maźniewska 6 luty 2019 r.
Zapis prezentacji:

Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017 Opracowanie: Agata HACHAJ Wanda MYŚLIŃSKA

Egzamin przygotowany przez CKE. Przeprowadzony 20.04.2017 r. Arkusz standardowy zawierał 23 zadania, w tym 20 zadań zamkniętych i 3 zadania otwarte. Wśród zadań zamkniętych większość stanowiły zadania wyboru wielokrotnego, w których należało wybrać jedną z podanych odpowiedzi, a w pięciu zadaniach typu prawda-fałsz − ocenić prawdziwość zdań. Zadania otwarte wymagały od gimnazjalistów samodzielnego sformułowania rozwiązania.

WYNIKI UCZNIÓW (%)

Podział zadań ze względu na stopień trudności

Mocne strony uczniowie dobrze radzą sobie z : zapisywaniem związku między nieznanymi wielkościami za pomocą układu równań odczytywaniem i interpretacją informacji przedstawionych za pomocą wykresów funkcji Opisywaniem związków między różnymi wielkościami za pomocą wyrażeń algebraicznych; działaniami na potęgach i pierwiastkach; stosowaniem obliczeń procentowych.

Umiejętności wymagające poprawy Zadania na dowodzenie; Zadania dotyczące figur przestrzennych; Działania na potęgach i pierwiastkach; Stosowanie Twierdzenia Pitagorasa.

WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Wykonalność testu na poziomie 73,2% zakwalifikowała szkołę do 9 najwyższego staninu. Nasze wyniki są lepsze niż wyniki gminy, powiatu, województwa i kraju. Stanin Przedział punktowy   2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 9. najwyższy 8. bardzo wysoki 7. wysoki 6. wyżej średni 5. średni 4. niżej średni 3. niski 2. bardzo niski 1. najniższy

WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Poziom wykonania poszczególnych zadań był zróżnicowany ale utrzymywał się na wysokim poziomie. Tylko trzy zadania miały wykonalność poniżej 0,6. Nie było zadań trudnych i bardzo trudnych. Wykonalność zadań zamkniętych była wyższa niż zadań otwartych. W czasie pracy z uczniami należy zwracać uwagę na potrzebę uważnego czytania, tworzenie planu rozwiązania zadania, krytyczną ocenę rozwiązania oraz na rozwiązywanie zadań na dowodzenie.

Dziękujemy za uwagę.