Na początek: wyniki ankiety Ankietowanych: 34 Ankiety nieważne: 2.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obecność Unii Europejskiej w naszym mieście - Poznaniu
Advertisements

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
Demokracja w szkole.
Finansowanie podmiotów prowadzących działalność leczniczą
Czy możliwy jest wzrost inwestycji przedsiębiorstw w 2011 r.?
ROK WDRAŻANIA FUNDUSZY STRUKTURALNYCH MOCNE I SŁABE STRONY SYSTEMU
ANKIETA Segregacja śmieci.
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego – inwestujemy w waszą przyszłość W a r s z t a t y Złożenie wniosku w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
W dzisiejszym numerze wyjątkowo więcej treści popularno naukowych m.in. : co to Unia Europejska ? zalety energii odnawialnej przyczyny śmierci na drodze.
Wyniki ankiety „Wpływ budowy oraz rozruchu Cementowni Ożarów na życie i środowisko naturalne w gminie Ożarów w oczach dziadków uczniów gimnazjum.”
Analiza wyników ankiety
Wyniki ankiety opracowała Jolanta Sieplińska
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Cywilizacyjny skok z klasą Zielona Góra, 4 października 2012.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Pieniądz...., oszczędzanie..., bank
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Starożytni Matematycy
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Angielski na 5! Jak dobrze znamy j. angielski w Chocianowie?
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
W jakich aspektach życia (np. kultura, infrastruktura, gospodarka) i dlaczego wspierałbyś swój region, gdybyś posiadał euro z budżetu Unii Europejskiej.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Patryk Mechocki IIIc Mateusz Różański IIIc. Większa stabilizacja W ciągu ostatnich 50-ciu lat, dzięki wzmożonej współpracy w Europie, wojna pomiędzy.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Ankieta nt. wolontariatu
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Informacja o stanie prac nad wnioskiem o ustanowienie programu sektorowego INNOCAST, dedykowanego polskiej branży odlewniczej Ogólnopolski Dzień Odlewnika.
Przemoc internetowa polega na: Obrażaniu kogoś przez internet na różnych stronach; np.: Facebook, GaduGadu itd… Publikowaniu treści obscenicznych i wulgarnych;
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Wiedza Polaków o Powstaniu Warszawskim
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PRZEGLĄD PRASY 20 lutego 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Podsumowanie wdrażania osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze Maria Sokoll Z-ca Prezesa Zarządu 16 listopada 2011.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
„Promocja projektu w ramach Działania 6.4 PO IG” Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
BEZPIECZNA ORAZ SPRAWNA REALIZACJA INWESTYCJI BUDOWLANYCH
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
??? Przemysław Bartczak.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Wyniki projektu naukowego
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach RPOWŚ
Zapis prezentacji:

Na początek: wyniki ankiety

Ankietowanych: 34 Ankiety nieważne: 2

Pytanie 1. Czy znasz kogoś, kto prowadzi własną działalność i na jej rozbudowę otrzymał dofinansowanie z Unii Europejskiej? Jeśli tak, to opisz ten przypadek.

13

Wybrane przykłady: -Dofinansowanie wysokości 20 tys. zł na sprzęt do firmy czyszczącej -Dofinansowanie na sale szkoleniowe -Finansowy wkład w rozwój zakładu stolarskiego -20 tys. zł na sprzęt i pomoce naukowe w celu rozbudowy prywatnej działalności nauczycielskiej

Pytanie 2. Wymień wszystkie inwestycje (lub znaczną ich większość) z Twojego otoczenia, o których wiesz, że były finansowane w pełni lub po części przez UE.

24

Pytanie 3. Czy korzystasz na co dzień z jakiegoś obiektu lub sprzętu, który był finansowany w całości lub po części z funduszy Unii? Jeśli tak, to co to jest?

Wśród wymienionych obiektów i sprzętów widniały: -Pracownia informatyczna w naszej szkole -Droga dojazdowa -Rondo -Tramwaje i autobusy -Szkolna pracownia fizyczno-chemiczna -Elementy wymienione w poprzednim pytaniu -Fotoradary

Pytanie 4. Czy opowiadasz się za wprowadzeniem waluty euro w Polsce? Podaj choć jeden argument uzasadniający Twoją odpowiedź.

Argumenty,,za: -Zarobki Polaków dostosowane do norm europejskich -Podczas podróżowania do państw zachodnich nie byłoby konieczne wymienianie pieniędzy w kantorach (pojawiało się wielokrotnie) Argumenty,, przeciw: -Gospodarka nie jest gotowa na taką zmianę -Byłoby to niezgodne z tradycją -Osoby niezamożne znajdą się w tragicznej sytuacji -,,Dobrze jest tak, jak jest -,,Nasze banknoty są ciekawsze

… czyli kilka faktów i wskazówek, na których oprzemy wypowiedzi na debacie i wnioski po jej przeprowadzeniu.

Zacznijmy od zalet: preferowane mniejsze firmy

bezzwrotny pieniądz

duży wybór programów i inicjatyw

finansowanie od 50% wartości projektu

stymulowanie szybszego rozwoju

Wady: rozbudowany formalizm wniosków

długi okres rozpatrywania wniosków

mała elastyczność wydawanych pieniędzy

nieprecyzyjne reguły

kontrole poprawnego wydatkowania

To już wszystko, dziękuję!

Bibliografia: