Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Twórczość nie jest: • wielka i odległa • artystyczna czy „śliczna”'
Advertisements

ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Informacja multimedialna w bibliotece
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Klasyfikacja źródeł informacji
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Literatura Tyszka T., Falkowski A. Psychologia zachowań konsumenckich. GWP Gdańsk 2001 Falkowski A. Praktyczna psychologia poznawcza, marketing i reklama.
PERCEPCJA I WYOBRAŹNIA
PERCEPCJA I WYOBRAŹNIA
OKO W OKO SIŁA WIZUALIZACJI.
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Katedra Marketingu Usług
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Promocja jako element marketingu mix
Inwestować w PR? Ale po co?
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Programowanie w środowiskach graficznych
Co to jest TIK?.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Magdalena Florek Warszawa
` PREZENTACJA FIRMY 1.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Spostrzeganie.
Ewolucja roli tekstu i obrazu
Złudzenia optyczne Opracowała: Elżbieta Gawron
CO TO JEST PORNOGRAFIA? Pornografia obejmuje przedmioty (teksty, rysunki, zdjęcia, filmy), które przedstawiają sceny erotyczne: zawierające treści nieprzyzwoite.
Integracja sensoryczna
Strategia Promocji.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Zielona Góra 22 i 23 września 2011 r.. Multimedia komunikacyjność Procesy uwagi Multimedia hipertekstowość Multimedia interaktywność Teorie.
Oczy umysłu. Kształtowanie wrażliwości estetycznej, poczucia piękna u osób niewidomych w bezpośrednim kontakcie ze sztuką.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Istotne zjawiska w psychoterapii grupowej w modelu poznawczo-behawioralnym - dr Mirosława Jawor.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Public Relations – odpowiedzialność każdego pracownika Urzędu 23 października 2014 Warszawa prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski.
SPOSOBY KOMUNIKACJI na przestrzeni wieków
Metody komunikowania się
Zaburzenia spostrzegania
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”
 Uwagi wstępne  Dzieci sieci jako uczniowie  Internet a mózg ludzki  Od informacji do wiedzy  Nowe modele edukacji  W świecie gorących mediów.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
WSZYSTKO CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O WSPÓŁPRACY Z BRAINOBRAIN
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
ZKM przypomnienie.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
10 Najnowszych Trendów Public Relations
PSYCHOLOGICZNE I PEDAGOGICZNE KONCEPCJE CZŁOWIEKA, A ROLA I MIEJSCE NOWYCH TECHNOLOGII W PROCESACH POZNAWCZYCH.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Percepcja słuchowa.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

Ze spostrzeżenia w wyobrażenie. Kod ikoniczny komunikatów public relations organizacji. Dr Alicja Waszkiewicz – Raviv alicja.waszkiewicz@uw.edu.pl

Public relations – komunikacja organizacji z publicznościami Instytucjonalna Wielokanałowa Multimedialna (on-line PR) Dialogiczna -> angażująca Celowa i zgodna z interesami organizacji (media relations), uwzględniająca otoczenie MULTIMODALNA

Wizualne narzędzia PR: CEL 1 logo kolorystyka i typografia akcydensy organizacji opakowanie produktu zdjęcia wizerunkowe, packshoty, infografiki, mapy organizacji przekazy POS ulotki, plakaty i katalogi layout strony internetowej filmy reklamowe i materiały audiowizualne (virtual tour) budynek, w którym znajduje się siedziba organizacji CEL 2 działalność na platformach online i w mediach społecznościowych: Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest ambasador wydarzenia specjalne, czyli eventy visual merchandising przestrzeni handlowych i wystawienniczych KOMUNIKACJA PRZEZ ŚRODOWISKO – WYSTAWY IMMERSYJNE, POP-UP STORE, sztuka w przestrzeni publicznej; ART BRANDING

Model estetyki informacji Andrea Lau, Andrew Vande Moere 2007 Tendencje: ukierunkowanie na prezentowanie danych podkreślenie formy estetycznej układu informacji budowanie interakcji i relacji z odbiorcą (PR)

ARGUMENTY Teoria podwójnego kodowania Paivio /1979/ kod obrazowy/wyobrażeniowy i werbalny Więcej lokacji – lepsze zapamiętywanie Lepszy wizerunek marki /Francuz, 2007/

CEL PR 1 SPOSTRZEŻENIE SKUPIENIE UWAGI Bodźce wizualne wyzwalają złożone procesy poznawcze. Mózg człowieka nie tylko jest narzędziem poznania i nie służy wyłącznie do obróbki percypowanego bodźca. Jest także „generatorem” realnego świata, w którym żyjemy. Dla PR-owca ów świat publiczności konsumenckiej powinien być zasiedlony przez obiekty związane z organizacją i jej markami.

Wyobraźnia funkcja umysłu, dzięki której generujemy obrazy mentalne nawet pod nieobecność bodźca wzrokowego wyzwalamy procesy interpretacji - podnosi efektywność komunikatu PR

CEL PR 2 WYOBRAŻENIE - WYOBRAŹNIA WIZUALNA Wyobraźnia właściwa /por. Markiewicz, 2007:140/ a reakcja odbiorcy komunikatu Ujawnia się w pełnej postaci, gdy: proces przetwarzania ma postać top-down (wyższe procesy przetwarzania ingerują w przetwarzanie na niższym poziomie) występują świadome procesy decyzyjne w kontekście niejednoznaczności rozwiązania niejednoznaczności zachęcają do „twórczego” działania, wzbudzają zaangażowane zachowanie Ideałem dla PR-owca jest doprowadzenie do zjawiska synestezji, czyli stworzenie takiego komunikatu, który wykorzystywałby ludzką zdolność do kojarzenia ze sobą wrażeń odbieranych przez różne zmysły, np. zapachów ze smakami, dźwięków z kolorami – angażował i aktywizował Multimodalny PR

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Dr Alicja Waszkiewicz – Raviv alicja.waszkiewicz@uw.edu.pl