Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
BEZROBOCIE W GMINIE MSZCZONÓW
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Społeczności w Internecie
Ankieta dla uczniów SP i Gimnazjum
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Raport z badania Capibus
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Internauci w grupach wiekowych
PORTRET STUDENTA 2011 Wyniki czerwiec Opracowanie: Dział Badań i Analiz 2 Portret studenta 2011 Demografia uczestników Łącznie wypełniono
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Sytuacja na lokalnym rynku pracy
Uniwersytety Trzeciego Wieku
O zdrowym odżywianiu i piramidzie żywienia
Kuchnia amerykańska.
turystów zagranicznych
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
NIEZBĘDNIK STATYSTYCZNY RYNEK PRACY - BAEL.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Zwyczaje związane z myciem okien
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
ANKIETA DLA RODZICÓW- „ŚNIADANIE” 92 RODZICÓW UZUPEŁNIŁO ANKIETY.
Od 1984 roku demografowie obserwują w Polsce stały spadek liczby urodzeń, które od 1993 r. wynosiły rocznie około 500 tysięcy, a od roku 1998 – poniżej.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Wyniki ankiety dotyczącej zdrowego odżywiania się uczniów gimnazjum w Poroninie. Poronin, kwiecień 2014.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
Fast food Dlaczego jest niezdrowy ?.
1 Orange Restricted Postrzeganie Internetu i nowoczesnych technologii w Polsce Badanie sondażowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1100 Polaków.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce Jak czytamy Wstępna prezentacja drugiej edycji badania ilościowego PIK Kraków, październik 2015.
Analiza ankiety przeprowadzonej w klasach IV – VI Szkoły Podstawowej na temat zdrowego żywienia -Ankieta przeprowadzona we wrześni 2015r -Badanie miało.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
Instytut Eurotest BADANIE OPINII OSÓB PROWADZACYCH GOSPODARSTWA DOMOWE NA TERENIE GDAŃSKA DOTYCZACYCH ZMIANY SPOSOBU ZBIERANIA SELEKTYWNEGO ODPADÓW KOMUNALNYCH.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Violence in relationships and gender equality Przemoc w związkach a równość płci Barbara Woźniak, Krystyna Slany.
Czy odżywiamy się zdrowo?. Cele projektu: Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum. Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Jedzenie.
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Wiosenny festiwal sprzątania
Przeciwdziałanie narkomanii
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Uczniowie klasy I Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rożnowicach realizują program edukacyjny „Żyj smacznie i zdrowo” pod kątem zasad prawidłowego i smacznego.
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Postawy studentów wychowania fizycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego wobec zdrowia Dr Jaromir Grymanowski Uniwersytet Rzeszowski Wydział Wychowania Fizycznego.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych wyniki badania sondażowego Katowice, październik 2017 r. www.bcmm.com.pl

WSTĘP Metodologia badawcza: badanie zrealizowano techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie 1616 kobiet i mężczyzn w wieku 18-65 lat. Dobór próby miał charakter kwotowy i kontrolowany był pod względem płci, wieku, wykształcenia i miejsca zamieszkania respondenta. Termin realizacji badania: badanie zrealizowano w dniach 04-12.09 2017 r. Uwagi: Przedruk lub wykorzystanie niniejszych wyników badań BCMM w całości lub w części dozwolone wyłącznie z podaniem źródła : BCMM – badania marketingowe Sp. z o.o.

CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOŻYWANIA POSIŁKÓW W PUNKTACH GASTRONOMICZNYCH - OGÓŁEM 59% respondentów deklaruje, że spożywa posiłki poza domem co najmniej kilka razy w miesiącu. Pytania dotyczyły częstotliwości spożywania posiłków w punktach gastronomicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy, w tzw. zwykłych dniach (nie w trakcie urlopu, wyjazdów delegacyjnych, itp.). Jak często spożywa Pani/Pan śniadania w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ? Jak często spożywa Pani/Pan tzw. lunch (posiłek w ciągu dnia pracy) w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ? Jak często spożywa Pani/Pan obiad lub kolację w punktach gastronomicznych (włączając w to wyjścia ze znajomymi, rodziną np. do restauracji, obiady lub kolacje w weekend w gronie rodziny czy znajomych, itp.) ? n=1616

CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOŻYWANIA POSIŁKÓW W PUNKTACH GASTRONOMICZNYCH Najczęściej spożywanym poza domem posiłkiem jest późny obiad lub kolacja a także lunch – blisko połowa badanych (odpowiednio 48% i 47%) co najmniej kilka razy w miesiącu wybiera się na takie posiłki do bistro, restauracji czy stołówki. Co najmniej kilka razy w tygodniu najwięcej respondentów (17%) je poza domem i/lub miejscem pracy lunch, stąd zapewne wzrastająca popularność różnorodnych bistro. Pytania dotyczyły częstotliwości spożywania posiłków w punktach gastronomicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy, w tzw. zwykłych dniach (nie w trakcie urlopu, wyjazdów delegacyjnych, itp.). Jak często spożywa Pani/Pan śniadania w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ? Jak często spożywa Pani/Pan tzw. lunch (posiłek w ciągu dnia pracy) w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ? Jak często spożywa Pani/Pan obiad lub kolację w punktach gastronomicznych (włączając w to wyjścia ze znajomymi, rodziną np. do restauracji, obiady lub kolacje w weekend w gronie rodziny czy znajomych, itp.) ? n=1616

PREFEROWANY TYP KUCHNI W PUNKTACH GASTRONOMICZNYCH Ulubioną kuchnią, wybieraną w punkach gastronomicznych, jest kuchnia polska, preferowana przez 77% badanych (w szczególności przez pięćdziesięciolatków – 84%), w drugiej kolejności kuchnia włoska i chińska. Hamburgery i hot-dogi najchętniej jedzą najmłodsi badani (preferowanie kuchni amerykańskiej deklaruje 33% osób w wieku 18-24 lat, dla porównania wśród respondentów w wieku 55 lat i więcej ten odsetek wynosi 5%). n= polska włoska chińska ameryka-ńska 18-24 lat 191 69,8% 55,4% 25,1% 33,0% 25-34 lat 358 76,2% 52,3% 23,8% 23,4% 35-44 lat 341 75,8% 49,5% 22,9% 17,2% 45-54 lat 268 75,7% 44,6% 21,6% 12,6% 55-65 lat 332 84,1% 41,2% 22,3% 5,2% Jaki typ kuchni preferuje Pani/Pan jedząc posiłki poza domem np. w restauracji, barze, fast-food, stołówce, itp. ? Proszę o wskazanie max 3 typów kuchni. n=1490

CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOŻYWANIA POSIŁKÓW - ŚNIADANIA kilka razy w tygodniu kilka razy w miesiącu kilka razy w roku raz w roku rzadziej niż raz w roku nigdy ogółem 1616 16,0% 24,8% 20,0% 3,4% 10,1% 25,7% kobieta 812 12,9% 21,2% 20,4% 4,3% 13,1% 28,0% mężczyzna 804 19,1% 28,4% 19,5% 2,4% 7,2% 23,3% 18-24 lat 195 22,6% 30,6% 18,5% 10,6% 14,4% 25-34 lat 375 20,8% 23,7% 3,9% 12,6% 19,6% 35-44 lat 374 13,7% 28,9% 17,5% 5,2% 9,1% 45-54 lat 295 15,0% 24,5% 20,9% 2,2% 9,0% 55-65 lat 377 11,1% 19,2% 22,9% 2,0% 9,4% 35,4% podstawowe lub gimnazjalne 178 11,0% 26,8% 17,2% 34,0% zasadnicze zawodowe 310 19,8% 24,0% 9,3% średnie lub policealne 661 15,9% 27,1% 19,0% 25,4% wyższe (w tym licencjat) 467 18,8% 24,3% 19,7% 3,5% 21,3% Pytania dotyczyły częstotliwości spożywania posiłków w punktach gastronomicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy, w tzw. zwykłych dniach (nie w trakcie urlopu, wyjazdów delegacyjnych, itp.). Jak często spożywa Pani/Pan śniadania w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ?

CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOŻYWANIA POSIŁKÓW - LUNCH kilka razy w tygodniu kilka razy w miesiącu kilka razy w roku raz w roku rzadziej niż raz w roku nigdy ogółem 1616 16,7% 30,3% 25,1% 3,0% 8,0% 16,9% kobieta 812 13,9% 29,2% 27,3% 2,9% 10,3% 16,4% mężczyzna 804 19,5% 31,4% 22,9% 3,1% 5,8% 17,4% 18-24 lat 195 16,2% 41,7% 23,9% 2,1% 10,1% 25-34 lat 375 20,8% 25,3% 26,7% 4,3% 9,1% 13,8% 35-44 lat 374 18,7% 32,5% 22,1% 4,5% 8,5% 45-54 lat 295 16,6% 30,1% 23,8% 2,5% 7,4% 55-65 lat 377 10,8% 27,2% 28,2% 1,1% 8,2% 24,6% podstawowe lub gimnazjalne 178 15,7% 23,3% 20,2% 1,7% 9,3% 29,7% zasadnicze zawodowe 310 14,3% 26,6% 4,0% 7,9% 19,0% średnie lub policealne 661 16,5% 2,7% 8,4% wyższe (w tym licencjat) 467 18,9% 32,3% 26,9% 3,2% 7,2% 11,6% Jak często spożywa Pani/Pan tzw. lunch (posiłek w ciągu dnia pracy) w punktach gastronomicznych (np. w restauracji, bistro, barze, stołówce) ?

CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOŻYWANIA POSIŁKÓW – OBIAD / KOLACJA kilka razy w tygodniu kilka razy w miesiącu kilka razy w roku raz w roku rzadziej niż raz w roku nigdy ogółem 1616 13,7% 34,2% 32,8% 2,8% 6,2% 10,3% kobieta 812 10,8% 34,7% 35,0% 4,2% 6,3% 9,0% mężczyzna 804 16,6% 33,6% 30,7% 1,4% 11,5% 18-24 lat 195 22,9% 42,1% 24,8% 0,7% 5,4% 4,0% 25-34 lat 375 14,9% 36,9% 32,0% 6,9% 35-44 lat 374 15,1% 34,6% 31,0% 6,5% 9,9% 45-54 lat 295 11,1% 31,9% 4,5% 6,6% 13,1% 55-65 lat 377 8,2% 28,4% 39,7% 2,7% 6,0% podstawowe lub gimnazjalne 178 13,5% 29,7% 26,3% 1,8% 7,6% 21,1% zasadnicze zawodowe 310 11,7% 29,6% 35,6% 3,7% 5,9% średnie lub policealne 661 15,6% 34,1% 31,3% 2,6% 6,7% 9,7% wyższe (w tym licencjat) 467 12,3% 39,1% 35,7% 2,9% 5,3% 4,7% Jak często spożywa Pani/Pan obiad lub kolację w punktach gastronomicznych (włączając w to wyjścia ze znajomymi, rodziną np. do restauracji, obiady lub kolacje w weekend w gronie rodziny czy znajomych, itp.) ?

PREFEROWANY TYP KUCHNI W PUNKTACH GASTRONOMICZNYCH polska włoska amerykańska meksykańska chińska japońska francuska hiszpańska indyjska inna ogółem 1490 77,0% 48,2% 17,2% 14,4% 23,1% 6,0% 6,2% 5,4% 5,5% 1,3% kobieta 756 77,3% 52,5% 15,0% 11,9% 21,4% 7,0% mężczyzna 734 76,6% 43,7% 19,5% 16,9% 24,7% 5,8% 5,2% 5,1% 1,4% 18-24 lat 191 69,8% 55,4% 33,0% 16,0% 25,1% 10,0% 4,7% 4,3% 4,9% 2,0% 25-34 lat 358 76,2% 52,3% 23,4% 14,8% 23,8% 7,8% 4,0% 1,2% 35-44 lat 341 75,8% 49,5% 18,9% 22,9% 6,1% 7,3% 45-54 lat 268 75,7% 44,6% 12,6% 11,8% 21,6% 4,8% 9,2% 5,0% 1,0% 55-65 lat 332 84,1% 41,2% 10,4% 22,3% 2,7% 0,7% podstawowe lub gimnazjalne 150 83,8% 39,4% 10,9% 15,7% 15,5% 5,9% 4,4% zasadnicze zawodowe 281 78,0% 38,4% 11,2% 12,9% 22,8% 7,7% 4,6% 5,6% 1,1% średnie lub policealne 608 76,8% 50,8% 19,3% 15,3% 23,2% 5,7% 5,3% 6,6% 6,3% wyższe (w tym licencjat) 451 74,3% 53,8% 20,2% 13,5% 25,6% 8,6% 6,4% 4,5% Jaki typ kuchni preferuje Pani/Pan jedząc posiłki poza domem np. w restauracji, barze, fast-food, stołówce, itp. ? Proszę o wskazanie max 3 typów kuchni.