MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.

Warszawa Warszawa jest stolicą Polski. Warszawa leży nad Wisłą.
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w STYCZNIU? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Moje ulubione bajki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ankieta na temat odżywiania się i uprawianej aktywności fizycznej uczniów naszej szkoły.
Klasa If na wycieczce. Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Wycieczka po Wyżynie Krakowsko- Częstochowskiej Klasy V a i V b.
ślubowanie klas pierwszych wrzesień 2013 jeszcze niedawno sami żegnaliśmy ubiegłorocznych maturzystów…
„ŚNIADANIE DAJE MOC” -wspólne przygotowanie i zjedzenie II śniadania w Szkole Podstawowej im. Stanisława Rosponda w Żyrowej klasa III.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Uczniowie: Jakub Malec Nikola Czachor Natalia Omańska Kacper Rynnik Klaudia Korczyńska Paulina Pięta Patryk Gawron Daniel Torończak Sebastian Rygol.
„Nasze Nadleśnictwo Wyszków”. Chcąc poznać bliżej nasze Nadleśnictwo Wyszków wybraliśmy się do miejscowości Leszczydół - Nowiny. Tam dzięki Panu Leśniczemu.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Obóz naukowy w Warszawie Zespół Szkół w Warzycach.
WYCIECZKA DO PORTUGALII
Spotkanie Projektowe Erasmus+ Bad Nenndorf 6-10 marca 2017
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Projekt „Lekki tornister”
Toruń-Malbork-Grunwald
Internat „JULIA Nasz Internat znajduje się w centrum miasta przy ul. Wysockiego co ułatwia dojazd do szkoły oraz do wielu innych miejsc i atrakcji w mieście.
Zielona Szkoła – Ochotnica Dolna
Dzień Chłopaka w III b.
Wycieczka do Zakopanego
ALBUM FOTOGRAFICZNY ŚWIĘTO RODZINY 2017
Warszawo! Ale jesteś piękna!.
Informacja dla rodziców.
NADLEŚNICTWO KOLBUSZOWA
Fotoreportaż z wycieczki do Francji
Wrażenia Autor: Czarek Lipka
Dzień pierwszy Od rana sprzątam na przyjazd chłopaków z Rumunii
TANIA I ATRAKCYJNA WYCIECZKA DO KRAKOWA
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Warszawskie Święto Drzewa w Przedszkolu nr 105
MAK w Warszawie Autor: Anna Błażewicz.
Wycieczka do Gorlic r..
RAZEM PRZECIW PRZEMOCY
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
„RAZEM RATUJEMY KONIE- IV EDYCJA”
„Dziś stażysta, jutro profesjonalista”
Kto ty jesteś? Polak mały…
Organizator Turystyki oraz Pośrednik Turystyczny
Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
Szkoła Podstawowa Nr 225.
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
WYCIECZKA DO SCHRONISKA
Opracowanie prezentacji: B. Magiera

MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.

MINI-ZIELONEJ SZKOŁY DLA KLASY II b W DNIACH: 5, 6 czerwca 2009 r. PROGRAM MINI-ZIELONEJ SZKOŁY DLA KLASY II b W DNIACH: 5, 6 czerwca 2009 r.

CELE MINI-ZIELONEJ SZKOŁY: Integracja klasy, wzmacnianie poczucia przynależności do grupy. Zawieranie przyjaźni między dziećmi. Stwarzanie warunków do większej samodzielności dzieci. Nabycie przez dzieci przekonania, że w odpowiednich warunkach sami dadzą sobie radę. Radość dzieci i poczucie miłego spędzenia czasu w gronie kolegów i koleżanek. Nawiązanie bliższego kontaktu z wychowawcą. Zwiedzenie ciekawych miejsc w Warszawie.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ

Zadania dla całej klasy Zadania dla wybranych osób PIĄTEK – 5. 06. 2009 r. Godzina Zadania dla całej klasy Zadania dla wybranych osób 17. 30 zbiórka w szkole (na parterze) 17. 35 – 18.00 przygotowanie miejsca do spania przygotowanie sali do dyskoteki, przygotowanie podwieczorku i kolacji 18.00 – 20.45 dyskoteka konkursy podwieczorek odtwarzanie z płyt CD (wcześniej przygotowanych) utworów muzycznych, przeprowadzenie konkursów 20.45 – 21.05 kolacja 21.05 – 21.30 przygotowanie do spania sprzątanie po kolacji, uporządkowanie sali po dyskotece 21.30 – 22.00 słuchanie bajki na dobranoc 22.00 cisza nocna

Zadania dla całej klasy Zadania dla wybranych osób SOBOTA – 6. 06. 2009 r. Godzina Zadania dla całej klasy Zadania dla wybranych osób 8.00 pobudka 8.00 – 8.20 ubieranie się, toaleta poranna, 8.20 – 8.50 gimnastyka poranna – gry i zabawy sportowe, przygotowanie śniadania 8.50 – 9.30 śniadanie, przygotowanie kanapek na wycieczkę, sprzątanie po śniadaniu 9.30 – 9.40 przygotowanie do wyjścia na wycieczkę 9.40 wyjście na wycieczkę 10.30 – 12.30 zwiedzanie Parku Łazienkowskiego przekazanie (zdobytych wcześniej) informacji na temat wybranych miejsc w Łazienkach 13.20 obiad w Pizzerii Dominium (ul. Grójecka 22/24) 14.10 powrót do szkoły 14.15 – 15.50 oglądanie filmu: „Madika z Czerwcowego Wzgórza” sprzątanie 15.50 – 16.00 sprzątanie, pakowanie śpiworów

Rysowanie obrazka na plecach kolegi P I Ą T E K KONKURSY Rysowanie obrazka na plecach kolegi

Rysowanie motyla palcami stóp KONKURSY Rysowanie motyla palcami stóp P I Ą T E K

To nie jest takie proste P I Ą T E K KONKURSY To nie jest takie proste

P I Ą T E K Nasze motyle

Nasze motyle P I Ą T E K

Nasze posiłki P I Ą T E K

Jedliśmy pyszne kanapki, które sami przygotowaliśmy. P I Ą T E K Jedliśmy pyszne kanapki, które sami przygotowaliśmy. Niektórzy po raz pierwszy samodzielnie przygotowali sobie kanapkę.

NOCUJEMY W SZKOLE

W ŁAZIENKACH KRÓLEWSKICH S O B O T A

Ina była jedną z naszych przewodniczek po Łazienkach Ina była jedną z naszych przewodniczek po Łazienkach. Opowiedziała nam historię parku. SOBOTA

Przy Pomniku Fryderyka Chopina SOBOTA

Wiadomości o Fryderyku Chopinie przekazała nam Zuzia SOBOTA

Dominika przekazała nam ciekawe informacje na temat życia wiewiórek

Olga była naszym ekspertem w dziedzinie pawi.

PAW - SAMIEC

PAWIE - SAMICE

Łukasz opowiedział nam o Pałacu na Wodzie i o Teatrze na Wyspie

MUSIMY KOŃCZYĆ NASZĄ MINI – ZIELONĄ SZKOŁĘ. CZAS NA SPRZĄTANIE Dziewczynki sprzątają naszą „stołówkę”. Chłopcy odnoszą na miejsce materace.

Opisujemy nasze wrażenia z mini – zielonej szkoły „Na naszej mini – zielonej szkole najbardziej podobało nam się zwiedzanie Parku Łazienkowskiego, nocowanie w szkole i konkursy. Naszym zdaniem noc w szkole była za krótka. Najprzyjemniejsze dla nas było oglądanie pawi, słuchanie informacji od przewodników i podziwianie Pomnika Fryderyka Chopina. Wszystko było bardzo udane.” Autorki na zdjęciu

Opisujemy nasze wrażenia z mini – zielonej szkoły „Pewnego dnia, w piątek, gdy byliśmy na mini – zielonej szkole, szybko pobiegliśmy na dyskotekę. Było tam bardzo przyjemnie. Dzieci zaczęły się bawić i tańczyć. Mieliśmy bardzo mało czasu. Szybko poszliśmy na kolację, potem się myć i spać. Następnego dnia pojechaliśmy do Parku Łazienkowskiego. Widzieliśmy tam bardzo piękne zwierzęta, np. pawie, wiewiórki i kaczki. Potem pojechaliśmy na pizzę. Była bardzo smaczna. Wszyscy byli bardzo zadowoleni. Nigdy nie zapomnimy tej mini – zielonej szkoły.” Autorzy na zdjęciu