Prezentacja na temat: "Klasa If na wycieczce. Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika."— Zapis prezentacji:

1 Klasa If na wycieczce

2 Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika Jana Batko pojechała na dwudniową wycieczkę na trasie Żywiec-Wisła-Szczyrk- Wadowice.

3 Pierwszy zabytek  Zbiórka odbyła się o godzinie 8:00 przed budynkiem Gimnazjum nr 1 w Myślenicach. Pierwszym zabytkiem, który zwiedziliśmy zamek Habsburgów w Żywcu. W trakcie zwiedzania oglądaliśmy obrazy, suknie i meble dawnych władców zamku, a także średniowieczną salę tortur, która wzbudziła ogromne emocje.

4 „Westerplatte Południa” i Chata Kawuloka  Około godziny 13 przyjechaliśmy do miejsca zwanego „Westerplattem Południa”, gdzie wysłuchaliśmy historii o żołnierzach stacjonujących w tamtejszych bunkrach w czasie II Wojny Światowej. Dużą atrakcją okazała się chata Kawuloka. Kustosz chaty opowiadał w bardzo śmieszny sposób o dawnym życiu jej mieszkańców oraz demonstrował grę na starych instrumentach znajdujących się wewnątrz.

5 Dalszy ciąg wycieczki Później odwiedziliśmy Skocznię im. Adama Małysza w Wiśle oraz zobaczyliśmy rzeźbę sławnego skoczka narciarskiego z czekolady. Udaliśmy się również na zaporę nad Jeziorem Czerniańskim, z której można było ujrzeć piękny widok.

6 Hotel Pod koniec dnia przybyliśmy do hotelu „Panorama” w Szczyrku, gdzie zjedliśmy ciepły posiłek i odpoczęliśmy. O godz. 20 rozpaliliśmy ognisko. Potem rozmawialiśmy i graliśmy w gry, a następnie położyliśmy się spać.

7 Skrzyczne Nazajutrz, po zjedzeniu śniadania i spakowaniu ekwipunku, opuściliśmy hotel i udaliśmy na wyciąg, którym wyjechaliśmy na górę Skrzyczne. Później rozpoczęliśmy pieszą wycieczkę, która trwała 3 godziny. Po jej zakończeniu wszyscy zjedli posiłek i wrócili do autobusu.

8 Muzeum Ruszyliśmy do Muzeum Domu Jana Pawła w Wadowicach. Zwiedzanie rozpoczęliśmy o godz. 16:30. Siostra, która nas oprowadzała, opowiadała o dzieciństwie i życiu polskiego papieża. Na końcu, z uśmiechami na twarzy po udanej wycieczce, pojechaliśmy do Myślenic, gdzie dotarliśmy około godz. 19.

9 Koniec Wykonali: Alicja Bednarz If – Tekst Iwona Kobus If – Zdjęcia Mikołaj Kęsek If – Montaż Dziękujemy za uwagę!

Pobierz ppt "Klasa If na wycieczce. Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika."