INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
Advertisements

Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Założenia dla poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Środa z Funduszami dla.
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Najczęściej popełniane błędy w przygotowywanych wnioskach o dofinasowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk,
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
Obszar Metropolitalny Gdańsk–Gdynia–Sopot Związek Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa.
Harmonogram prac nad projektem Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Toruń, styczeń 2013 r. Departament Zarządzania Funduszami.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Sprawozdanie roczne za 2015 rok z wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Finansowanie działań związanych z rozwojem selektywnego zbierania odpadów komunalnych - środki unijne Gdańsk, 14 listopada 2016 r. Regionalny Program.
Stan wdrażania inicjatywy JEREMIE w Województwie Kujawsko-Pomorskim
Dofinansowanie UE [PLN]
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
Kryteria wyboru Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej w ramach 14 Osi RPO WL 2014 – 2020 – Pomoc Techniczna Aneta Pieczykolan Dyrektor Departamentu.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
Omówienie zmian w regulaminie konkursu w ramach działania 4. 2
STAN WDRAŻANIA ZIT Zielona Góra
STAN WDRAŻANIA RPO - LUBUSKIE 2020
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Informacja dotycząca realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2014 rok  
Harmonogram prac nad przyszłą perspektywą Toruń, listopad 2012 r.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Stan realizacji RPO WM na lata wg stanu na r.
w tys. Euro Rok obrachunkowy Fundusz Kwota wniosku o płatność do KE
Informacja o stanie wdrażania
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Możliwości finansowania działań służących poprawie jakości powietrza w Regionalnym Programie Operacyjnym Lubuskie 2020 Zielona Góra, 18 maja 2018 r.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Kolej lepiej połączy Pomorze
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja o stanie wdrażania
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Infrastruktury UMWP
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Regulamin działania KM RPO WP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja o stanie wdrażania
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
Postęp we wdrażaniu Instrumentów Finansowych
Informacja o stanie wdrażania
Stan realizacji RPO WM wg stanu na r.
Kryteria wyboru projektu zintegrowanego
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT) w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata (stan na 15 września.
Zapis prezentacji:

INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP 2014-2020 (Działanie 9.2) Radomir Matczak, Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP 2014-2020 Gdańsk, 21 czerwca 2017 r.

Sytuacja bieżąca (1) Działanie 9.2 Regionalna infrastruktura kolejowa RPO WP (PI 7d): linie kolejowe (w tym ZIT) tabor Przewidziane do realizacji m.in. liniowe przedsięwzięcia strategiczne, wynikające z RPS Mobilne Pomorze: LK 207 Malbork – Grudziądz (podpisana umowa o dofinansowanie) LK 405 Szczecinek – Ustka (podpisana umowa o dofinansowanie) LK 229 Lębork – Łeba LK 211/212 Kościerzyna – Bytów projekt SKM w ramach mechanizmu ZIT (podpisana umowa o dofinansowanie)

Sytuacja bieżąca (2)

Sytuacja bieżąca (3) Wskaźniki produktu EFRR w Działaniu 9.2 Przedsięwzięcie strategiczne Całkowita długość przebudowanych lub zmodernizowanych linii kolejowych (km) Liczba wspartych dworców/przystanków kolejowych (szt.) LK 207 (Malbork – Grudziądz) 55,95 11 LK 405 (Szczecinek – Ustka) 88,96 20 projekt SKM (ZIT) - 9 Razem 144,91 31 (+9) Cel RPO WP 110 18

Sytuacja finansowa w Dz. 9.2 mln EUR mln PLN Alokacja na Dz. 9.2 (wraz z Rezerwą Wykonania) 128,6 537,0 linie kolejowe (w tym ZIT) 102,9 (15,4) 429,7 (64,3) tabor kolejowy 25,7 107,1 środki już zakontraktowane (LK 207 i LK 405, SKM) 100,7 420,4 „wolna pula” 27,9 116,5

Zapotrzebowanie na tabor w Dz. 9.2 Tytuł projektu: Zakup elektrycznych zespołów trakcyjnych do obsługi przewozów pasażerskich w województwie pomorskim Beneficjent: Samorząd Województwa Pomorskiego Zakres projektu: 5 elektrycznych zespołów trakcyjnych całkowita wartość projektu – 133,4 mln PLN (31,95 mln EUR), razem z VAT łączna wartość dofinansowania - 92,2 mln PLN (22,1 mln EUR) wnioskowany poziom dofinansowania – 85% termin gotowości złożenia wniosku o dofinansowanie – 31 grudnia 2017 r. termin zakończenia projektu – czerwiec 2023 r. możliwy tryb pozakonkursowy – część przedsięwzięcia strategicznego w RPS Mobilne Pomorze

„Ścieżka dojścia” do wyboru projektu taborowego w RPO WP Potwierdzenie strategicznego statusu projektu taborowego w project pipeline (warunek 7.2 ex-ante dla PI 7d w zakresie transportu): kryterium zgodności z Planem Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Pomorskiego kryterium wzrostu liczby przewiezionych pasażerów w wojewódzkich kolejowych przewozach pasażerskich kryterium efektywności środowiskowej, którego rezultatem będzie pozytywny wpływ inwestycji na środowisko kryterium dostosowania taboru do potrzeb osób z niepełnosprawnościami kryterium wymiany zdekapitalizowanego taboru Przyjęcie kryteriów wyboru projektów taborowych przez KM (III-IV kw. br.) Złożenie wniosku o dofinansowanie (IV kw. br.) Ocena i wybór wniosku przez Instytucję Zarządzającą RPO WP (I kw. 2018 r.)

Warunek ex-ante 7.2 (project pipeline) Odniesienie do RPS MP Dz. 1.2.1 Zakup i modernizacja taboru transportu zbiorowego Tytuł projektu Zakup elektrycznych zespołów trakcyjnych do obsługi przewozów pasażerskich w województwie pomorskim Lokalizacja projektu województwo pomorskie Opis projektu zakup 5 wieloczłonowych EZT do obsługi połączeń kolejowych realizowanych w ramach użyteczności publicznej Podmiot odpowiedzialny Samorząd Województwa Pomorskiego Ocena (zgodność z RPS MP) zgodny Koszt inwestycji (brutto) 31,95 mln EUR Źródło finansowania EFRR Wkład własny 9,87 mln EUR Wkład UE (RPO WP) 22,08 mln EUR Harmonogram realizacji studium wykonalności – brak notyfikacja pp – nie dotyczy OOŚ – nie dotyczy planowanie przestrzenne – nd pozwolenie na budowę – nd rozpoczęcie wydatkowania – IV kw. 2018 r. zamówienie publiczne – II kw. 2018 r. umowa z wykonawcą – III kw. 2018 r. zakończenie projektu – II kw. 2023 r.

Dziękuję za uwagę 9