Główne zasady marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Advertisements

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
RYNEK GOSPODARCZY. Analiza rynku, konkurencji: Aby ka ż dy biznes, bez wzgl ę du na wielko ść, czy obszar dzia ł ania, móg ł sprawnie funkcjonowa ć powinien.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” oraz „Ekonomia stosowana”. Lekcja 19 – Młody człowiek w świecie marketingu i reklamy – marketing,
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
„W barwach biało-czerwonych” Zespół Szkół w Korycinie kwiecień - maj 2016.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Obszary inteligentnych specjalizacji Wielkopolski a UEP / SC UEP.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
WYKŁAD 3 Globalizacja a korporacje transnarodowe 1.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Niedziela dobrem publicznym -chrońmy ją ustawowo Konferencja Sejm RP,
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Strategia Koncepcja działania organizacji umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w przyszłych warunkach.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EtuiTeam Przedmiotem naszej działalności jest produkcja etui na telefony komórkowe oraz okulary. Dla nas zadowolenie klienta jest sprawą priorytetową Opiekun.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Wolny przepływ kapitału ludzkiego w UE od 1 maja 2011: Przekleństwo czy błogosławieństwo dla przedsiębiorstw austriackich?
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
POLITYKA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
Marketing – pojęcie i zasady marketingu.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Test analizy wariancji dla wielu średnich – klasyfikacja pojedyncza
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO Ecouch
Doradzamy - wybieramy zawód
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
kapitałem intelektualnym w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Struktura kanałów marketingowych
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
RYNEK PRACY W PRZYSZŁOŚCI
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
II posiedzenie grupy tematycznej ds. podejścia LEADER
I LO im. Powstańców Wielkopolskich w Wągrowcu
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Przedsiębiorstwo Produkcyjne
Słodka Kraina Przedsiębiorstwo „Słodka Kraina” za główne zadanie ma zaspokajać potrzeby lokalnych klientów oraz odpowiednie wstrzelenie się z typem, rodzajem.
Gospodarka i ekonomia – pochodzenie pojęć
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Doradca finansowy.
Szkoła Promująca Zdrowie
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
ZINTEGROWANA POLITYKA PRODUKTOWA
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Czym powinien charakteryzować się innowacyjny projekt?
Dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Zapis prezentacji:

Główne zasady marketingu.

Czym jest marketing? Handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.

Pierwsza zasada martetingu. Zasada celowego wyboru i kształtowania rynku przedsiębiorstwa. Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.

Druga zasada marketingu. Zasada badania rynku Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.

Trzecia zasada marketingu. Zasada zintegrowanego oddziaływania na rynek (marketing-mix)

Marketing Mix Skuteczność marketingu uwarunkowana jest także oddziaływaniem na konkretny rynek odpowiednio ukształtowaną kompozycją instrumentów ("marketing - mix"), które właściwie skoordynowane powinny wywołać zjawisko synergii (korzystniejszego łącznego efektu od sumy efektów niezależnego działania poszczególnych instrumentów). Typowa struktura marketing - mixu została sformułowana przez McCarthey`ego jako koncepcja tzw. "4P": product, price, place, promotion.

Czwarta zasada marketingu. Zasada planowania działań rynkowych

Piąta zasada marketingu. Zasada kontroli skuteczności działań marketingowych

Dziekujemy za Uwagę Prezentację przygotowali: Adrianna Szeliga Cezary Wieczorek Grupa 3